Merhabaa aşk kuşlarım❤
Nasılsınız iyimisiniz,birşeyiniz yoktur umarım;)
bölümler geç geliyor çünkü,
okumasına rağmen oy verilmiyor
ve buda yazma isteğimi alıyor,
am pes etmeden yazacam 😊HALA BİZİMLEMİSİN?
****
karakterimiz Can'dan dinleyelim ;)
okuldan çıkıp eve doğru yürümeye karar verdim bugün yürümek istiyordum hava çok güzeldi , yürüken arkamdan ismimi duymamla olduğum yerde durup arkama baktım bizim çocuklardı , yanıma gelmelerini bekledim ilk ege atladı
" olum hadi bizim mekana gidelim bayadır gitmiyoruz " belliydi neden geldikleri aras konuştu " bro gidelimmi kafete bize bitane şarkıda söylersin" cevap verdim " başka birgün olsa nasıl olur hepimiz bugün yorgunuz" deniz susarmı oda hemen konuştu " hadi ya gitsek nolcak tas taşımayacağız ya hadi kırma olum bizi"
bu kadar ısrardan sonra gitmeseydim nolucağını biliyorum o yüzden kabul ettim.
" tamam be hadi sizimi kırcam:)" ege güldü
" ne demessin bu kadar ısrardan sonra kabul etmeden nolcağını bildiğin için geliyorsun hahahah " bu çocuk aklımımı okuyor la , hepsi gülerken yürümeye başladık mekanın kapısına geldik tam iceri girecekken gözüme bir şey çarptı, gözlerini kapatmış armutlardan birine oturup müziği hafif tebessümle dinliyordu çok hoş bi görüntüsü vardı .
bakmayı kesip, içeri girdik deniz hemen
"aaa bizim kızlar"dedi an ikiside bize baktı aras hemen ela'nın yanına gidip selam verdi hayat ise kısa süre bize bakıp önüne döndü
bizimkiler onların yanına oturduğu için bende otarafa gidiyordumki berkay abim beni gorüp çağırdı " Oo can abicim bayadır görünmuyorsun gel bakalım çal bugün "
aslında biraz tereddüt ettim , müzik söylediğimi görecekleridi ama yinede gittim" iki çift vardı istek parca verdi ve sevdiğim bir parçaydı sahneye kurulurken gözleri bendeydi , genelde asla çekinmem ama bana noluyor ya!?
çalmaya başladığımda tüm gözler üzerimdeydi şarkı sözlerini söylemeye başladığımda gitarımlada eşlik ediyordum,
bi an göz göze geldik ve gözlerimi ayırmadan baktım şarkıya devam ederken nasıl geçti anlamadım.şarkı bitti ara verildi bizimkilerin yanına geçtim hepsi tebrik ederken oda " güzeldi ağzına sağlık " dedi deniz durumu " olumm efsaneydin lan" ela devam ettirdi " ben bilmiyordum ve bukadar beklemiyordum, gerçekten çok güzeldi"
mutlu olmuştum bunları duyduğumda , aras ve ege eksik kalırmı " bro çok iyidin ya" herzamanki gibi çok güzeldi " sonra o konuştu yine " çaldıgını duymadım genelde okulda en ufak hareketin duyulur"
alay tınıda vardı bende konuştum sonunda "kimse bilmiyor bi siz öğrendiniz, genelde hobi olarak çalıp söylüyorum" , " hımmm anladım güzeldi"
ela hemen " hayatın se-" sözünü bitiremeden hayat atladı " elacım birşey daha yemezmiyiz canım" elada mahcup bakış atıp " ha evet ya yeriz canım"
ne diyeceğini çok merak etmiştim ama sormadım.🌌🍫🌸
Merhaba aşk kuşlarım biliyorum sizi beklettim ama malesefki sınav dönemi evet ne sınavı diceksiniz ama staj ögrencisi olduğum için sınavlar erken başladı.
ders yok ama sınav var o ayrı klişe zaten bayramdan sonra antalyadayım ve çok yoğun olacak ama yinede bölüm atmaya çalışacam elimden geldikçe uzunda yazmaya çalışıyorum .
Okumaya sayımızı gordükçe yazasım var ama hiç yok dencek kadar oy ve yorumlar var boş geçmeden bi yıldıza bascanız ;)
ve bölümle.ilgili isteğiniz varsa belirtin♡
Sizleri çok seviyorum okuduğunuz için teşekkürler aşk kuşlarım sağlıcakla kalın💗
hepiniz öpüldünüz😽😽😽
bi sonraki bölümde
Görüşmek üzere❤😽🐣🌸🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡İÇİᴍᴅᴇᴋİ ᴛᴜᴛᴋᴜ..♡
Truyện Ngắnᴷⁱᵐˢᵉ ᵏⁱᵐˢᵉʸⁱ ᵏᵃʸᵇᵉᵗᵐᵉᶻ, ᵍⁱᵈᵉⁿ ᵇᵃşᵏᵃˢıⁿı ᵇᵘˡᵘʳ ᵏᵃˡᵃⁿˢᵃ ᵏᵉⁿᵈⁱⁿⁱ...🍂 hayatından asla mutlu olmayan tam herşeyden bıkmışken önüne çıkan arkadaşları ve hayat arkadaşı sayesinde hayata tutunan kızın hikayesi bu (okadr merak ediosan hikayemi gelde oku de...