02.01.22
Felix'in gözünden:
Bu gün gamma olarak ilk günümdü.Jeongin'i de uyandırıp kahvalti ettik.Ailem sadece belirlenme günlerinde malikaneye gelirdi.Ben ise çoğu zaman malikanedeydim.Kahvaltı ederken Jeongin'e feromonlarını nasıl susturabileceğini anlattım.Anladığına emin değilim ama denedi ve oldu.Üstümü degistirip okula gittim.Sınıfa girdiğim anda feromon kokularıyla gözlerim kahverengi oldu.Iğreçti.Papatya ve yağmur kokuları...Hoca ilk derste kendini tutmaya çalıştı.Eğer tutmasaydı götlere veda ederdik.Hoca feromonlarımızı nasıl susturacağımızı öğretti.Sürekli Jeongin in yanındaydım.Bu yüzden uke damgası yedim.Eve giden yolda karşıma siyah giyimli yüzünü göremediğim bi adam yanıma gelmişti."Sözünü tutacak mısın lix?"yine aynı kişi."Kimsin"kim olduğunu bilmiyordum."Sözünü tut ve benimle evlen."sonra ortadan kaybolmuştu.Abim adamı görmüş olacakki yanıma koştu."Yine mi?"
Abim Minho aşırı korumacıydı."Evet"abimde bu adamdan haberdardı"Boşver birdahakine öğrenirsin."kafa sallayarak karşılık verdim.Eve gidip üstümü değiştirdim ve yemek yedikten sonra dışarı çıkıp 2 tane dondurma aldım.Parkı gördüğümde biraz salıncakta oturup dondurma yemenin zararı olmayacağını düşündüm abimin dondurmasını da eve gidince ona verirdim.Abime haber vedikten sonra parka girdim.Salıncakta birinin daha olduğunu farkettim.Üzgün görünüyordu.Elimdeki abime ait olan dondurmayı adama uzattim.Kafasını kaldırdığımda adamın Hwang Hyun-jin olduğunu farkettim.Irkilsemde belli etmeyip gülümsedim.Yanindaki salıncağa oturdum."Teşekkürler"gülümsememi bozmadan"Rica ederi-"sözüm arkadan gelen acı dolu papatya kokusuyla bölünmüştü aynı anda arkamızı döndük ve yerde yatan bıçaklanmış bir omega gördük.Dondurmaları bırakıp omeganın yanına koştum.Onu yaralayan alfa ise bizi görünce kaçmaya başlamıştı Hyunjin kurtunu salıp 3 saniyede adamın yanına ulaştı ve adamı tuttu.Ben polisi aradım.Polis ve ambulas geldiler ve adamları götürdüler.Gittiklerinde Hyunjin ile göz göze gelip güldük.Sonra salıncaklara geri döndük.Ben tam dondurmamı açacaktımki abim aradı.
"Efendim abicim"
...
"Geliyorum"
...
"Tamam sakin ol geliyorum."
...
"Bay bay""Üzgünüm gitmem lazım"hala gergindim."sorun değil"dedi elini uzatırken.El sıkışırken "Gamma Lee Felix."ismimi soylemem iyimiydi bilmiyorum."Sigma Hwang Hyun-jin"evet işte o an kaderimiz yazılmıştı."Memnun oldum"gülümsemişti"Bende"telefonuma abimden hızlı olmamı söyleyen bir mesaj geldiğinde hızlı olmam gerektiğini anladım."Görüşürüz"aceleyle söylemiştim"Ayrıca neye üzüldüysen çok düşünme ve pozitif yanından bak"giderek uzaklaştığım için sesimi sonlara doğru yükselttim.Arkamdan bana birseyler söylesede duymadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue|Omegaverse
Werewolf"Gözlerini aç Hyunjin. Etrafına bak... kahramanın yanında değil ve tamamen güçsüzsün. Hayatına son bir bakış at ve ölümle yüzleş."