1. bölüm

58 3 0
                                    

Yeni doktor oldum. Tayinim Karabük'e çıktı. Küçük şehir tabi ki İstanbul gibi büyük şehirde yaşayınca, insan ister istemez sıkılıyor .Tabi ki bunda ailenin şımarık oğlu olmamın da etkisi var.

Merhaba doktor bey benim dişlerim çok ağrıyor .ama çok korkuyorum ah hanım efendi korkacak bir şey yok sağlığınız daha önce gelmeli.

Önce fark etmediğim bir şeyi fark etmiştim. İnsanlara yardım etmek güzel bir histi

Evet ama ben hayatım da daha önce bir diş çektirdim canım çok yandı: korkudan resmen o yüzden ağzımda diş kalmadı evladım. Korkma teyze korkacak bir şey yok.

Günler geçtikçe insanlar dahada beni sevmeye başlamıştı hatta korkularından bile kurtulanlarda vardı.

Safranbolu devlet hastanesinde doktorluk yapıyordum . Annem hep bana geri gelmemi söyleyip kızıyorlardı .

Aslında daha önce bende aynı şeyi düşünüyordum.

Burada çok sıkılıyordum "daha sonra buraya alıştım. Tabiki kızlar çok güzeller di. Sürekli yeni bir kız arkadaşım oluyordu.

E tabiki benim cazibeme dayanamıyor hemen teklifimi kabul ediyorlar.

Sonra insanların cana yakın olmaları fikrimi değiştirdi bu arada kalmaya da alışmıştım.

Eve gitmek için yola çıktım, sonra markete uğramam lazımdı akşama arkadaşım gelecekti neyse genelde yemek yapmayı severim hoşumada gider yani.

Merhaba buraya bakan yok mu ? Sibel kasaya bak lütfen! tamam geliyorum .

Hadi ama daha ne kadar bekleyeceğim burada , kusura bakmayın efendim şimdi hallederiz . İnsan işine saygı duymalı hanım efendi. Peki elbette saygı duyuyorum. Bundan şüpheliyim, siz kendinizi ne sanıyorsunuz bayım.

Nemi sıra bekleyen bir müşteri :
Okadarını anladım ama tek müşteri siz deyilsiniz bir bakalım. Â bak benden başka kimse yok kasada.

Tamam anladık bağırmayın yeter artık,o anda o gözlerle karşılaştım.

Kız bana huysuz huysuz bakıyordu.

tamda markette Ferdi Tayfur'un şarkısı çalıyordu . ben kıza kızarken oda benin canıma okuyacakmış gibi şarkıyı mırıldandı.

Canına okuyacağım evet böyle güzel bir kızın canıma okuması hoşuma gider aslında, gözleri yeşildi ama çok asi bakıyor .

Evet tatlım seninle görüşeceğiz bakalım ,efendim .

Yok bir şey parmağında yüzük yoktu sanırım bekardı .

o kız aklımdan çıkaramıyordum .Aman Allah'ım ben böyle şeylere pek takmazdım şimdi ne oldu bu yeşil göz beni esir aldı.

Allah'ım o terbiyesiz adam nereden çıkmıştı şimdi karşısına.

Ukala adam neredeyse işinden kovduracaktı .

Zaten bu işi zor bulmuştu hem okuyor hende çalışıyordu.

Yetimhaneden ayrıldıktan sonra hem çalışıp hem okuyordu .inşallah bu sene okulu bitecekti.

diş doktoru olacaktı ama o zamana kadar çalışıp geçinmek içinde ne iş bulursa yapıyordu. Az kaldı kızım biraz daha sabret. bu koca dünyada yalnız başına büyümüştü .annesiz babasız kimseye güvenemezdim.

Bu gün işlerin çok ,hastalar kapıda bekliyordu, yardımcım gelmemiş .

Sinirle kapıdaki kıza ,yardımcı nerede diye sordum .

Hastalar bekliyor ve kimse bana yardıma gelmiyor .Hemen birini bana yollayın ,peki Serkan bey kızı biraz korkuttun ama hak ettiler .

Hastalar ah evladım bizimle kimse ilgilenmiyor, sen böyle davranmasan kimse gelmez emin ol evladım. Olurmu!, öyle şey teyzeciğim bazı kendini bilmez yüzünden herkesi yargılamayın .
Aslında doğru söylüyor du.
Kimse hasta halinden anlamıyor du.
Aslında kadının doğruyu söylediğini biliyordum ,ama ben bunlara müsaade edemezdim. Bazen bende umursamaz oluyordum ,ama artık deyiştim ben bile kendime İnanamıyordum.
Hayat insanı nasıl da deyiştiriyordu.
Neyseki bendeki deyişik lik olumlu anlamda olması iyiydi.

Kapı açıldı neredesin diye bağırdım diye kapıya bakmadan .

Ses gelmeyince baktım o yeşil gözler Allah'ım ben sana ne yaptımda bu güzellik burada.

Aman Allah'ım o burada ukala şey şimdi ben ne yapacağım . Artı diş doktoruymuş.  Nasıl olur ben şimdi ne yapacağım. Allah'ım sen bana yardımcı ol.

Çıkıp gidemem ki şimdi ne yapacağım. Şimdi çıkıp gitsem ne olur acaba, evet en iyisi kacayım. Tam çıkarken arkamdan seslendi . Eeeee ne bekliyorsun hemen hastayla ilgilen şey adın ne senin ,Sibel tamam hadi Sibel hastayla ilgilen .

Lanet olsun bu adam da nereden çıktı şimdi. Hatayı hazırladım dişi artık kurtulamadı.  Çekilmesi lazımdı, ne düşünüyorsunuz, anlamadım diş için şey efendim çekilmesi lazım. Sen ne zaman dan beri hastanedesin. Anlamadım yani teknisyen mi yoksa doktor mu olacaksın.

Bu sizi neden ilgilendiriyor,ne yaptığınızı sanıyorsunuz. Bu sizi ilgilendirmez doktor bey.

Allah'ım benimi sınıyorsun. bu gün biter mi biraz dayan kızım .

Öyle yemeğine çıktığımda nefessiz kaldım sandım . hiç bir şey den memnun olmayan bu ukala dan kurtulacağım az kaldı.

dışarıya çıkıp kendime bir tost istedim . Yemeğe gitmiyormusun diyen sesle irkildim. Anlayamadım gel beraber yemek yiyelim ,teşekürler ama ben tost istedim siz gidebilirsiniz.

Bak ben burada yabancıyım bana güzel bir yer önerirsin sanmıştım .

Ukala şey önce kızdırdıp sonrada hiç birşey olmamış gibi yemek yiyelim diyor, ukala birşey mi söyledin yok bir şey demedim.

Ben pek anlamam, bayım başkasına sorun .Tamam anladım,  adın ne senin ,Sibel!!  bak Sibel senden özür dilerim dün markette sana kızdığım için önemli değil .

Ha birde Özür diledi ammada kibar ha ,;bende inandım sanki. Sözde inanacaktım, peki efendim sizede afiyet olsun. Tamam sanada afiyet olsun. Bana hala kızgındı, affetmesi önemsiz gibi, davrandı, önemsemez gibiydim.

Aslında önemliydi ama ona söylemeyecekti,çünkü ileride o da doktor olacaktı ve bir bencilin yüzünden hayalinden vaz p Bu küçük budalayı yola getirmeyi öğrenecekti eninde sonunda.
Ah tanrım ben daha önce hiç bir kızın peşinden koşmadım ,genelde kızlar benim peşimden gelirdi.

Bu kadar bencil olmamdada bunun etkisi vardı.
Acaba Deniz ne yapıyordu, ondan ayrıldığımı söylediğinde çok sinirlenmişti.

Annem bile onu gelini olarak görüyordu. Tabiki ben hariç ,istediğim kızın peşinden koşmak na aşık olmak istiyordum .

Artık o kızıda buldum,bakalım bana ne tepki verecek bu güzellik bunu sabırsızlıkla bekliyordum.

İKİZ KALP VE KAYIP RUH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin