Umay'dan:
Güzel bir pazar sabahına uyandım. Dün evde film günü yapıp bomboş oturduğum için bizimkilerle takılayım diye içimden geçirdim. Zaten annemler yine bir yerlerde idilerdi ev boştu. O yüzden gruba girdim telefondan.Fenerbahçe Gençleri :
Umay : Bugün biryere mi gitsek napsak?
Isak : Tekirdağ yollarındayım valla
İrem : Kuzenimin nişanı varmış ona hazırlancam.
Umay : Yapmayın be....Arda sen boş musun?
Arda : Boşum gidek kahvaltı yapak dedi ve hazırlanmaya başladım. Siyah pantolon kahverengi üst giydim makyaj yaptım biraz ve evden çıktım. Bu arada arda'nın ceketini hiç veresin yoktu o yüzden demedikçe vermeyecektim. Aşağı indiğimde arda taksinin önünde bekliyordu taksiye bindik ve güzel bir yerin orda durduk. Mekana gittik sipariş ettik işte nedense arda ya bakınca gülesim geliyordu o yüzden lavaboya gittim yüzüme su vurdum. Rimel in akmamıştı o yüzden rahatladım sonra kendimi sakinleştirip çıktım. Kahvaltı gelmişti konuşarak yedik sonra çıkıp alışveriş merkezine gittik. Arda kendine şarj kaplısı filan aldı. Bende bir iki mağaza gezeyim dedim ve mükemmel bir takım buldum.Umay : Ardaa çok güzel dimii
Arda : Bi tık kısa gibi ama sen bilirsin istersen al
Umay: Dur bedenine bakayım... Yaaa S bedeni kalmamış.
Arda : İnt den bulabilir misin?
Umay : Bulurum da olsa iyi olurdu neyse çıkalım.
Arda : Gel bizim mağazaya girek dedi kabul ettim tabikide. Forma alasım da vardı zaten bir forma yetmiyordu insana. Bide kötü olanı aldığım zaman ne ismimi yazmamıştım. O yüzden normal fb tişört ü giyiyordum maça giderken filan. Uzun zamandır onada gitmiyordum çünkü İstanbul a uğramamıştık. Mağazaya girdiğimizde sadece çalışanlar vardı. Arda o yüzden çok rahat bir biçimde girdi. Bir iki çalışanla selamlaştı ve yeni gelen ürünlere baktı.Arda : Umay forman varmı?
Umay : Arkasında ismim yok...
Arda : Gel seçelim o zaman dedi ve çabucak formamı şeçtik. Tabikide çubuklu formayı almıştım. Sonra ise kasaya gittik zorla arda ödedi parayı. Sonra isim yazdırmaya gittim. Arkaya 10 numara yazdırdım altına da umay. İş bitikten sonra formamı giydim ve çıktım. Arkayı arda ya gösterdim tabikide.Arda : Çok güzel olmuş umay...
Umay : Gururla taşıyacağım. Koskaca arda güler formamı aldı daha ne olsun dedim ve gülüştük sonra aşağıya inip bir yere oturduk. Yemek yedik biraz sonra taksiye binip yola koyulduk. Taksiye parasını verip aşağı indim vardığımızda.Umay : Çok güzel bir gündü yine yapalım...
Arda : İstediğin zaman yaparız umay bende keyif aldım.
Umay : O zaman yarın görüşürüz kendine iyi bak hasta filan olma tamammı?
Arda : Yarın sağsalim geleceğim sende kendine iyi bak birşey olursa ara.
Umay : Okeyss hadi byy dedim ve el salladım arda da gülümsedi. Çok tatlıydı düşmemek için zor durdum"her iki anlamda da". Sonra eve girdim yine evde kimse yoktu hep öyle idi zaten....Küçüklüğümden beri ailem beni hep sevdi ama annem babam abim hepsi benimle yeterince ilgilenmediler. Annem babam hep çalıştı abim de onların yanında dı yada arkadaşlar ı ile gezmede. O yüzden okullarda büyüdüm resmen hep kurslara gittim geldim. Voleybol hayatım oldu. Ev çoğunlukla boştu o yüzden kendi kendime öğrendim. Yemeği bu kadar sevmemin bir nedeni de o çünkü ruhum da doydu onla. Zayıf bir kızım evet ama bu fazla yememi engellemiyor. Ya da fazla yemiyorum ben öyle hissediyorum. Öyle işte izmir dede pek arkadaşım yoktu olsaydı daha iyi bir çocukluğum olurdu. Neyse üzülmek yok umay bak burda arkadaşların oldu artık bir kardeşin de var ve seni anlayacak kadar büyüdü o yüzden üzülme dedim kendi kendime. O sıra annem aradı bu akşam dışarda olacakları söyledi ve beni nasihatlere boğup telefonu kapattı. Bende biraz ınsta da dolandım sonra youtube izledim ve gidip sufle yaptım. Sonra da kitap okudum saat geç olduğunda banyo yapıp uyudum. Bu günde geçmişti bir gün daha yaklaşmıştık ışığa....
Merhaba arkadaşlar umarım sizi tahmin eder bu bölüm. Umay ve arda ya yavaş yavaş girmek istiyorum bakalım ne olcakk. Herkese hayırlı Ramazan lar diliyorum umarım güzel bir ay olur. Yanlışlarım varsa özür dilerim... Neyse byssss. 10 numara ile bitirelim bari bölümü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenerbahçe Gençleri
ChickLitFenerbahçe lisesinde okuyan dört gençten biri olan umayın hayatı