1🕰

43 12 73
                                    

25 Ekim 1868

"Dayan sevgilim,dayan lütfen..."

"Kocacım,lütfen oğlumuza iyi bak biliyorsun ki ben ikinizi de çok seviyorum...Bebeğimize ve kendine iyi bak sevgilim..."

"HAYIR HAYATIM LÜTFEN DAYAN BIRAKMA KENDİNİ!!"

(Minhonun babasının ağzından)

O an gözlerim karardı hiç bir şey görmemeye başladım uyuyor gibiydim...

Hemşire
"ADAM BAYILDI.....YARDIM EDİ-..."

Hiç bir şey duymuyordum.

...

"Bakın o uyanıyor!"
"Hemen bir bardak su getirin."
"Sonunda uyanıyor."

Kulaklarım artık duyuyordular ve ilk duyduğum ses ise bir bebeğin ağlamasıydı...

Gözlerimi açtım,derin bir iç çektim,ben uyanalı nerdeyse 1 saat geçmişti ama hâlâ tam olarak uyanamamıştım neler olduğunu anlamaya çalışıyordum,kucağımda bir bebek vardı hemşirelerin anlattığına göre karım bebeğimizi doğururken ölmüştü...
BİR DAKİKA!? KARIM ÖLDÜ!?

Olayları sindirmeye çalışırken daha yeni anlamıştım.Sadece ben ve bebeğimiz kalmıştık...

***

12 Haziran 1870
(Minho 3 Yaşında)

Zavallı bakıcı Bayan Shin oradan oraya koşturuyordu.
Lee Minho çok yaramaz bir çocuktu,Bayan Shin Minhoya yemeğini yedirmeye çalışıyordu ama Minho sürekli ağzındaki yemeği püskürüyordu.

Minho ağzında birşeyler mırıldanıyordu,tabiki bakıcı Bayan Shin Minhonun ne demek istediğini anlamıştı.Küçük Minho babasını istiyordu.

Bakıcı son çare olarak Minhoyu mama sandalyesinde bırakıp patronu Lee Song-Hun'un odasına gitmişti ama bir dakika odadan sesler geliyordu!? Bunlar iyi bir ses değildi.Bakıcı merakına yenik düşüp hafif aralı olan kapıdan,içerde olanlara baktı.İçerde Lee Song-Hun başka biriyle birlikteydi ve hiç iyi şeyler yapmıyorlardı.Bakıcı o şokun etkisiyle dengesini kaybedip yere düştü.İçerdekiler o sesle korkup hemen giyinmeye başladılar.

Patronu Lee Song-Hun giyindikten hemen sonra kapıyı açtı.Yere düşmüş bakıcıyı gördüğü anda gözleri alevler saçmaya başladı.

...

Zavallı Bayan Shin dokunulsa ağlayacak gibiydi ama kendini tutuyordu Lee Song-Hun onu azarlıyor bağırıp çığırıyordu.Bakıcı defalarca özür dilese de efendisi bunu kabul eder miydi?

En sonunda bir anlaşmaya vardılar.

Lee Song-Hun
"Bana bakın Bayan Shin gözlerimin içine,size bir miktar para vereceğim ve sizde susacaksınız bu konu bir daha açılmayacak kimsenin haberi olmayacak.Eğer bir gün bir şey duyarsam o zaman görüşürüz Bayan Shin..."

Bakıcı her ne kadar iyi biri olsa da fazladan para alsa ne olurdu ki?Parayı kim sevmez sonuçta hem onunda bakması gereken bir ailesi vardı. Tabiki hemen kabul etti ve anlaştıklarına dair kanıt olacak evrağa imzasını attı.

Ve bu konu sonsuza kadar bir daha açılmayacak şekilde kapanmıştı en azından öyle sanıldı...

____________________________________________________________

Gerçekten ilk kitabım ve ben çok heyecanlıyım
ileride neler olucak hep birlikte görüceğiz.

Biraz kısa oldu farkındayım ama zamanla uzatırım.

Tarihler fic için önemlidir.
Dikkate alınması gerekli.

Ufak bir karakter tanıtımı yapacağım.

Lee Song-Hun Minhonun babasıdır.Aynı zamanda zengin bir iş adamıdır.
Ga Hei-Ryung Minhoyu doğururken ölen annesidir.
Bayan Shin Minhonun bakıcısıdır.

(Annesinin soy isminin GA olması Güney Kore de kadınlar evlenince kocasının soy ismini almamasıdır.)

Yeni karakterler geldiğinde tekrardan size yardımcı olurum.

(Güney Korede çocuklar doğduğu yıldan ibaret 1 yaşında sayılıyor.Bunu unutmayın.)

Bir de
(***) bu baya süre geçtiğini belirtiyor(+3 gün)
(...) bu ise sadece kısa zamanlar için geçerli(-3 gün)

-Sizce bakıcı iyi biri mi?

Oy Ve Yorumlarınızı Eksik Etmezseniz Çoook Sevinirim.😭❤️‍🩹

Yeni Bölümde Görüşmek Üzereee💗🙈😽

(483 kelime)

I Love Her / 𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜 ~☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin