Günaydın aşkolaaaar🍫
Dün yarışmayı kazandım altın madalyayı alıp geldim ;))
Kitaba devam etcem suan okuldayım
Olan imkanlarlarla yazcam;))
Sorumu soruyorum;)
BİZİMLEMSİNNNN?Hayat;
Yine aynı rutinle uyandım, hazırlandım bugün fazla birşey yemedim ztn
İştahım pek yoktu.
Çantamı, koluma takıp çıktım.
Durağa yürüyordum bugün ela yoktu .Otobüs geldiğinde bindim, ve okula gittim okulun, durağında indiğimde.
Aniden birine çarptım ,
Çarptığım sert bişiydi kafamı kaldırdım,
Dün'kü çocuk ve arkadaşıydı,
Ve şükürler olsun, ona değil
Arkadaşına çarpmıştım,
O bana gülerken hic takmadım onu,Arkadaşı benden özür dilerken bende"kusura bakma göremedim"
Dedim ve tam gidicekken o çocuk yine,
Güldü.
"Görende sanan çok küçük birşeysin knk"
Yanındaki çocuğa dedi çocuk birşey demezken, o çocuk gülerken takmadım .
Direk okula girmiştimki zoruna ,
Gitmişti belliydi bu,
Ama umrumda deildi sevmemiştim bu çocuğu.
Egoist birine benziodu.
Sınıfa girdim Arya ada yine sırasında oturmuştu .
Çantami sırama bıraktım yanına geçtimSelam verdim tam,
Ceyda geldi soru sordu;
Ceyda; ne işin vardı Canlar'ın yanında?
Hayat; Can kim?
Ceyda ; durakta konuştuğun diyorum ne konuştun.?
Hayat; seni ilgilendiriyomu ve ben o egoistle deil arkadaşıyla konuştum.
Ceyda; iyi birdaha olmasın yoksa karışmam!
Hayat ;pardonda sana noluyor!
Sanamı soracam konuştuğum kişileri noluyor yani?.Ceyda ; evet bana soracaksan hele bu Can'ın cevresi ise
Hayat ;sanane ya sen kimsin sana sorcam çocuk seni takmıyor bile neyin havası bu be!
Ceyda ; senimi takıyor beni deli etme kızım
Aramıza girersen karışmam.Hayat : ahahahah ayn canım, ayn karışma
Çocuk seni görmüyor bile peşinden koşion hepiniz öyle bana, göre senden çok beni taktı senle konuştumu hiç söylesene.Hayat ; oyuzden bana gelip boş muhabbet yapma, gerekirse benle muhattap bile olmassan sevinirim, peşinden koşmaya devam et sen sjsjsjsjs.
Dediğim laflar zoruna gitmişki ,çekip tek kelime etmeden gitti.evet sessiz zarasız biriyim ama bos muhabbetlere gelemem, ve ister istemez sinirleniyorum özellikle erkek muhabbetlerinde okulun tün kızları o çoçuk için koşuyordu, ismini ögrendiğime göre 'Can'ın etrafındalar ve o çocuğun bir farkı yok onu böyle yapan bu kızlar, bir erkek için tartışmak çok saçma bence.!
Zil çaldı herkes sınıfa geldi,
Ders başladı edebiyatti dersimiz.
Bu ders bittikten sonra dersimiz bedendi beden salonuna, indik ve bilin bakalım ne gördük o çocuklar salondaydı çıkmak istesemde arya ada izin vermedi bende kırmadım onları görmemizle ceyda sevinçten güldü ve bi an gözleri beni buldu takmadım, oda önüne döndü Can denen çocuk ,bana baktı bi an önüme döndüm arya aday'la konuşmaya devam ettim hocam üstünüzü değiştirin dedi herkes soyunma odalarına dağıldı.
Baketboll oynuyacağım için rahat şeyler getirmiştim, parlak esnek taytımı giydim ve üstün bol crop giydim bu takımımı seviyordum, basket oynarken rahattı.
kabin' den çıkmamla arya bana baktı oha dermişcesine,
Noldu diyerek kafa salladım.
"Kızım bu ne hal fiziğin çok güzelmiş senin, normal günlerde neden böyle orataya çıkarmıyonda bol giyiyon""Teşekkür ederim seninde ,öyle ama Fazla dar giymeyi sevmem, bunlar rahat giydim basket oynarken rahatlar "
Gülümseyip çıktık ,ceyda şok olmuşcasına bana bakarken, belli etmemeye çalıştı.
Can, denen çocuk basket topunu eline, alırken arkadaşıda bana bakıyordu bende şok yaşadım neden herkes bana bakıyordu?
Arya bana bakıp güldü, kulağıma eğildi
"Başlasın savaş" bende " ne savaşı ya" dedim güldü "kızım çok güzelsin, farkında deilmisin çocuk sana nasıl bakıyor ceyda sinirden delirdi."
Gerçekten Can denen çocuk ve arkadaşı bana bakıyordu ceyda'da bir Can'a bir bana bakıyordu takmadan, hocanın yanına geçtik.Ben basket oynuyacam dedim arya'da oynuyacaktı, topu aldım oynamaya başladık,
Bi an ayağıma başka bir top çarpmasıyla arkama döndümki, Can denen çocuk bu tarafa geldi.
Topu alırken " küçük kızımızda basketbolmu oynuyor " dediğin'de sinir olduğumu belli ettim ama tek kelime etmedim.
Oyuna devam ederken,
Spor hocası beni yanına çağırdı, ve yanında Can denen gıcıkta ordaydı ,
Hoca soru sordu bana,"hayat basketbolun baya iyi hiç bir yerde oynadın mı ? " bende cevapladım cevap vermek istemesemde o gıcığın yanında konuştum " evet hocam birinciliğimde var kurslara'da gidiyorum ortaokuldan beri kulüpteyim;)" gıcık şok olmuş bir şekilde beni izlerken hocakonuştu "aferin kızım bunu bana neden demedin ilk geldiğinde kulübe alırdım seni" bende cevapladm " hocam bilmiyordum kulüb' ün oldunu pardon "
Hoca cevap verdi "kulubümüz'ün başkanı
( CAN BAKAN) "şakamı bu ya bide başkanmıydı elini uzattı bende uzattım istemesemde uzattım sonra hoca maç yapmamızı istedi pek istemesemde yapacaktım, hocayı kıramazdım ikinci ders maç yapacaktıķ.....Selam aşklarım çoçuğumuz
Can bakan ortaya çıktı sizce nasıl olacak sonları
Mac yapacaklar egeheheh
Size daha sürprizler var bakalim nolcakBekleyin ve görün eheheheh grsz aşkolar
Oy vermeyi unutmayın bebeklerm🍫❤😽
Tebrik etmek istersiniz yorum ve beğeni
kazandım yarısmayı altın madalya aldım🏆❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡İÇİᴍᴅᴇᴋİ ᴛᴜᴛᴋᴜ..♡
Short Storyᴷⁱᵐˢᵉ ᵏⁱᵐˢᵉʸⁱ ᵏᵃʸᵇᵉᵗᵐᵉᶻ, ᵍⁱᵈᵉⁿ ᵇᵃşᵏᵃˢıⁿı ᵇᵘˡᵘʳ ᵏᵃˡᵃⁿˢᵃ ᵏᵉⁿᵈⁱⁿⁱ...🍂 hayatından asla mutlu olmayan tam herşeyden bıkmışken önüne çıkan arkadaşları ve hayat arkadaşı sayesinde hayata tutunan kızın hikayesi bu (okadr merak ediosan hikayemi gelde oku de...