7:: ofis fantezisi -m-

1.8K 193 438
                                    

arkadaslar siz gay misiniz???🤨

niye smut okuosunuz????🤨🤨

oy siniri: 20

yorum siniri: 30

###

Seungmin arabasını, sekiz veya dokuz kattan oluşan binanın otoparkına park edip arabadan indi. Hızlı adımlarla girişe doğru yürüdü, girişte duran iki yapılı adama başıyla selam verdikten sonra içeri girdi.

İlginç bir koku ve serin hava etrafını sarmıştı. Etraftaki insanlar sakince sohbet ediyordu, neredeyse herkesin elinde kırmızı beyaz kupalar vardı. Şirketin resmi rengi olmasından kaynaklı olmalıydı.

Uzun, açık kahverengi saçları, göğüslerini fazlasıyla belli eden crop ve yırtık pantolonu; dolgun dudakları ile dışarıdan fazlasıyla itici gözüken biriydi. Seungmin gözlerini ondan uzaklaştırıp önüne döndüğünde çoktan yanına gelmişti.

"Hoş geldiniz, birine mi bakmıştınız?" diye sordu nazikçe. Seungmin dışarıdan bu kadar itici gözüken birinden böyle bir naziklik beklememişti.

"Evet-"

"Size yardımcı olmamı ister misiniz?" diye yeni bir soru yöneltti. Seungmin olumsuz anlamda başını salladı:

"Hayır, sağ olun."

"Tamamdır, eğer yardıma ihtiyacınız olursa bu katta olacağım. Adım Jessi bu arada." diyip cevap beklemeden topuklarının üstünde döndü ve uzaklaştı Jessi. Seungmin kadının arkasında birkaç saniye baktı sonra da önüne dönüp asansöre ilerlemeye başladı.

İçeri girip düğmeye basacağı sırada tanıdık bir ses duydu. Kafasını kaldırdı ve en son görmek isteyeceği kişiyle karşılaştı: Taylor.

İç çekip Taylor'ın içeri girmesini bekledi. Teşekkür bile etmeden uzun sarı saçlarını Seungmin'in yüzüne doğru savurarak 5. kata bastı. Seungmin yaptığı hareket ile kaşlarını çatarken sinirle ona bakıyordu.

Bu kız, Chan'ı bara davet eden ve onunla sevişebilmek için ufacık bir açık bekleyen biriydi. Chan'a gereksiz yalakalık yapıyordu, ona yavşıyordu; sevgilisi olduğunu bildiği hâlde. Seungmin o kızdan nefret ediyordu.

"Kızın saçına yapışsam kimse öğrenmez ama kameralar işte." diye içinden geçirdi Seungmin. Asansör 5. katta durduğunda Taylor, ondan önce davranıp indi. Seungmin iç
çekerken mırıldandı:

"Umarım Chris'imin yanına gitmiyorsundur."

Chan'ın ofisine doğru ilerlediğinde Taylor'ında o yönde ilerlediğini fark etti. Yumruğunu sıkıp sakin kalmaya çalıştı. Hareketlerini hızlandırıp Taylor'ın önüne geçti ve ondan önce davranıp Chan'ın ofisine girdi.

Arkasında kuduran bir Taylor bıraktığında adı gibi emindi.

Chan başını bilgisayardan kaldırdı ve içeri giren Seungmin'e baktı. Gözleri parlayıp yüzüne içten bir gülümseme yayıldığında ayağa kalktı ve sevgilisine sarıldı. Dudağına kısa bir öpücük kondurduğu sırada kapı çalındı ve izin beklenmeden içeri girildi.

Ex Teacher || ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin