19 Temmuz 1885
(Minho 17 Yaşında)
(4 sene sonra)Bakıcı Bayan Sulgi gece Minho uyuduğunda işi bittiği için taksi ile evine gitti.Bayan Sulgi kapıyı açtığı anda kapının önünde elinde kırbaç ile bekleyen kocasını gördü.
Han Kwang
"Nerdesin sen?Saat kaç haberin var mı?"Sulgi titreyerek
"Özür dilerim,Bay Minho yeni uyumuştu işim bittiği gibi geldim zaten."Han Kwang
"Bay Minho...Banane o küçük pis çocuğun uykusundan
daha erken uyuyamıyormuymuş beyefendi?"Sulgi susmuştu ve yutkunmuştu.
Han Kwang
"Hadi bugünde kurtuldun dayak yemekten ama sabrım taşıyor bilmeni isterim.Kapıyı kapat geç içeri bana meyve soy çabuk bekliyorum oturma odasında olucam."Sulgi hafif sırıtmıştı,mutluydu dövülmediğinden.
Küçük Jisung onları kapı arasından izliyordu.Oda mutluydu annesi dövülmediği için fakat bu babasından nefret ettiği gerçeğini değiştirmiyordu....
Ertesi gece Sulgi gene geç gelmek zorunda kalmıştı.Kapıyı açtığında gene kocası elinde kırbaçla onu bekliyordu.
Han Kwang
"Bugün gene geç geldin Sulgi.Yeter bıktım.Ya patronunla konuşursun ya da ben sorumluluk almayacağım artık.Geç içeri bana gene meyve soy."Sulgide bıkmıştı artık...
...
Ertesi gece Sulgi gene çok geç bir saatte gelmişti eve o da bıkmıştı ama işi bitmediği sürece evine gelemiyordu çünkü Patronu Lee Song-Hun izin vermiyordu.Kocası gene elinde kırbaçla bekliyordu.
Han Kwang
"Kapat kapıyı."Sulgi yavaş yavaş kapıyı kapatırken
Han Kwang
"KAPAT ŞU KAPIYI ARTIK!"Sulgi hemen kapattı.Jisung uyuyordu ama babasının bağırması ile uyandı kapı arasından ailesini izliyordu.
Sesler geliyordu annesinin İMDAT bağırışları.
...
Ertesi sabah Sulgi yanağı mor bir şekilde işine gitmek zorunda kaldı.Yüzünde ki morluğu kapatmayı beceremedi.Malikaneye girdiğinde Minho çoktan uyanmıştı.
Minho Bayan Sulginin yanağında ki morluğu fark etmiş olacak ki konuşmak üzere ağzını açtı
Minho
"Sulgi unnie yanağında ki morluk nedir?"Bayan Sulgi tökezlemişti.
Bayan Sulgi
"Birşey değil Küçük Bey sorduğunuz için teşekkür ederim."Minho birşeyler olduğunun farkındaydı.
Minho
"Sulgi unnie lütfen ama,benden çekinme söyle.Ne oldu yanağına...Yoksa kocan-"Bayan Sulgi öksürerek Minhonun sözünü kesti.
Bayan Sulgi
"Sonra anlatırım Bay Minho teşekkür ederim tekrardan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love Her / 𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜 ~☆
FanfictionMinhonun annesi Minhoyu doğururken ölmüştü ve babası Minhoya bir bakıcı tutmuştu.Minho ne kadar büyürse büyüsün bakıcı hep onun yanındaydı bir gün bakıcı yapmaması gereken bir şey yapıp yıllarının geçtiği işinden kovulmuştu... İlk kitabım inşallah b...