Egy nappal ez előtt
Épp a magán repülőgépemről szállok le egy üzleti útról vissza érve. Christian Marchetti vagyok 24 éves és én vagyok Olaszország egyik legnagyobb maffia vezére. A maffiát az apámtól örököltem mint ahogy ő is. Éppen fel akartam hívni az anyámat hogy sikeresen le szálltunk a géppel. Igen elég fura lehet, hogy 24 évesen is az anyámat kell tájékoztatni a hol létemről, de ő már csak ilyen mindenkit így félt a családból. Mikor megláttam egy gyönyörű szép lányt aki éppen a bőröndjét vette át. Szép hosszú barna haja csillogott a fényben. Messziről ezt és a homokóra alakját vettem ki aztán már el is tűnt a nagy tömegben. Nem tudtam ki verni a fejemből ezért Logan segítségét kértem.
- Keresd meg azt a lány- mutattam rá amikor feltűnt a tömegben - tudj meg róla mindent. - mondtam parancsolva.- Rendben. - válaszolt.
Kiléptem a reptérről és rögtön be is ültünk az autóba és elindultunk, fél órán belül már otthon is voltunk majd fel mentem az irodámba. Sokat nem haladtam mert a fejemben csak az a gyönyörű lány járt akinek még a nevét sem tudom. Később hívott Logan hogy megtalálta a rendszerben és hogy öt perc múlva itt lesz. Mikor megérkezett letette elém a laptop és már láttam is az én szépségeket.
Néz: Linda Pirce
Született: 2006 03. 25.
Anyja neve: Georgina Bell Pirce
Apja neve: Tomas Pirce
Testvér: Laura Pirce
Stb...
Miután mindent megtudtam róla mondta a srácoknak hogy holnap hozzák el, de egy haja szála se göbüljön. Majd amikor megbeszéltük mindent lementünk a nappaliba és egy whisky társaságában beszélgettünk, persze Olaszul. Később felmentem a szobámba és be álltam a zuhany alá fürdeni miközben végig gondoltam a napom fénypontját amikor megláttam Lindát. Mikor végeztem a zuhanyzásal be feküdtem az ágyamba és megkerestem Linda képeit Instagramon amin viszont meglepődtem az az volt, hogy ahhoz képest elég sokan követik, ezzel a ténnyel nem nagyon foglalkoztam inkább a képeket nézegettem amiken mind ugyan olyan dögösen nézet ki hogy az lehetetlen. Mikor nagy nehezen le tetem a telefont lefeküdtem aludni, de a szemem előtt csak ő lebegett a képei és bele gondoltam, hogy nézhet ki ruha nélkül amire persze kicsi Chris is meg mozdult és mivel nem vagyok híve az ön kielégítésnek ezért felhívtam a legjobb kurvámat aki tíz percen belül meg is érkezett és már kezdődött is a menet.
****************
Meghoztam a második részt.
Sok puszi !
2023 . 03 . 08 .
YOU ARE READING
Az Olasz maffia markában +18
RomanceEgy lány akit elvisznek a szülei az üzleti útjukra Olaszországba. De ez nagy hiba volt ! A lányt elrabolja az Olasz maffia. De vajon mi lesz ez után ? A lány képes lesz megszeretni azt aki elrabolta ? kiderült a történetből. FIGYELEM!!!!!!! Saját Fe...