[A/BL] ▷▶ SEKAIICHI HATSUKOI || A világ legnagyszerűbb első szerelme

27 5 1
                                    

Üdv mindenkinek! Mielőtt tovább olvastok...

⚠ YAOI WARNING ⚠

(Boys Love)


Megj.:

Folyik, folyik, csöpög minden is a cím miatt, a legviccesebb, hogy nem vagyok oda a romantikus műfajért, mégsem tudtam abbahagyni az anime nézését az első rész után... és évek óta szemeztem az animével, de nem volt szimpatikus... míg el nem kezdtem, hehe! Szóval igaz; ne a borító alapján ítéljük a könyvet, avagy animét :3

A MŰRŐL:

A Sekaiichi Hatsukoi egy 2006-ban megjelent BL manga, mely anime adaptációt kapott 2011-ben. A történet három pár életét követi nyomon, sok humorral, félreértéssel, romantikával együttesen.

MŰFAJ:

dráma

komédia

romantikus

shounen ai

yaoi

HOSSZ:

2 évad × 24 epizód (két évad együtt) × 22 perc

1 OVA*

+ 1 külön epizód, amit nem néztem meg, mert a karakter személyisége tipikusan olyan, amitől falra tudnék mászni, szóval megóvtam magam ettől... DE biztosan az is jó lett :))

*OVA: olyan animék, animesorozatok, melyeket eleve valamilyen adathordozón való kiadásra készítenek, moziban vagy televízióban való vetítés helyett.

A CSELEKMÉNY + VÉLEMÉNY: (Kivételesen kimásoltam az AnimeDrive oldaláról, mert laptopon egyelőre így könnyebb nekem, hehe... ráadásul jól meg volt fogalmazva. Elnézést a lustaságomért...)

Onodera Ritsu egy nagy kiadóvállalat örököse, ám apja vállalatánál hiába tehetséges és ügyes, mindenki csak a főnök fiának tekinti, sikereit is ennek számlájára írják. Ennek köszönhetően Ritsu úgy dönt, hogy saját lábára áll és átmegy a Marukawa kiadóhoz, ahol tiszta lappal indulhat.

Csakhogy nem a szépirodalomhoz veszik fel, hanem az általa még nem ismert manga osztályra, ráadásul a lányoknak szóló, romantikus, rózsaszín shoujo mangákkal foglalkozó részlegbe, az Emerald szerkesztőségéhez. Takano Masamune a részleg vezetője, aki első ránézésre nem éppen szimpatikus Ritsu számára, például a legelső napján hirtelen megcsókolja, csak azért, hogy a rajzolók ihletet kapjanak. Takano egy hajcsár, de mindenkiből ki tudja hozni a legjobbat (és a legtöbbet).

De Ritsu és Takano nem most találkoztak először. Ugyanis Takano nem más, mint Saga Masamune, Ritsu középiskolai senpai-a és volt szerelme. Kapcsolatuk bár tiszavirág életű volt, de Ritsuban mély sebet hagyott.

Az elmúlt 10 évben úgy ahogy sikerült elfelejtenie a dolgot. Most Takano mindenáron meg akarja újra szerezni Ritsu szerelemét. De mi lehet ebből a főnök-beosztott viszony és a régi sérelmek ellenére?

KINEK AJÁNLOM:

-- Aki szereti ezt a műfajt

-- aki animebu*zi xD mint én,

-- aki kikapcsolódásra vágyik

-- valamint akinek felkeltette az érdeklődését :)

HASONLÓNAK JELÖLNÉM:

-- shounen ai/yaoi:
Given,
Sasaki to Miyano,
No.6,
Junjou romantica,
Super Lovers,

(Az összesből lesz ajánló!)

FORRÁS:

Wikipédia, AnimeDrive

Ha megnéztétek, kommentben írjátok meg a véleményeteket róla ^^

Köszönöm a figyelmet! :)

with love:
Diana <3

AJÁNLÓK || Anime, Film, SorozatOnde histórias criam vida. Descubra agora