Medya : Natasha Blume - Black Sea 🩸
İyi okumalar⚜️
❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Benedict Cumberbatch...
Kulaklarıma uğultu geliyordu. Gözlerim açık mı kapalı mı anlayamıyordum . Her yer karanlıktı, hiçbir şey görmüyordum.
Etrafa baktığımda yattığım yerden doğrulduğumu fark ettim. Yada ayaktaydım ama yatağın üzerinde ayaktaydım.Etrafa bakınıyordum ama tek bir ışık hüzmesi bile görmüyordum.
İçimi derin bi tedirginlik hissi kapladı. Bu hisle boğuşurken o sırada çıktım yataktan.
Etrafı dolaşmaya çalıştım ama ayaklarıma bir şeyler takılıyordu. O her neyse üzerine bastığım anda ayaklarıma batıyordu.
Neydi bu ?
Neden canımı yakıyordu ?
Neden etrafımda böyle canımı acıtacak şeyler vardı ?
Yatağın 4 bir köşesindeki kolonlardan fark ettim ki, yatakla karşı karşıya durmuşum.Etrafa dikkatli bakmaya çalıştığımda burasının bana ait olmadığını anladım.
Peki Ne işim vardı benim burada ?Neresiydi burası ?
Yatağa doğru baktığımda gözlerimin odaya alıştığını fark ettim .
Algılamakta güçlük çekmiyorsam eğer bastığım şeyler cam parçalarıydı!
Yatağımın yanında neden cam parçaları vardı ? Nereden geliyordu ? Neden kırılmışlardı ? Anlam veremiyordum.
Tedirginlik hissi bedenimi iyice sararken odanın içinin 2 saniyeliğine aydınlanıp tekrar karardı.Başımı kaldırdığımda tavanın tamamen cam olduğu ve o ışığında çakan şimşekten geldiğini anladım. Çakan şimşek şiddetini artırıyor ardından sert yağmur damlalarını peşinden getiriyordu.
Bu çakan şimşeğin maksadı ne ? İyi midir yoksa kötü mü ? Can yakar yoksa can mı verir ?
Neden canımdan ruhumu oluk oluk kan akar gibi çekip aldığını hissediyorum ?
Nefes alıyorum ama aldığım nefes ciğerlerime ulaşmıyor, boşuna kürek çekiyormuşum hissiyatı veriyor.
Girdiğim duygu değişimleri kafamı karıştırmakla kalmıyor boşlukta çırpınışlarımı 3. gözle izliyorum .
Duygu selinin içinde kaybolmuşken bir anda odadakı bir kapı açılış sesi duydum. Arkamı döndüğümde yüzüme güçlü bir ışık vurdu. Şimşeğin çakışından etkilenen havada hafif esinti yüzüme vuruyordu. Gözlerim karanlığa alıştığı için ışığa karşı duyarlılığım yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNİQUE | BENEDİCT CUMBERBATCH
Roman d'amour"Çok sevdiğim bir yer var, o da senin kalbindir. Ben sanki cennetde, sebebi gözlerindir." - Benedict Cumberbatch ❄️❄️❄️❄️❄️❄️ Heves edip başladığım yeni hikayem, umarım beğenirsiniz. Daddykink değildir, yaş farkı içerir. TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR. HİÇ...