Пов*Пея*
Ми взяли все що потрібно і поїхали. Їхали лише ми у двох.
Через 12 хв ми приїхали.
Ма: о Муймаер не думав що ти приїдеш.
Пей: блядь давай починати мене твоя присутність бісить 😤
Ма: не спіши ти так.
Діл: блядь ми приїхали сюди не говорити!
?: Ну тоді почнем.
До них підійшов якийсь блондин. ( Його звати Джейдан він ненавидів Райлі через те що вона його відшила як і коли т/і відшила Максима пройшло два роки а вони ще пам'ятали це)
Вони дістали пістолети. Пей лиш посміхнувся.
Дж: і чого ж тобі так смішно Муймаер а?
Пей: те що ви нікчими.
Пейтон різко вибив пістолет з рук Джейдана той відлетів далеко.
Ма: а ти вправний. Він націлив свій пістолет на Пея
Пей: мене вже ніщо не лякає.
Ма: та не вже?
Пов*т/і*
Ми сіли та переживали за наших коханих.
Тут вдерлися якісь хлопці. Мм почали тікати але їх було багато вони вирубили охорону і викрали нас.
Пов*Пея*
Ма: приведи їх. Звернувся той до Джейдана. Той лише кивнув і пішов кудись. Він повернувся з тобою і Рі. Ви були туго зв'язані.
Пей: ТИ ОБІЦЯВ ЩО НЕ БУДЕШ ЇХ ЧІПАТИ.
Ма: а я їх не чіпав їх чіпали мої люди.
Пей направив свій пістолет на Макса. І випустив пулю.
Побачивши своєї зайки сльози він вже не міг себе стримувати перезарядивши пістолет він почав стріляти в сторону Макса і Джейдана.
Навчалася перестрілка.
Через два часа все закінчилося. Пей вбив Максима і Джейдана. Коли їхні трупи впали на землю вони підбігли до вас. Розв'язавши ваші руки і ноги вони обережно зняли скоч з ваших ртів.
Т/і: сссс аааа ммм
Пей: ччч тихіше мій котик тепер все добре.
Діл: як ви ?
Рі: добре ви як?.
Діл: норм .
Пей; поїхали додому. Він взяв тебе на руки і поніс в машину діл зробив те саме.
Дома
Ви сходили в душ переділися і лягли спати.
З того часу пройшло два місяці Пей зробив тобі пропозицію а діл Райлі.
Через 6 місяців ви одружилися. Через тиждень ти дізналася що вагітна. Через 9 місяців в вас родилися близнюки хлопчик і дівчинка. Ви назвали їх Джей і Ліза.
І жили довго і щасливо.
$___The End___$
ВИ ЧИТАЄТЕ
My Killer 😏🥵
FanficДівчина яку ніхто не любив , не поважав жила у містечку. В неї був ворог якого вона ненавиділа він в свою чергу найняв кіІера щоб її вбити. Але кіІер не вб'є її а полюбить він дав їй свою любов пошану і найкращі, моменти проведені разом. 😏