Annem hep anlatırdı : Ben ufakken illaki bir yerlerimi kanatırmışım.. Banyo yapmamak için kırk takla atarmışım. Kanayan biryerim olduğunda emermişim... Arkadaşlarım yere düştüklerinde ve herhangi bir tarafı kanadığında parmağımla o kana dokunup dudaklarıma sürermişim. Annem psikolojik bir rahatsızlığım olduğunu düşünüp beni tedaviye götürmüş. Ancak hiçbir şekilde bir rahatsızlığım olmadığı ortaya çıkınca annem sevinsemi üzülsemi anlayamamış doğal olarak. Hastanede test sonucu VC17 virüsü taşıdığım ortaya çıkmış. Annem ne olduğumu öğrenince hastalandı ve 1 sene içinde onu kaybettik.. (Allah'tan rahmet diliyoruz.. Ruhun şad olsun Annem..). Babamla yaşamaya başladık. Lise zamanına kadar kendi içime kapanık bir çocuk oldum. Hiç kimseyle konuşmayan ancak derslerinde oldukça başarılı bir insandım.. Gün geldi çattı liseye başladım ve ilk ders zili çaldı.. Biyoloji hocam sınıfa girdi. Simsiyah gözleri vardı.. Çok neşeli bi o kadar da soğuk kanlı birisiydi. Ama dikkatimi çeken bi durum vardı sınıfa girer girmez onunla göz göze geldik. Bana uzun uzun baktı ağzında hafif bir gülümseme oldu. Ve kafasını çevirip kendini tanıtmaya başladı. Uzun uzun konuştu. Ders sonu bana parmağıyla bir işaret yaptı. Gel dercesine. O önde ben arkasında yürüyordum. Bi odaya girdik. Girişinde Müd. Yrd. M***** T**** yazıyordu.. Bana kapıyı kapatmamı ve oturmamı söyledi.. Oturdum. Pencereye doğru elleri arkasında bağlı şekilde yürümeye başladı.. Birden bire bana döndü ve elini perdenin zincirine doğru götürüp birden bire perdeyi açtı. O anda gelen güneş ışığı sanki gözlerimi bi anda kör etti derimi yakmaya başladı. Bunu hissediyordum.. Bi anda kendimi istemsizce yere attım. Kendi kendine gülerek perdeyi kapattı. Eline birkaç üzerine çeşitli simgeler olan kağıtlar aldı. Bir tanesinde Pagan Yıldızı vardı.
-Ne hissediyorsun evlat?
-Efendim bilmiyorum ama o yıldız hiç hoşuma gitmedi.
-Bunu görünce aklına ne geldi?
-Size saldırmak geldi efendim.
-Güzel..
Dedi ve sustu.. Sonra;
-VC17 desem nedir bilirmisin evlat?
-Annemin ölüm sebebi efendim.
-Nasıl yani?
-Bende öyle bir virüs varmış, annem bunu öğrenince hastalandı ve vefat etti efendim..
-Başın sağolsun çocuğum. Ancak şunu ne kadar erken öğrenirsen o kadar senin için iyi oalcaktır. Bizden birisin. Aramıza hoş geldin elvat...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Olmak
VampiroSevgili okurlarım.. Söze kendimden başlayacağım. Öncelikle gerçek ismim bu değildir. Vampirlik hayallerini kurduğunuz gibi birşey değildir. Gündüzleri insanlardan kopuk yaşamak ve Güneşin sizi rahatsız etmesi gerçekten hoş görülen birşey değildir bi...