Akhirnya Author dapat membuat cerita lagi setelah sekian lama berehat...
Se jujurnya, disini tempatnya sangat bising dan budak-budak selalu bermain disini membuat Author kesukaran membuat cerita apatah lagi sibuk😭
Jadi, ketika ada ruang masa yang sunyi, Author pun buat sikit demi sedikit cerita dan akhirnya berjaya juga menyelesaikan satu bab... Dan
.
.
.
Happy Reading
»»---->☆<----««
Suasana menjadi senyap, Darwin masih diam dengan muka mendatar manakala Tara pula cari alasan yang betul untuk menjelaskan kesilapannya.
"T-tuan, saya minta maaf.. emm.. Saya.." Darwin tidak menunggu Tara menjelaskan dirinya dan segera masuk ke dalam bilik air untuk dibersihkan.
"Oh, macam mana ni.. Nampaknya dia sangat marah, adakah saya akan dihukum lagi olehnya? haish.." Tara menepuk kepala bodohnya kemudian duduk menunggu Darwin selesai dari bilik air, menunggu dirinya dihukum. oleh majikan tetapi tidak lupa bahawa dia menyediakan pakaian untuk Darwin.
Tidak lama kemudian Darwin keluar dari bilik mandi itu dengan badan yang basah, Tara berasa sedikit malu apabila melihatnya
Perut Darwin yang berkotak dan itu kelihatan sangat hot untuk usia Darwin.
"Pada masa macam ni pun awak masih ada masa untuk mengelamun, hm" kata Darwin ketika dia berdiri di hadapan Tara, sudah tentu Tara tersedar dari lamunannya dan menunduk dengan perasaan bersalah,
"Tuan,
Peristiwa itu benar-benar tidak disengajakan kerana saya langsung tidak perasan bahawa tuan masuk bilik, lagipun anda berjalan tanpa berbunyi" jelas Tara sambil memicit-micit jari- jemarinya, jelas dia takut kepada Darwin walaupun dia tidak pernah membentak atau memukulnya tetapi dia masih berasa takut.
"Awak tahu, selepas awak buat silap. apa yang awak dapat?" tanya Darwin dingin dan tidak sedar oleh Tara, Darwin tersenyum penuh makna.
"T-tahu, tuan. S-saya akan dihukum oleh anda" balas Tara yang membuatkan senyuman Darwin semakin melebar, gadis itu terlalu innocent dan jujur.
"Pandai.. Sekarang terimalah hukuman kamu, sekarang baring keatas riba saya" kata Darwin sambil duduk di birai katil, kata-kata itu langsung tiada Tara faham tetapi tetap melakukannya.
Tara merebahkan diri di atas ribanya Darwin dengan sejuta soalan, apa yang majikannya akan lakukan? Hukuman apa yang majikannya akan berikan?
Plak!
Badan Tara tersentak apabila tapak tangan besar Darwin mendarat dengan sempurna di punggungnya dan diramas, sakit sedikit tetapi bercampur dengan keseronokan.
"Tuan-"
Plak!
"Awshhh..." rintih Tara apabila tangan Darwin pukul punggungnya lagi,, Tara memang tak faham dengan jalan fikiran majikannya melakukan hal itu.
"Awak tahu apa salah awak, hm? Tara?" tanya Darwin sambil memicit punggungnya yang bulat milik Tara.
"S-saya tahu, tuan" jawab Tara dengan mata yang sedikit berair, Darwin mengangguk sebelum kembali mendarat di tapak tangannya.
Plak!!
"Tahu? Saya rasa awak belum tahu, kerana kesalahan awak bukan hanya ini dan adakah awak rasa hukuman ini terlalu ringan untuk awak? Atau.. kita nak tambah lagi?" tanya Darwin.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kumpulan Cerita Romantis 21+ (Slow Update)
RomanceSlow update~ 🔞🔞🔞 Tanda sudah ada! Kalau yang bawah umur masih berdegil untuk baca jadi jangan salahkan penulis!