2🕰

29 8 12
                                    

24 Ekim 1880
(Minho 13 Yaşına Girecek)

Lee Song-Hun
"Yarın hem oğlumun doğum günü hem de güzeller güzeli karımın ölüm yıldönümü.Oğlumun doğum gününü sonra da kutlayabiliriz.Birşeyler hazırlanmasın."

Çalışanlar kafalarını eğdiler.

...

Lee Song-Hun Minhoyu seviyormuş gibi gözükse içten içe ona karşı çok büyük bir nefreti vardı çünkü onun yüzünden melek gibi karısını kaybetmişti.Minho babasının neden ondan nefret ettiğini biliyordu ama birşey diyemiyordu çünkü o da babasından aynı şekilde nefret ediyordu.Minho ne kadar babasından nefret etse ve onun dediklerini aldırmasa da annesinin ölüm yıldönümünde kendi doğum gününü kutlayacak bir çocuk değildi,istemiyordu o yüzden hiç doğum gününü kutlamadı.

Kendinden çok nefret ediyordu.Annesinin ölümüne sebep olduğu için her gece ağlıyordu.Yarın 13 yaşına basıcaktı ama umrunda değildi,korkuyordu her doğum gününde babasının onu azarladığı gibi yarında azarlar diye korkuyordu.Yine de nolursa olsun kendini iyi hissedemiyordu.

...

Saat çok geç olmuştu.

Bayan Shin
"Oğlum,minhocum hadi uyuman gerekiyor saat çok geç oldu."

Bayan Shin Minhoyu kendi oğlu gibi severdi,öyle görürdü ve ona acırdı.Babası dışardan ne kadar iyi biriydi ama gerçek yüzünü sadece Bayan Shin ve Minho bilirdi.Lee Song-Hun zengin bir iş adamıydı çok da ünlü ve popülerdi onu tanımayan yoktu.Minho ne kadar şımartılarak büyümüş bir çocuk gibi gözükse de aslında hiç şımartılmamıştı ama Minho bu durumdan memnundu çünkü çok iyi bir çocukdu.

Minho
"Yatmak istemiyorum unnie uykum yok."

Bayan Shin
"Ama şimdi uyumazsan yarın kalkamazsın,bende hediyemi sana veririm diye beklemek istemiyorum.

Minho şaşırmıştı hayatında hiç hediye almamıştı.Minho hemen Bayan Shin'e sarıldı.

Minho
"Seni Çok Seviyorum Unnie lütfen hep yanımda ol!."

Bayan Shin Minhoya tatlı bir tebessüm sunmuştu.

Bayan Shin
"Uyumazsan hediyeni veremicem minik çocuk o yüzden doğru yatağaaa."

Bayan Shin Minhoyu gıdıklıyordu Minho ilk defa doğum gününden önceki gece ağlamayıp rahat bir uyku çekmişti.

...

25 Ekim 1880
(Minho 13 Yaşında)

Ertesi sabah Minho heyecanla kalkmıştı doğum günü yani 25 Ekim haftasonuna denk geldiği için okula gitmiyordu.Hemen bakıcısının yanına gitti ama babası Bayan Shin'i azarlıyordu.Lee Song-Hun Minhonun geldiğini fark etmemişti ve bir anda

Lee Song-Hun
"KOVULDUNUZ BAYAN SHİN 1 SAATE KADAR EŞYALARINIZI TOPLAYIP MALİKANEYİ TERK EDİN!"

Bayan Shin ağlayarak mutfaktan çıktı çıkarken Minhoyu fark etti ama birşey yapmadan koşarak uzaklaştı.En sonunda Lee Song-Hun da Minhoyu fark etmişti.

I Love Her / 𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜 ~☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin