[A/BL] ▷▶ YURI!!! ON ICE || Yuri a Jégen

24 4 2
                                    


Üdv mindenkinek!

Mielőtt tovább olvastok...

⚠ SHOUNEN AI WARNING ⚠

(Boys Love)

A MŰRŐL:

A Yuri!!! on Ice egy műkorcsolyázásról szóló sportanime. A sorozatot a MAPPA készítette.

A Yuri on Ice filmet, az Ice Adolescence-t, 2019-ben jelentették be de 2020-ra halasztották -- valamint, még mindig nem jött ki sajnos, pedig évek óta várják, köztük én is :).

Érdekességek:

-- A Yuri!!! on Ice felvetette a vitát az azonos neműek kapcsolatának ábrázolásáról a főszereplők közt.

-- A sorozatot dicsérték a szorongás ábrázolása miatt.

-- Az anime népszerű volt a közösségi médiában is, és ez felkeltette a műkorcsolyázók figyelmét, így néhány korcsolyázó a sorozat zenéjére táncolt a 2018-as téli olimpián.

MŰFAJ:

dráma

komédia

sport

shounen ai

HOSSZ:

1 évad × 12 epizód × 22 perc

A CSELEKMÉNY + VÉLEMÉNY:

Főszereplőnk egy Katsuki Yuri nevű, 23 éves fiú, kinek szinte élete a korcsolyázás, bálványa pedig az orosz származású, ötszörös világbajnok; Victor Nikiforov.

Katsuki Yuri részt vesz a Grand Prix-en, de vereséget szenved a rossz lelkiállapota miatt - hisz meghalt a kutyája, akit nagyon szeretett -, aminek hatására abba akarja hagyni a korcsolyázást, de nem jut igazán dűlőre.

Hazamegy Japánba, és elkezdi összeszedni magát, ekkoriban pedig megpróbálta leutánozni Victor egyik darabját, ez pedig felkerül a netre - a tudta nélkül. Vírusként terjed az interneten, ráadásul Victorhoz is eljut!

Yuri videója valahogy megihleti a híres korcsolyázót, és azonnal Japánba utazik, hogy a fiú edzője legyen.

A gond ott kezdődik, hogy nem egy Yurink van az animében, hisz van egy fiatalabb, orosz származású Yuri Plisetsky, akinek Victor megígérte, hogy készít neki egy koreográfiát a debütálására, mikor otthagyja a "junior csoportot".

És ha tudni akarod, mi lesz a vége, akkor nézd meg :3

Nem fogsz csalódni, hisz egy nagyon cuki animéről van szó, ráadásul a korcsolyázós részek gyönyörűek! Bár, talán csak én szeretem nézni a műkorit...

KINEK AJÁNLOM:

-- Aki szereti ezt a műfajt

-- aki animebu*zi xD mint én,

-- aki kikapcsolódásra vágyik

-- valamint akinek felkeltette az érdeklődését :)

HASONLÓNAK JELÖLNÉM:

-- sport animék:
Kuroko no Basket,
Haikyuu,
Blue Lock,
Ahiru no Sora,

-- shounen ai/yaoi:
Given,
Sasaki to Miyano,
No.6,

(Az összesből lesz ajánló!)

FORRÁS:

Wikipédia.

Ha megnéztétek, kommentben írjátok meg a véleményeteket róla ^^

Köszönöm a figyelmet! :)

with love:
Diana <3

AJÁNLÓK || Anime, Film, SorozatOù les histoires vivent. Découvrez maintenant