....
Hayat. Bu kelimenin binlerce anlamı olabilir ama bana kalırsa; Hayat bir insanın yaşaması gereken ve eninde sonunda ölecek olması gerçeğinin kelime olarak yansımasıdır.Hayatta birçok şey yaparız. Yeriz, içeriz, eğleniriz, korkarız, yalnız kalırız... Anlayacağınız üzere hayatta istediğimiz herşeyi yaparız ya da yaptığımızı zannederiz.
Ben bu hayatta her istediğimi yapmaya çalıştım ama hiçbiri beni mutlu daha doğrusu huzurlu hissettirmedi. Ben ailemi tanımıyorum. Ailem için trafik kazasında öldü dediler. Küçükken bana yengem ve dayım bakmış biraz büyüdükten sonra ise beni o evin önünde bırakarak taşınıp gitmişlerdi. Ben o zamanlar küçüktüm. Sekiz yaşındaydım. Bana sen burda bekle geri gelip seni alacağız demişti yengem ama beni almaya kimse gelmemişti. Birinci sınıfa başlayacaktım. Eylül ayıydı. Okula kayıt yaptıracaklardı. Beni bıraktığı gün hava çok soğuktu. O günden sonra onlardan nefret ettim. Beni dışarıda bıraktıkları için onlardan nefret ettim çünkü ben yalnız kalmaktan korkuyordum.
O günden sonra onlardan haber alamadım. Bir çocukla tanıştım. Beni alıp yanında götürdü. O çocuğun amca dediği birisi vardı onun yanına getirdi. Amca beni evlat edindi. O iyi birisiydi en azından bana iyi davranıyordu. Kötü biri olmadığını düşünüyorum. Geri kalan hayatımda beni nelerin beklediğini ise bilmiyordum...
...
Umarım keyifle okursunuz...
Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın. Yorumlarınız benim için çok çok önemli.
İyi ki varsınız, şimdiden hepinize teşekkür ederim. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇENEK
Teen FictionHayat. Bu kelimenin binlerce anlamı olabilir ama bana kalırsa; Hayat bir insanın yaşaması gereken ve eninde sonunda ölecek olması gerçeğinin kelime olarak yansımasıdır.