Özel Bölüm | 2

700 90 143
                                    

slm nbr

oy siniri: 45
yorum siniri: 100

seungun gay barinda, ucundan bdsmli chanmin smut icin sinir koyuyorum (riyal)

simdi soyle ki

bu bolum chanin gecmisinden kisa ama cok hos bir detay bulunan bir kesit

ve bu kesiti cok seveceginizi dusunuyorum ki zaten o yuzden yazdim

o yuzden direkt gecelim bolume, sizleri seviyorum ve sizleri cok ozlemisim😭😭😭😭😭

BIRAZ DAHA AYRI KALAMAM.🙄🙄

iyi okumalar mustakbel sevgililerim😭😭💗💗💞💞💞💗

(lutfen apocalypse ficime bakar misiniz femjeong ve barmen chang var (lutfen)

###

[14 Mart 2010]

"Çocuk parkında ne bok yiyoruz acaba?"

Yanındaki kıvırcık saçlının sorusunu görmezden gelerek kolunu yanındaki kızın omzuna attı siyah saçlı. Kız ona iğrenircesine bir bakış atarken siyah saçlı ukalaca sırıtmış ve kendisinden boyca küçük olan kıvırcık saçlıya dönmüştü.

"Yaşın daha çok küçük marul kafa, biraz daha-" Kendini yerde bulmasıyla sözü de yarım kalmıştı.

"Ananı Jihyo! Az kalsın beyin kanaması geçirecektim! Neden ittiriyorsun?!" diye bağırdı ancak Jihyo, diğerleri gibi kahkaha atmakla yetinmişti.

"Bir de bayıl istersen Seungjoo."

"Sana konuşma hakkı vermedim Jeongyeon." dedi ayağa kalkıp üstüne silkelerken. Jeongyeon, Seungjoo'nun kafasına hafifçe vurunca tekrardan çığlık atmıştı Seungjoo.

"Utanç kaynağısın, sen mi büyüksün yoksa biz mi anlaşılmıyor." diyip iç çekmekle yetindi.

"Hepiniz bana karşı düşmansınız, hepinizden nefret ediyorum o yüzden."

"Evet, o dediğinden," Sarı saçlı salıncakları gösterip devam etti:

"Bu arada ne zaman salıncaklara gidiyoruz? Küçük çocuklar kapmadan binmek istiyorum."

"Kaç yaşına geldin, kırarsan hiçbirimizde para yok Sana." derken ellerini beline yerleştirmişti Seungjoo. Sana ciddi misin, dercesine bakmıştı.

Seungjoo, "Tamam, belki birimizin holdingi olabilir." diyerek düzeltmeye çalıştı ancak Sana'nın bakışıyla ofladı.

"Tamam, belki de hepimizin maddi durumu süper olabilir ama neden kırılan bir salıncağa para ödeyelim ki?"

Sana, Seungjoo'nun yanına yaklaşıp omzunu patpatladı:

"Fazla yaşlı ve hantal olanımız sensin, ben değilim."

"Bücür."

Ardından parka doğru ilerlemeye başlamışlardı, Seungjoo arkalarından söylene söylene gelirken hiçbiri onu umursamamıştı. Sonuçta bu hallerine alışmışlardı artık.

Ex Teacher || ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin