Hyunjin'in gözünden:
18'ine kadar her gün izlediğim çocuk dün kaderime imza attı.Evet Felix bana evlilik sözü veren çocuk.Sadece omikron için değil o günden beri cidden felix'den hoşlanıyorum.Evden çıkıp ordunun yanına gittim.Babam ordunun başında olduğu için ve ileride bana kalacağı için her gün onla birlikte orduya gitmek zorundayım.Bu gün yeni ordu kurulacak.Orduda bir alfa dikkatimi çekti.Babama adının Lee Minho olduğunu söylediğini duymuştum.Lee Minho...Lee...Minho?Lee!Lee Felix!Lee!Bu Felix'in abisiydi.Onun grubunun başındaydım.Minho beni hatırlıyo galiba?O bir alfa hafızası çok iyidir muhtemelen.Yanıma geldı."Sendin dimi?"kafa salladım ve babam onu çağırdı.
Felix'in gözünden:
Sabah kahvaltı ettikten sonra üstümü değiştirip okula gittim.Abim orduda olduğu için evden erken çıkmıştı.Bende okula gittim.Okul yine feromon kokuyordu.arkadaslarimla oturuyorduk.Onca papatya ve yağmur kokusunun arasından bizim sınıfa doğru gelen bir deniz kokusu aldım.Gözlerim renk deģiştirdiģinde arkadaşlarım bana garip bir sekilde baktılar çünkü yaģmur ve papatyanın beni tahrik etmediğini biliyorlardı.Herkes korkmuştu çunkü gözlerimin rengini değiştirmeyen papatya ve yağmur değilse deniz di.(jeongin)Lix hyung noluyor.(soobin)Yoksa Hyun-jin mi burda?
Soobin bunu dedikten sonra kapı açıldı ve Hyun-jin,1 koruma 1 tane de elçi gelmisti. Koruma "Gamma Lee Felix burada mı?"dediğinde ayağı kalktım."Benim?"neden gelmişlerdi ki?"Dışarıda konuşabilir miyiz?"nedenkiiii?"Tabii"dışarıya çıktıktan sonra boş olan bir toplantı odasına girdik.Hyunjin benim inasdıma mı bilmiyorum ama feromon salgılıyordu.Ona pis pis bakışlarımı yolladıktan sonra sandalyelere oturduk.Elçi konuşmaya başladı."Hwang Hyun-jin ve Lee Felix evliliğiniz planlandı.Ne zaman gerçekleştirmek isterseniz hazır."şok olmuştum.Evlilik mi?Hazır mı?Gerçekleştirmekmi?Ben tüm bunları düşünürken Hyunjin hala gözlerimin içine baka baka feromon salgılıyordu.Normalde karşılık verirdima ama Hyunjin'in kendini tutacağı ne malum?O toplantıda evliliğimizin yakın bir zamanda olmayacağına karar verdik ve adamlar çıktı Hyunjin ayağa kalktı ve yanıma geldi.Yüzüme yaklaştı ve gözlerime iyice baktı."İŞTE BU RENK DEĞİŞTİ!"hyunjin sonunda feromonlarıyla göz rengimi değiştirmişti."Hey değişti çünki kendimi tutmadımm!"bana kesin öyledir bakışı attı."O zaman ben deneyeyim."Hyunjin oturduğu koldukta doğrulup hazırlanmıştı"Hazırım"dediği ande kendimi bıraktım ve yüzüne yaklaştım.Yüzüne yaklaşmak işe yatamayınca kucağına oturdum.Ve gözlerinin içine baktım.Geliyodu."Hadi,hadiiiğ"kendini zor tutuyordu."EVVEEEET"Hiç beklemediğim bir anda beni öpmesiyle şaşırmıştım."Bu neydi şimdi?"dediğimde bana sahte bir sinirle bakmıştı."Şu gammaya bak feromonla sonra da bu neydi şimdi?Ayrıca ileride evleneceğiz bu kadar utangaç olma."omuz silktikten sonra kalkmaya çalışsamda belimdeki elleri bunu engelledi."Eyy cidden beni tahrik ettikten sonra öylesine kalkıp gitmiyeceksin dimi?"anlamamıştım."Ne yapmamı istersin?"dememle yine öpüsmeye başlamıştık bu sefer biraz daha derindi."Cidden benile evlenecek misin?"kafamı sallarken"Başka şansım var mı?"demiştim."Küçükken,bir arkadaşım vardı ona o günden beri aşığım.Bir gün benimle evleneceğine söz vermişti.O günden beri her gün onu izliyorum.O benim adımı bilmiyor ama ben onu biliyorum.O arkadaşımın adı Lee Felix"
.
.
.
.
.
.
Ilan-ı aşşkkkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue|Omegaverse
Hombres Lobo"Gözlerini aç Hyunjin. Etrafına bak... kahramanın yanında değil ve tamamen güçsüzsün. Hayatına son bir bakış at ve ölümle yüzleş."