1. Bolum

19 2 0
                                    

ASKLARIM NASILSINIZ BEBEKLERİM😻😻

ÇOK ÖZLEMİSİM SİZİ(EVET 1 GUN OLDU)

BOLUM ATLAMANIZI ÖNERMİYORUM ASKLARIM KAFANIZ KARISABİLİE

Çok bos yaptım bölüme geçelim muaah

Bugün sınav günüydü. Ve sınava sadece 20 dakika vardı. Yeni evden çıkıoduk çünkü annem makyajını yeni bitirmişti. Taksi hızlı gelmiş kapının önünde bekliyordu. Hızlı bi şekilde binip yolu tarif ettik.

Yolda giderken iki dakika instagrama bakmak istedim ve gizli bi şekilde yükleyip hesap bilgilerini girdim. Neden mi gizli. 7. Sınıfta sevgili yaptım diye annemler yasaklamıştı. Abimle aramın bozuk olmasının sebebi de çoğunlukla bu. Kendisi 6. Sınıfta bile sevgili yapmıştı ama benim yapmam yasaktı?!

Hesaba girdiğimde mesaj kutumda bir mesaj olduğunu gördüm. Yade'dir heralde diyip girdim. Şok olmuştum. Yade değildi. Duman'dı. Şu 7. Sınıftaki sevgilim Duman. Çok şaşırmıştım. En son konuştuğumuzda "Bi daha bana ve ya sevgilime yazarsan  abine, attığın küfürleri ve mesajları atarım." diyerek beni tehdit etmişti. Ondan sonra bi daha yazmadım. Yazsaydım abim kemiklerimi kırardı çünkü.

Şoku atlatarak ne yazdığına baktım. "Son konuşmamız pek iyi olamamıştı. Özür dilerim. Sınavında başarılar 😽" yazmıştı. Özür dilemesine şaşırmıştım. Özür dilemeyi sevmezdi yalandan da olsa.

Sonunda okula gelmiştik. AMA SINAVA 5 DAKİKADAN AZ BİR ZAMANIM KALMIŞTI. Hızla çantamı alıp sınav olacağım sınıfa girip yerime oturdum.

Sınav bitmişti. Tüm soruları doğru cevapladığıma inanıyordum. Kendimden emin bir şekilde sınavımı teslim ettim. Ve annemin yanına gittim.

Eve geldiğimde Yade'yi aradım.

"Askooo bi yerlere gidelim mii"

"Ay Gece sende ne kadar sevion bi yerleri"

"Asla big boy kesmek için değil ya ne alaka"

"Tabii tabii asla ne big boy'u"

"Ay gidioz mu şimdik onu söyle"

"Hazırlan bebem 20 dakikaya ordayım"

"Yeeeeeeeyyy"

"Hadi hadi görüşürüz"

"Görüşürüzzzzz"

Telefonu kapatarak üstüme ne giysem diye düşündüm. Elbise giyesim vardı. Ve evet elbise giydim.

 Ve evet elbise giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lise Mi O Ne Yeniyo MuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin