Bölüm:17

7 1 0
                                    

Medya'yı dinlerken yazdım favorim;)
selamm aşkolarım❤
nasılsınız iyimisiniz evet bölümler
geç geliyor ama sınav dönemim olduğundan yetişemiyorum ve okuma yavaş yavaş artarken oy vermeden geçiliyor
ama ben yinede yazcam staj öncesi bitirmeyi düşünüyorum
bitmese bile  yazmaya çalışıcam
Başlayalım öyleyse .

HALA BİZIMLEMİSİN?

***

hayat'tan;

salak ela herşeyi ağzından kaçıracaktı son anda müdahale ettim bu kız ne zaman ağzını kapatmayı öğrenecekti, elaya kaş göz hareketleriyle sen bittin yaparken hepsi ne olduğunu anlamaya çalışıyordu can nolduğunu sorunca " birşey yok" diyebildim oda pek soruşturmadı tamam deyip geçti ama yalan yok sesi çok güzeldi ve çok güzel gitar çalıyordu tabi bu onu daha iyi gösterdi , herkese yalan atabilirdim ama kendime asla yalan söyleyemezdim şimdi siz yalnış anladınız ama öyle düşündüğünüz birşey yok sadece beğendim.
napıyorum ben ya kendi kendime konuşuyorum kafayı yiyorum galiba.
elan'ın seslenmesiyle kendime geldim herkes oturmuş konuşuyordu, " nereye daldın kızım yine ya ortama katıl biraz, eğlenmek için geldik oturup dalmak için değil" haklıydı ama napim bende buydum yani ama ayak uydurmaya çalıştım.

ege, aras, deniz çok iyidiler taman kabul can'da iyi çocuk ama yalan yok kendini beğenen , egosu tavan bir gıcık kendisi .
herkes birşey söylüyordu arada can sahneye çıkıp şarkı söylüyordu herkes eslik ediyordu,
herkes son içeceğinide içip kalkmaya karar verdi , farkında olmadan akşam olmuştu ve işte en sıkıcı kısım hesap,
biz kendimizinki ödeyecekken erkekler olurmu öyle şey dedi, ben kabul etmedim ela'da olmaz dedi yarım saatin sonunda herkes kendinkini ödemeye ikna oldu ve çıktık.

biz giderken arkamızdan seslendirler,
" kızlar akşam akşam sizi tek göndereceğimizimi düşündünüz" bende cevap verdim " neden nolmuşki hem yakın yürüyecez biz" ,   "olmaz öyle şey tek gidemezsiniz " elada atladı hemen "ya biz çocukmuyuz hem bi arabaya altı kişi nasıl sığacaz"  ,  " aras atladı hemen saçmalama ela çocuksunuz demedik gece gece tekin deil sokaklar ve bizde yürüyelim ozaman sizinle, bizede iyi gelir hem havada güzel "
bizede sadece kabul etmek düştü "peki".

herkes konuşup yürürken arkadan yavaş yavaş gidiyordum ben havanın tadını çıkarmak istiyordum az ileridede deniz görünüyordu çok güzeldi, bi an can durdu beni yanlarında göremeyince arkasına baktı yavaş yavaş bana doğru geldi ama konuşmadı ve ilk defa beni şaşırttı .

sesimizi çıkarmadan eve doğru geldik ilk elayı bıraktıktan sonra beni bırakmak için geliceklerken durdum " daha fazla gelmenize gerek yok hemen yan bina kendimde gidebilirim geldiğiniz için teşekkürler "  ege atladı " ne demek herzaman (gözkırptı)" sonra aras " bizim  içinde güzel oldu ne demek görüşmek üzere"
" görüşmek üzere iyi geceler" tam binaya ilerleyecekken can'ın seslenmesiyle durdum diğerlerine kafasıyla  'siz devam edin' dedikten sonra yanıma yaklaştı durdu , 
" birşeymi oldu can?"
" can birşey demiyeceksen içeri giricem"
" şey diyecektim, bugün çok güzel görünüyorsun güzel olmuşşun sakar kız"

biraz şok olsamda belli etmedim dermişim.

" T-teşekkür ederim gıcık bey, sende iyi görünüyordun"

"rica ederim, bide ben herzaman iyim güzelim ( göz kırptı)"

hayır noluyor bana sakin hayat neye heyecanladın şimdi sen bi (güzelim ) lafına heyecanlanacak kız deilsin sen kendine gel bide ego torbası ya kendinide övmesse olmuyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♡İÇİᴍᴅᴇᴋİ ᴛᴜᴛᴋᴜ..♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin