♡ Prolog ♡

22 3 3
                                    


[D.W] - Długość włosów

[T/I] [T/N], 22 letnia kobieta z ładnymi [K.W] włosami [D.W].
Wzrost: 168
Pochodzenie: Japonia, ?
Krewni: Nieznani, sierota (ale żyła w rodzinie zastępczej do 17 lat)
Hobby: Rysowanie jest w tym bardzo dobra, jej praca polega na robieniu lustracji do książek.

[T/I] ma Androfobię, lęk przed mężczyznami
(jedna z moich 5 fobii, oczywiście tylko w real life, i nie boję się młodszych)
i zazwyczaj jest bardzo nieśmiała wobec obcych.
(znowu moja cecha, ale normalnie jestem wyszczekanym psem, dobra z dużo dopisków aut. Ale co poradzić)

♡Przyczyna Fobii♡

15 letnia dziewczyna wyszła z sali i udała się w ciemny zakątek na podwórku szkolnym. Otworzyła zeszyt i chciała coś narysować ale został jej wyrwany z rąk. Spojrzała do góry i zobaczyła trzech chłopaków z swojej klasy.

Nie zdążyła do końca wyłapać sytuacji bo po chwili jej zeszyt jak i ona był cały w wodzie. [T/I] Wystraszyła się nie na żarty, na tych kartkach były rzeczy ważniejsze niż się może wydawać. Chciała sięgnąć po swoją własność ale ktoś jej na to nie pozwolił kopiąc ją w brzuch.

[T/N] złapała się w miejscu uderzenia i cicho syknęła z bólu

A to był początek 2 lat niszczenia dziewczyny ...

Zastraszali ją, przez co nie mówiła kto robi jej krzywdę. Inni zaczęli zauważać, że nikogo nie wyda i stała się ona klasowym, pośmiewiskiem, kimś na kim można się wyżyć.

[T/I] już po roku wyglądała beznadziejne, plastry, siniaki i w niektórych miejscach bandaże.

W ciągu dwóch lat została przeniesiona do innej szkoły, ale nigdy nie spojrzała na innych ludzi tak samo jak wcześniej, kiedy tylko widziała chłopaka w wieku zbliżonym do jej zaczynała panikować, często poprostu uciekała.

Najpierw mieszkała w Tokio razem z rodziną zastępczą, ale kiedy oświadczyła im że się przeprowadza do Yokahamy, bo Stolica jest potwornie zatłoczona a ona nie może tego wytrzymać, kłócili się i po tygodniu wyrzucili ją z domu. Na jej szczęście miała spore oszczędności i na spokojnie w ciągu jednego dnia zmieniła miejsce zamieszkania.

A u t o r k a

I jak? myślę że nie jest najgorzej, w porównaniu z tym co wcześniej pisałam.

360 słów

°BSD° •Poe × Reader•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz