YOK OLUYORUM 10

684 33 182
                                    

Selamm. Ben geldim 💙

Hem de bhrsnur bebeğimin isteği üzerine uzunnn bir yok oluyorum bölümü ile 🌸

Yani bölüm sırası benim yetim, pambık evrenimde...

Sırada ise ElifGayrinal5 kuşum için Kopamıyorum Senden var !!! Uygun bir zamanda ona da başlanacak.

Hazırsanız başlayalım 🍀

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın ✨

****

Aybike kahve makinesinden yükselen, kahvelerin hazır olduğunu bildiren sesle derince gülümsedi. Bugün dava dosyasındaki eksiklikleri hızlıca tamamlayıp çalışmayı erkenden bitirebilmişti.

Yani en azından öğle molasından önceki kısmı...

O da bugün için bir farklılık yaparak öğle kahvesini kendi hazırlamaya karar verilmişti. Acaba sevgilisi onun üniversitede alıştığı, ders çalışırken sürekli tercih ettiği kahve tarzını beğenecek miydi? Gerçi onun yürüyen kafeini her türlü kahveyi severdi ya neyse!

Etrafına bakındığı sırada turuncu ve mavi kupaların sevgilisinin atalyösinde kaldığını fark etmesiyle derince ofladı. Ne yapacaktı şimdi?

Ama daha sonra aklına gelen şeyle kıkırdadı. Allah'tan sabah işe gelirken girdikleri mağazada gördüğü renk renk kupalara aşık olmuş ve onları evlerindeki raflara yerleştirmek için almıştı.

Anlaşılan bugünkü farklılığa kahveyi yapan kadar kupalar da eşlik edecekti.

Ofisinden çıkıp kapının ilerdeki arabanın bagajına yöneldiği sırada gizlice atalyönin içine bakıp hızla önünden geçti.

Tam da tahmin ettiği gibi sevgilisi kulağındaki kulaklıkla tuvalinin karşısında yerini almış, şarkıya mırıldanarak eşlik edip resmini tamamlıyordu.

Aybike:
" Güzel! Bu sayede bagajın kapanma sesini duymazsın işte tatlım. Ne güzel oldu bu! "

Genç kız bagajdaki koliden iki kupa alıp yeniden ofisine ilerledi. Kahveler soğumadan acele etse fena olmazdı sanki.

🌸

Aybike elindeki kupalarla atölyeden içeri girip sevgilisinin yanına adımladı. Yine resim yapmaya kendini öyle kaptırmıştı ki onun geldiği fark etmemişti bile.

Kahveleri yanındaki masaya bırakıp usul adımlarla kızılın arkasından yanına doğru yaklaşmaya başladı.

Mahkeme salonlarında tüm ciddiyetiyle müvekkilini savunan bir avukat da olsa sevgilisinin yanında çocuk olmayı bırakamıyordu işte.

Genç adam kaşlarını çatıp önündeki tuvale baktı. Bir şeyler eksikti. Bir kaç dokunuş daha yapmalıydı ama nasıl ve nereye?

Parmakları arasındaki fırçayı bırakmadan elini çenesine atıp düşünmeye başlamışken aniden boynuna dolanan kollar ve yanağında hissettiği dudaklarla irkilmesine engel olamamıştı.

Aybike sevgilisinin yerinden sıçramasının ardından aniden yüzüne doğru yaklaşan boya fırçası ile hızla geri çekildi.

Kendisi kurtulmuştu ama... Gördüğü şeyle her ne kadar gülmemek için dudaklarını birbirine bastırsa da daha fazla dayanamayarak kahkahalarını serbest bıraktı.

Burnunun ucu ve yanağının bir kısmı boya olmuş kendisine sitemle bakan kızıl sevgilisi...

Berk:
" Ya Aybikem inanamıyorum sana bir de gülüyorsun ya! "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Anla Beni / AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin