Az író szemszögébőlTegnap mikor Lindát elrabolták a szüleit csak késő este értek haza. Mikor az anyja benyitott a szobájába és látta, hogy nincs itt azt gondolta, hogy csak egy buliba ment és majd később ér csak haza. Másnap reggel megnézte, hogy alszik-e, de nem talált az agyában senkit. Csak akkor vette észre, hogy nincsenek itt a ruhái. Rögtön szólt a férjének baj van. Mind ketten tudták, hogy a Linda nem lépne le csak úgy szó nélkül. Az anyja teljesen ki borult az apja pedig rögtön bejelentette a lány eltűnését az Olasz rendőrségen.
Reggel arra keltem hogy mellettem valaki halkan szuszog. Gyorsan oldalra fordítottam a fejem és megláttam őt, olyan nyugodtan aludt, alvás közben úgy nézett ki mint egy angyal bőrbe bújt ördög, de még is gyönyörű volt. Úgy elbűvölt, hogy egy percre el is felejtettem, hogy milyen ember is ő valójában. De csak egy percre. Aztán nem is néztem tovább inkább halkan felkeltem az ágyból. Kiválasztottam a ruháimat és bementem a fürdőszobába. Be álltam a zuhanyzóba és megengedtem a csapból a meleg vizet. A fürdőszoba volt egy kád is de most nem volt kedvem fürödni. Mikor végeztem a fürdéssel kiszálltam a zuhany alól és fel húztam a ruháimat. Mivel május közepe volt ezért a meleg miatt egy fekete szakadt farmer rövidnadrágot és egy élénk piros top volt a mai szettem. Megtaláltam a neszeszeremet ezért gyorsan fogat mostam majd feltettem egy laza sminket ami korrektorból és szempillaspirálból állt. Aztán kiléptem a fürdőből és majdnem szívrohamot kaptam.
- Jézusom Christian nagyon megijesztettél - mondtam neki halkan.
- Neked is jó reggelt. Látom már készen is vagy. Gyere le reggelizni és utána indulhatunk is ruhákat venni.- mondta.
- De nekem nem kell nekem új ruha.- mondtam szerényen. De őt úgy látszik nem nagyon érdekelte Már ment is az ajtó felé. Most vettem észre, hogy ő már teljesen fel volt öltözve. Egy fekete szakadt farmer nadrág volt rajta egy sima fekete V kivágású pólóval. Mielőtt ki lépett volna megfordult és így szólt.
- Ja és nagyon csinos vagy ma.- mondta majd kacsintott egyet és kilépet az ajtón. Úgy érzem kicsi pír öntötte el az arcom. Mikor le értem megettem a reggelit majd Christian szólt, hogy indulhatunk az úton nem nagyon beszélgettünk. Mikor oda értünk felállított néhány szabályt majd mehettünk is be az plázába.
Először be mentünk egy cipőboltba ahol vettünk egy fekete, egy fehér és egy piros színű magassarkút. Egy fekete DRK - t, és még egy sima fekete cipőt, és egy-két papucsot és szandált, majd átmentünk egy másik boltba ahol vettünk minden féle farmert, pólót, trikót, rövid nacit. Eléggé kellemetlenül éreztem magam több okból is az első mert nagyon sok dolgot vett nekem, és hát biztos eléggé sokba kerül ez neki, ráadásul így sem végeztünk. A második pedig még nem is ismerem őt és szerintem ő se engem és most én hülye az összes ruháról ki kértem a véleményt, hogy miért azt nem értem, de fogjuk csak a megszokásra. A következő helyre ő vezetett. Egy női ruha bolt előtt álltunk meg ahol csak báli és alkalmi ruhákat árultak.
- Ő... ugye nem akarod, hogy én ilyet pró...
- De nagyon is azt akarom, hogy ilyen ruhát próbálj. - vágott bele a szavamba majd kézen ragadt és elkezdett befelé vezetni.
- De én ezeket hova húzzam fel ? - kérdeztem mikor körbe néztem az üzletbe.
- Majd meglátod édes. - mi van! Édes?! Mióta becézget? Majd adok én neked édest.Kiválasztottam egy két koktél ruhát, volt köztük kihívó és vissza fogott is. Egy két hosszabb elegáns ruhát, aztán meg felpróbáltam és választottam egyet kettőt belőlük. Na jó konkrétan egyet hagytam ott, bár az sem volt csúnya.
Miután végeztünk beültünk a kocsiba és elindultunk "haza".
- Ma elvisznek valahova szóval húzd fel az egy csinosabb ruhát. De este nyolcra legyél kész cicám. - mondta mikor a ház elé értünk. Csak bólintottam majd kiszálltam és bementem a házba.
**************
Bocsi hogy kicsi régen volt rész, de most végre sikerült befejezem. Hamarosan hozom a következő részét addig is puszi !
2023 . 03 . 23 .
YOU ARE READING
Az Olasz maffia markában +18
RomanceEgy lány akit elvisznek a szülei az üzleti útjukra Olaszországba. De ez nagy hiba volt ! A lányt elrabolja az Olasz maffia. De vajon mi lesz ez után ? A lány képes lesz megszeretni azt aki elrabolta ? kiderült a történetből. FIGYELEM!!!!!!! Saját Fe...