Umay'dan :
Haftanın son okul gününe uyandım. Bugün okulun yıllık yaptığı dönem başı balosuna gidecektim. Boğazın kenarında bir yer tutmuştu okul. O yüzden heyecanlı idim. Ben bunları düşünürken kardeşim odama daldı ve ablaa gel kahvaltıya dedi. Onu gönderdikten sonra hemen hazırlandım ve aşağı inip kahvaltı yaptım. Sonra da aşağı inip servisi bekledik ve servis geldi arkaya geçip konuşarak zaman geçti ve okula vardık. Erken okula vardığımız için kantinde oturmaya başladık.Arda : Eee kim kimle eş oluyor?
Isak : İrem hanımcığım benimle baloda eş olur musunuz?
İrem : Isak bey tabikide olurum.
Umay : Gör bunları arda bey gör.
Arda : Sana layık değilim ama benimle baloya gelir misin?
Umay : Neden layık olmayasın ki saçmalama,evet gelirim arda dedim ve balo hakkında konuşmaya devam ettik. Zil çalınca derslere girdik. Öğlen arası birlikte voleybol oynadık ben ve irem onları yendik tabikide. Tamam adaletsiz olabilir bunu kabul ediyorum jdjfkfhjflfkfhfjil. O yüzden bize çikolata ısmarladılar. Sonra yine derslere girdik çıkışta erkeklere görüşürüz diyip iremcik ile bir taksiye atladık ve kıyafet bakmaya gittik.Ben beyaz uzun kollu bir elbise aldım gerçekten çok zarifti..
İrem ise siyah bir elbise almıştı. Birbirimiz ile zıt gibi görünmüyorduk aksine uyumlu olmuştuk.
Kıyafetlerimizi seçtikten sonra ayakkabı ve takı bakmaya gittik onları da hallettikten sonra hızlıca evlerimize geçtik. Zamanım az kaldığı için hızlıca duş aldım saçlarımı düzleştirdim. Sonra da hafif bir makyaj yaptım. O sırada arda aradı aşağıdayız dedi hızlıca indim. Erkekler beni görünce bir şok oldular ama hemen toparladılar cjjckkvjghfhfjf. Bu arada onlar da takım elbiselerinin içine baya yakışıklı duruyorlardı. İrem de geldi o sırada ve yine aynı şeyler yaşandı sonra arabaya geçtik. Isak ın annesi bizi bırakacaktı aşırı tatlı bir kadındı yol boyunca yurtdışı hayatını filan anlattı baya sarmıştı konuşması. Varınca teşekkür ettik ve içeri geçtik. Sınıf masanına gelip sınıftakiler ile okul dedikodusu yaptık. Sonra okul müdürü ve ali koç konuşma yaptı. Hızlıca yemekleri yiyip dans etmeye başladık. Slow müzik yerine pop müzik şeçmişlerdi nedense ve daha iyi olmuştu. Bir saat kadar hopladık tan sonra mekandan çıktık ve yakındaki sahile inip taşlara oturduk. Elbisem kirlenmişti ama takmamaya karar verdim.
Arda : Seneye nerde olmak istiyorsunuz? Ben fenerbahçe de kalıp oynamaya devam etmek istiyorum. Ama ilk onbirin değişmeyen oyuncularından olarak.
Umay : İyi bir voleybol takımda oynayıp ülkemi gururlandırmak istiyorum. Ve kendimi de geliştirmek istiyorum ayrıca.
Isak : Futbol yeteneğimi geliştirip ailemi gururlandırmak istiyorum ve fenerbahçede bunu yapmak istiyorum.
Umay : Voleybol u zevkine oynayıp hukuk okumak istiyorum bu bana iyi gelir biliyorum.
Umay : Hepiniz istediklerinizi yapacaksınız biliyorum ve inanıyorum. Ama birbirimizi unutmayalım lütfen bir haftada size bu kadar bağlanmak belki saçma ama bağlandım işte...
İrem : Sana karşı aynısını hissediyoruz unutmak yok saçmalama aşk.
Isak : Evet unutmak filan yok.
Arda : Aynen valla dedi ve denizi izledik bir süre.... Saat geç oluyordu ama takmıyorduk. Böyle gelip geçti valla huzur dolu hissediyordum ne kadar soğuk olsana hava...Umay : Huzurlu hissediyorum...
Arda : Bende ama üşüdün demi al ceketimi giy.
Umay : Maçların var hasta olma.
Arda : Ben alışığım sen giy dedi ve üşüdüğüm için giydim çok güzel kokuyordu... O sırada ısak da ceketini irem e vermişti irem de teşekkür edip aldı ve giydi. Sonra ayakkabılarımı çıkardım ve öyle oturdum topuklu ayakkabı sıkıntı biraz. İrem de benden görüp çıkarmıştı topukluları. Yarım saat sonra arda kalktı sonra benide kaldırdı herkes toparlanınca taksi durağına doğru yürüdük ve taksiye bindik. Taksici arda ve ısak ı tanıdı o yüzden onlarla konuştu yol boyunca. Özellikle arda ile aşırı samimi bir şekilde sohbet etti o sıra bende irem in omzuna yatarak arda ve abiyi dinledim. Eve varınca abi para almamaya ısrar etti o yüzden arda ve ısak abinin süsüne imza attılar ve abiye teşekkür edip taksiden indim. Çocuklarla vedalaşıp eve gittim üstümü çıkardım yüzümü yıkadım ve arda ya vermediğim ceketini güzelce dolabın kapağına astım ve ona bakarak uykuya daldım...Merhaba arkadaşlar umarım bölümü beğenirsiniz hepinize sevgilerimi gönderiyorum ve iyi okumalar diliyorum. O zaman iki yakışıklı bey ile bitirelim bu bölümü. Byssss💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenerbahçe Gençleri
ChickLitFenerbahçe lisesinde okuyan dört gençten biri olan umayın hayatı