Part 3.

1.3K 28 0
                                    

Mire a gondolataimból felébredtem már egy gyönyörű szép bézs színű villához hasonló ház udvarában álltunk meg. Mikor kiszálltunk Logan megfogta a csuklóm és elkezdett befelé húzni a házba. Bent rögtön egy hatalmas nappali tárult elénk egy nagy kanapéval és egy hatalmas Tv - vel, de nem sok időm volt körbe nézni mert Logan húzott is tovább a lépcső felé. Felérve egy hosszú folyosó tárult elénk a végén egy nagy ajtóval.  Logan egyenesen az ajtó felé tartott és  kinyitotta azt majd be tessékelt rajta. Mikor beléptem egy hatalmas íróasztal fogadott felette pedig egy srác ült és valami papírt nézet. Logan megköszörülte torkát amire a srác felkapta a fejét. Mohazöld szeme volt óriási szempillákkal körülötte, barna haja két oldalt felnyitva középen pedig hosszabban hagyva, hogy a szálak össze vissza keresztezzék  egymást. Mit ne mondjak elég jól nézett ki. Egy ördögi vigyor jelent meg a száján amit nem tudtam mire vélni, de minden esetre piszkosul jól állt neki.  Linda miket gondolsz elrabolt téged te még azt nézed, hogy milyen jól néz ki.
Logan már ki is ment így ketten maradtunk a sráccal.

- Ki vagy te és mit akarsz tőlem? - kérdeztem tőle fennhangon ám éreztem, hogy ez nem tetszett neki.

- Linda kérlek ülj le és mindent elmondok. - mondta. Hallgatok is rá és leülök az előtte lévő székbe.

- Kérdez nyugodtan. - bíztatott.

- Ki vagy te ? - kérdeztem mire a szája sarkát kicsi mosolyra húzta. Chh egoista.

- Christian Marchetti vagyok.  Olasz maffiavezére. - mondta mire én teljesen lefagytam hogy mégis hogyan keveredtem egy maffiavezér közelébe.

- Jó de mit akarsz tőlem? - kérdeztem tőlem.

- Tegnap értem haza egy üzleti útról és megláttalak amikor vetted át a bőröndödet. Első pillantásra megtetszettél.  Ezért jobban utánad néztem, megtudtam rólad, hogy nem itt élsz ezért mindenképpen el kell intéznem, hogy az enyém legyél, hogy ide kerülj hozzám. És hogy mit is jelent hogy az enyém ? Azt hogy mától itt fogsz velem élni, csak  az én engedélyemmel léphetsz ki ebből a házból.  A cuccaidért amiket hoztál az egyik emberem elmegy és amiket nem hoztál el Olaszországba  vagy nincs belőlük elé azt majd holnap meg vesszük. Rendben ? - kérdezte. Az egészet olyan gyorsan elmondta és olyan lazán kezelte mint ha nem is egy ember szabadságáról lenne szó.

- Nem! Semmi sincs rendben! Te komolyan azért raboltál el mert egy napja megtetszettem neked. Nem is ismerjük egymást. még egy normális beszélgetésen sem estünk túl. Te nem vagy normális minden lánnyal ezt csinálod akit egyszer meglátsz és kicsit megtetszik ? - mondtam neki fennhangon. Úgy látszik nem nagyon tetszett neki, de hát nekem sem tetszik, hogy itt vagyok. Vett egy mély levegőt majd kifújta és eközben az orrnyerget kezdte masszírozni.

- Nem tetszett nekem még ennyire egy lány sem hogy egész nap rá gondoljak, hogy ne tudjak másra gondolni. Eddig nem volt  komoly kapcsolatom és nem is akartam. Most viszont hogy itt  vagy úgy érzem veled képes lennék egy életre szóló kapcsolatra. - mondta.

- Mért pont velem ? - kérdeztem hangosan.

- Mert benned megláttam valamit ami más lányban nem. - mondta.- Gyere körbe vezetlek az új otthonodban.- mondta mosolyogva de nekem az "otthon" szótól felfordult a gyomrom, de inkább nem ellenkeztem hanem csak bólintottam. A ház gyönyörű nagy volt először megmutatta a szobát ahol aludni fogok vagyis a szobánkat mert ugye hát együtt kell aludnunk. A szobája igazi pasis bár elég "ijesztő" stílusú. A szobának sötét falai  és bútorai voltak. Ahogy belépsz a szobába baloldalon egy óriási fekete pihe puha franciaágy fogad leterítve valami szintén fekete szőrrel. Az ágy felett pedig egy nagy tükör volt a falra rögzítve. Inkább bele se gondolok mi célt szolgál ott fent.  Jobboldalon található két ajtó az egyik mögött egy fürdőszoba található. Fekete arany márványból volt kirakva az egész. A másik mögött pedig egy szintén óriási gardrób volt. A bútorok színe egyértelműen fekete volt mint a szobában nagyjából mindenek. Ennek az embernek már a szobájából is látszott hogy milyen a lelke. Fekete és kegyetlen. De mit ne mondjak a szobája ugyan olyan gyönyörű volt mint ő.

Utána lementünk a lépcsőn és rögtön a nappaliba találtuk magunkat ami egy nagy kanapéval, egy puha szőnyeggel és egy óriás Tv-vel volt ellátva. A konyha is nagyon szép volt ahol találkoztam egy lánnyal akit Emmának hívnak. Nagyon kedves volt, de már mennem is kell tovább a kertbe aminek közepén volt egy nagy medence, de láttam itt szaunát és még jakuzzi-t is. ebben a házban minden óriási. Mikor végeztünk vacsorázni kellett mennünk én is ettem pár falatot aztán mentünk is fel Chrisel a szobába ahol le fürödtem és kaptam egy comb közepéig érő pólót és egy bokszert. Le feküdtem az ágyba és már csak azt éreztem, hogy valaki mellém fekszik, átkarolja derekam majd aludtam is.

**************

2023 . 03 . 09.

Az Olasz maffia markában +18Where stories live. Discover now