Felix'in gözünden:
AİSSSH cidden Hwang Hyunjin! RÜYALARIMDAN ÇIKSANA APTAL!BIRAKTA UYUYAYIM!Onu düşünmekten uyuyamayacağım aklıma gelmezdi ama evet bu cidden yaşanıyordu.İçimde bir huzursuzluk vardı.Sanki kötü birşey olacakmış gibi.Yatağımda 70.taklayı attıktan sonra uyuyamayacağımı anladım ve pes ettim.Saat gece 3 ve ben müstakbel kocam yani aşık olduğum adamı düşünmekten uyuyamıyorum.Bişeyler izlemek için telefonumu alıp alt kata iniyorum.
''Alo?''
''F-Felix''
''Hyunjin.İyi misin.''
''Felix ç-çok kötü birşey oldu...''
''Ne oldu Hyun iyi misin!''
''Ş-şey sanrım iyi değilim.''
''Neredesin!''
''Hayır sakın g-gelme.''
''Noluyo Hyunjin?Neredesin?''
''E-evdeyim ama...gelme.''
''Ne olduğunu söylersen gelmem.''
''Hayır!Dur!YAPMA!AAAAAAAH-''
...
Hemen ayakkabımı giyip Hyunjin'in evine koştum
Kapı açıktı.İçeri daldığımda gördüğüm manzara korkunçtu.
''HYUNJİN''
Elindeki kanlı bıçakla yanımda dikilen adama aldırmadan Hyunjin'in yanına koştum.
''Hyunjin uyan.''
''Ona bişey olmaz gerizekalı o sigma.Sen kimsin bide?''
''Ne yaptın ona?Neden yaptın?''
''Keyfimin ve kahyası hahahahahaaa.''
Adamın sarhoş olduğunu analamak zor değildi.
''F-Felix''
''HYUNJİN!İyi misin?''
Omzundan ve karnında akan kanlar durumun ciddi olduğunu düşündürtmüştü bana.Her ne kadar sigma olsada kendi kendine iyileştirebileceği biryere kadardı ve bu yaralar iyileştiremeyecği kadar derindi.
''H-hadi gidelim Hyun''
Elimden geldiğince sakin kalıp Hyunjin'i sırtıma alarak eve doğru ilerledim.
''FELİX NEREDEYDİN!Ne oldu ona!''
''A-Abiiii yardım et.''
''Nasıl olmuş bu?''
Onu koltuğa yatırırken anladıklarımı anlattım.
''B-babası sarhoştu gittiğimde v-ve yerdeydi.''
Abim ona kendisini iyileştirebilmesi için ilaç verdi ve yanına yattım. Ona sarılarak uykuya dalmaya çalıştım.
...
''G-Günaydın''
''Hyunjinnn. Günaydın.''
''Şey...dün ne oldu?''
''Hatırlamıyor musun?''
''Hayır.Önemli birşey değildir umarım.''
''Yani şöyle.Ben gece uyuyamadım.Film izlemek için aşağıya inerken sen aradın.Sesin çok korkunç geliyordu.Nerede oduğunu sorduğumda evde olduğunu ama gelmememi söyledin.Sonra bağırdın ve telefon kapandı.Bende korkup hemen yanına geldim.Geldiğimde başında elinde kanlı bir bıçakla baban duruyordu.Karnında ve omzunda yaralar vardı.Seni buraya getirdim.İlaç falan verdik sana...o kadar.''
''Hatırladım.Korkmuş olmalısın,üzgünüm.Bİ SANİYE SANA BİRŞEY YAPTIMI!''
Hayır anlamında kafamı salladığımda ne kadar rahatladığı yüzünden belli oluyordu.
''Senin okula gitmen gerekmiyor mu?''
''Hyunjin bu gün cumartesi.''
''Doğruuuuuuu.''
Aydınlanma sahnesi çok komikti.
''Biliyor musun bende dün uyuyamamıştım...yani aslında hem seni düşünmeken hemde babamın aşağıda sarhoş olduğu gerçeğinden dolayı.''
''Beni düşünmek mi?''
''Hey seni düşünmek vücudumun kendi kendine belirlediği yatma rutinim.''
''Ehehehehe.Aslında bende hem seni düşünmekten hemde huzursuzluktan dolayı uyuyamadım.''
''UUU Lee Felix'in genetiğinde sevdiği insanların tehlikede olduğunu anlamak mı var yoksaaa.''
''Aslında hem evet hem hayır.''
''Nasıl yani?''
''Annemde çok sevdiği insanlar tehlikede olmadan 3 saat önce hep huzursuz lurmuş.Bende daha önce bir kere oldu o da abimde ama olması için ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK sevdiğim biri olması lazım.''
''Bu bir gönderme mi?''
''Bakıyorumda çok zekisin.''
''Eh tabii''
Ona tekrardan sımsıkı sarıldım.Ardından yanaklarımda hissettiğim eller yüzümü yukarı kaldırdı.Ardından hissettiğim dudaklar beni dahda mutlu etti.
''Teşekkür ederim.''(hj)
''Ne için?''(lix)
''Beni sevdiğin için.'',(hj)
''Hemde çook...''(lix)
''Hep yanımda kal olur mu?Beni hiç bırakma.''(hj)
''Seni asla bırakmıyacağım.Hatta o kadar çok yanında olacağımki benden sıkılacaksın.''(lix)
''Şaşırtmacalı soru.Senden asla sıkılmam.''(hj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue|Omegaverse
Werewolf"Gözlerini aç Hyunjin. Etrafına bak... kahramanın yanında değil ve tamamen güçsüzsün. Hayatına son bir bakış at ve ölümle yüzleş."