Umay'dan :
Okulun ilk günü gelip çattı valla Fenerbahçe kolejine gitmek için sabırsızlanıyorum. İzmir den babamın işleri yüzünden taşındığımız için ilk defa gideceğim okuluma. Allah tan voleybol takımına alındım da içim rahat.Neyse umay artık kalk ve hazırlan dedim kendi kendime ve yüzümü yıkamaya gittim. On beş dakika sonra hazırdım. Merdivenlerden aşağı indim ve anneme selam verip kahvaltı yaptım. Sonra da taksi çağırıp okula gittim.Okul a girdiğim an kendimi buraya ait hissetmiştim bile. Nöbetçi kıza sınıfımın yerini sordum ve sınıfın önünce hocayı beklemeye başladım çünkü ilk gün olsa bile girmeye utanmıştım. Hoca da gelmişti sonunda beni sınıf ile tanıştırıp yer bulmamı söyledi. En arkanın bir önündeki esmer kızın yanına oturdum tatlı birisine benziyor du. Oturduğum an tanışıp muhabbet etmeye başladık. Birkaç dakika sonra iki oğlan içeri girdi. Onları tanıyordum ama belli etmedim.
Hoca : Arda,Isak ilk günden geç kalınmaz oğlum. Geçen yılda böyle idiniz.
Arda : Pardon hocam uyuya kalmışız.
Hoca : Hadi geçin yerinize.
Isak : Tamam hocam.
Dedi ve bizim arkamıza geçtiler. Yanımdaki kız "ismi irem miş" onlarla konuşmaya başladı.İrem : Yinemi film gecesi yaptınız ve uyuyakaldınız demi. Bana haber eden yok tabikide.
Isak : Pardon İrem seni arayacaktık sonra dedik korku filmi izleyelim.
İrem : Öyle olsun.
Arda : Yeni kız hoşgeldin.
Umay : Hoşbulduk ben umay.
Arda : Ben arda yanımdaki ısak.
Umay : Biliyorum sizi tanımamak mümkün mü.
Arda : Utandım şimdi.
İrem : Ne utanması be keyif alıyorsun.
Isak : Ters mi uyandın?
Arda : Oğlum o öyle değil dkddgjdukdhdh
İrem : Ben bu ortamdan gidiyorum...
Biz böyle sohbet etmeye devam ettik ve ders bitti. İrem bana okulu gezdirdi sonra oda voleybol cu olduğu için takımdakiler ile tanıştırıp gruplarına aldı. Yine derslere bir çık yaptık ve öğle arasında dördümüz oturup yemek yemeye başladık.Arda : Sen nerde oturuyorsun umay?
Umay: Yakın ya... Aysu konaklarındayım.
İrem : Ben ve ısak sizin karşı konaktayız. Arda da bizim yanımızda.
Umay : Oha çok iyi siz neyle gidip geliyorsunuz.
İrem : Servisle sende gelirsin servis boş oluyor her yıl zaten.
Umay : Olur valla benimkiler alamaz zaten beni.
Isak : Sizinkiler ne iş yapıyorlar?
Umay : Babam elektrik mühendisi annem ziraat abim de elektrik mühendisliği okuyor fransa'da bide minik kardeşim var 5 yaşında öyle... Sizinkiler peki?
Isak : Annem tercüman babam inşaat işleri ile uğraşıyor kardeşim yok.
Arda : Annem doktor babam ilk okulda müdür ablamda öğretmen.
İrem : Babam yönetici...annem moda işleri ile uğraşıyor...
Böyle devam ettik muhabbet etmeye galiba irem in ailesi ile sorunu var ama söylemediği sürece sormayacağım. Ben bunu düşünürken zil çaldı ve derslere girdik gün böylece gelip geçti. Akşam iremle servise geldik servis ci abi çok tatlı birisi idi. Onla anlaştıktan sonra servise bindim ve arka dörte oturdum. Yola numaralarımızı aldık ınstadan takipleştik çocuklarla. Yarım saatte eve varmıştık abiye kolay gelsin dedim ve aşağı indim bizimkilerle vedalaştıktan sonra eve girdim.Evde kardeşim ece ile oynadım annem bakıcı bulmuştu o yüzden yarından itibaren işe devam edecekti. Onunla okul hakkında konuştuktan sonra odama çıktım ve biraz kitap okudum biraz sonra telefonuma mesaj geldi servis grubu ile fenerbahçe gençleri adındaki gruba alınmıştım.
Fenerbahçe Gençleri :
Arda : Misafirliğe gidiyorum ulan hayat ulan hayat.
Isak : İki saat kalıp dönersin ağlama.
İrem : Pesto soslu makarna yaptımmm
Isak : Acım annemler yok geleyim yiyelim.
İrem : Olmaz ısak bey olmaz.
Umay : Bayılırımmm
İrem : Gel yiyek aşk.
Umay : Koşuyorummm ama sizin ev hangisi ?
Isak : Lütfenn iremm
İrem : İyi gel ısak ama git umayı al önce
Isak: Tamamm
Bu arada hemen aşağı inip anamdan izin aldım biraz ev yemeği yemediğim için söylendi olsun... Isak karşıda bekliyordu selam verdim eve irem'in evine gittik. Hemen mutfağa girip makarna yemeğe başladık. Açtım yani ne yapayım...İrem: Foto çekip arda'ya atak dedi ve öylede yaptık oda sadece bir saate oradayım yazmıştı. Gerçekten de hemen gelmişti. Bizde o sırada belgesel izliyorduk.
Arda : Gerçekten bunu mu izlicez.
Umay : Evet çok tatlılar.
Isak : Anlatamadım ki brom.... Çok sıkıcı valla.
İrem : Sus yaa panda izliyoruz.
Isak: Gel izleyerek arda gel dedi ve izlemeye devam ettik. Yarım saat sonra kahve sipariş ettik ve bahçeye indik. Kahveyi ısmarlayan ardaydı.Umay : Arda sana parayı ödeyeyim.
Arda : Saçmalama benden dedim gitti okey?
Umay : Tamam tamam.
İrem : Kız bunlar bizden zengin ödesinler birşey olmaz.
Isak : Alıştın hee sende.
İrem : Sanki hiç ödemiyorum...
Isak : Şaka yaptım gel dedi ve İrem'in kafasını karıştırdı ship damarlarım halay çekiyordu şuan kdjdldjjdlcmcf. Biraz daha muhabbet ettikten sonra ısak ve irem ile vedalaştım ve arda ile eve kadar yürüdüm.Umay : Teşekkür ederim herşey için.
Arda : Biz arkadaşız umay her zaman birbirimize birşey ısmarlıcaz, konuşcaz, birbirimize gelip gitcez...
Umay : Biliyorum o zaman iyi gecelerr
Arda : İyi geceler tatlı rüyalarr
Umay : Sanada dedim ve eve girdim. Babam ve anneme selam verip odama gittim ve herşeyin iyi olmasını dileyerek uykuya daldım...Merhaba arkadaşlar bu benim yazdığım ilk kitap o yüzden çok heyecanlıyım hatalarım varsa şimdiden çok teşekkür ederim. Kitap daki dört karakterde "ısak,umay,irem,arda" 17 yaşında bunu eklemeyi unutmuşum valla. On ikinci sınıf olduğum için ne zaman bölüm atarım bilmiyorum. Umarım kitabı beğenirsiniz işte öyle görüşürüzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenerbahçe Gençleri
ChickLitFenerbahçe lisesinde okuyan dört gençten biri olan umayın hayatı