3🕰

20 8 6
                                    

25 Ekim 1880
(Minho 13 Yaşında)

Bakıcı Bayan Shin,Bay Du-Ho'yu malikaneden gönderdikten sonra Minho'nun kahvaltısını hazırlıyordu.

İstemeden de olsa,aşçıların dinlenirken yaptıkları
bir dedikoduya kulak kabarttı.

A:"Patron Lee Song-Hun'un yeni bir ilişkisi varmış galiba hiç duydunuz mu hanımlar?"
B:"Bence olabilir Lee Song-Hun gibi bir adam kadınsız duramaz."
C:"Aslında Patron Lee Song-Hun'un karısı olabilirsin Min-Jun?"

Min-Jun hafif sırıttı.Tabiki Bakıcı Shin bunu fark etti.

A:"Min-Jun güzel bir kız ama Song-Hun'un kişisel asistanı ondan daha çok güzel.Hae-Won ile olmalılar."
B:"Ah evet sana katılıyorum.Kesinlikle Hae-Won gibi bir kız Song-Hun'un yanına aşırı yakışır asistanı olarak değil karısı olarak."

Min-Jun sinirlenmeye başlar.

Min-Jun
"Yeter bu kadar dedikodu kesin sesinizi herkes işinin başına."

A:"Sen bizim patronumuz değilsin bizim gibi bir çalışansın Min-Jun kendine gel bize emir veremezsin."

Aşçı Jihyo
"Ayrıca ortalıkta yapılacak bir iş yok oturmamızda da bir sorun yok."

Min-Jun daha da sinirli bir şekilde;
"Size emir vermedim dedikoduyu kesmenizi söyledim,iş yok ne demek şurdaki Bayan Shin'e yardım etmekle başlayabilirsiniz aşçı Kim Jihyo.Kadının yardıma ihtiyacı var.Minik Minhoya kahvaltı hazırlamaya çalışıyor biriniz de çıkıp demiyor ki kadına yardım edelim."

Aşçı Jihyo
"Kime yardım edeceğimi ben karar veririm Min-Jun, çok istiyorsan sen yardım edebilirsin."

Min-Jun aşçı Jihyo'ya kızgın bir şekilde bakarak bakıcıya yöneldi.

Min-Jun
"Bayan Shin izin verinde size yardım edeyim.Bugün çok yoruldunuz."
Diyip bakıcıya güldü.

Bayan Shin
"Teşekkür ederim Min-Jun kızım ama gerek yok neredeyse bitti."

Min-Jun bunu kabul etmedi ve bakıcıya yardım etti.

Bayan Shin,Min-Jun'un ona karşı neden bu kadar nazik olduğunu biliyordu ve artık dayanamıyordu.

...

Bayan Shin bahçeye dolaşmaya çıktığında Min-Jun'da peşinden gelmişti.Orada sadece ikisi vardı.

Min-Jun
"Bana bak kadın,kimseye birşey söylemeyeceğine dair imza attın ağzından tek bir laf çıkarmaya çalışma sakın.Yoksa sonun kötü olur.Bunu ikimizde çok iyi biliyoruz."

Bayan Shin
"Min-Jun,bana karşı biraz daha saygılı olmaya ne dersin?Ben senden yaşça büyüğüm,patron Lee Song-Hun'da öyle,yaşının ve söylediğin cümlelerin farkına var.Ama ben artık dayanamıyorum sizin paranızı da işinizi de istemiyorum kendi çöplüğünüzde gebermeniz dileği ile."

Bakıcı arkasına bakmadan malikaneye doğru ilerliyordu.Min-Jun sinirden domatese dönmüştü.Ne diyeceğini bilemiyordu.Çok kızgındı.

...

Bakıcı mutfağa dinlenmeye döndüğünde aşçılar gene dedikodu peşindeydiler.Bayan Shin ondan beklendiği gibi gene ağzını açmadan onları dinliyordu.

I Love Her / 𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜 ~☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin