Deku szemszöge:
- Hello srácok ezenel bemutatom nektek az új tagokat- kiáltott fel apám amint beértünk a bárba
-Új tagok nem tudtam, hogy jönnek újoncok- kérdezte hitetlenkedve ránk nézve egy sötét lila füst szerü ember aki éppen a wiskys poharat törölgette serényen
-Pedig ő, bocsánat ők már elég régota várolistán vannak- vigyorgott el miközben össze vissza nézelődött
-Amugy nem tudod hol van Shigi és Dabi egyszerre akarom mindenkinek bemutatni a különleges jővevényeket-
-Gondolom szobáá.....én meg sem szólaltam- vágott bele a saját mondatába mikor deszka nyikorgást halott a fa lépcsők felöl
- Szobán van anyád Giri- monda egy mély hang a közelből amihez később egy személy is kapcsolódott. Számomra első észrevétel az égési sebei tüntek fel amik hasónlítottak az első sültcsirkére amit sütni próbáltam és azeléggé feltűnően festett fekete haj és rikító kék szemek amiket utoljára a Todoroki családról szóló hírekben láttam.
- Tényleg ennyire hülyék vagytok, hogy ilyet feltételezettek rólunk, mi csak fegyvereket éleztünk és kövi bevetésen dolgoztunk ha már egyesek erre nem képesek.- Nézett ekkor apámra. Viszont ekkor megakadt a szeme rajtam majd Togára vissza rám majd megint értetlenül nézett apámra és mire megszólalt addigra már szerintem fel is kelt a nap.
-Ezek meg ki a francok- szólalt meg hosszas várakozás után mire nekem nagyon vissza kelet fognom a feltörekvő röhögésem.
- Hadd mutatkozak be én Deku vagyok és mától a társad vagyok.-mondtam ki nyugodt hangom.
- Sziooo én meg Toga vagyok és mától a feleséged azaz az új társad vagyok.- mosolygott el kislányos zavarába ami egy kicsit chihopata is volt de ezt már figyelmen hagytam mostanra. Viszont ahogy láttam a égett pipi nem annyira volt képbe.
-.... okéé ti nagyon furák vagytok.- és ezzel le is zárva a beszélgetést ment oda a bár pulthoz kérni egy italt.
- DABIII MI A F@SZT CSINÁLSZ MÉG MINDIG GYORSAM HÚZD VISSZA A SEGGED HA JÓT AKARSZ MAGADNAK.- Kiabált egy számomra túlságosan is ismerős hang mire én tétovázás nélkül rohantam a hang irányába. Gyorsan viszont kissé bizonytalanul lépkedtem mikor már a bizonyos ajtó közelében voltam ahonnan a hangok jöttek. Lassan kinyitottam az ajtom mihelyst odaértem és be is rontotam a szobába így felkeltve rég nem látott barátom figyelmét is ki amint meglátott ugyanolyan lelkesedéssel ölelt magához mint kiskorunkban. Mikor már kiölelkeztük magunkat elengedett és kissé elhúzodott tőlem de szigorúan csak annyira hogy lássuk rendesen egymást.
-Wáo de pici vagy még mindig- és igen nem is Tomura lenne ha nem ez lenne az első mondat amit mond miután 10 évig nem láttuk egymást.
-Látom a humorod azóta se változott Tomura.- mondtam egy lemondó mosollyal az arcomon
- Jaj hívj nyugodtan Tenkonak tudom, hogy te adtad az új nevem amiért hálás is vagyok de nagyon fura hallani, hogy így hívsz- monda kicsit zavartan amire én csak megértően bólogattam.Eközben lent a többieknél:
-Szerintem meghalt-monda Kutogiri nyugodt hangon
- Egyáltalán mit csinált az a kölyök csak fel sprintelt a lépcsőn aztán se kép se hang - mormogta Dabi lemondóan mire AFO felhorkant de nagyobb érdeklődést ő se mutatott a témával kapcsolatban.
- Szerintem azért meg kéne néznünk őket hátha még megmenthetjük szegény kölyköt- mondta Giri de ahogy látható volt valami titkos nyelven szavak nélkül is elvetették ezt az ötletetKét óra elteltével:
-....Najó mostmár én is kezdek aggódni- mondta a híres gonosztevő miután már két órája semmi életjelet nem mutattak a fent lévő fiatalok
- Én nem. - dünyögte az orra alatt Dabi miközben a leggujabb újságot olvasta
- Najó nekem ebből elegem van én megyek és megnézem mi van velük- mondta az egész csapat "anyukája" azaz Kurogiri. Nagyon senki sem ellenkezett az ötlet megvalósításában, ezért el is indult a lila felhő.
Kurogiri nem habozva teleportált főnöke ajtaja elé ahonnan halk nevetést és sutógást halott. Kicsit megált és próbált hallgatózni sajnos sikertelenül mivel a háta mögött lépteket halott amiről rögtön tudta hogy az eddig lent tartózkodó három személy mégis érdeklődik a történtek után.
- Na ki halt meg- kérdezte már izgatottan Dabi mire Giri csak az ajtó felé intett hogy nézze meg maga
- Ők járnak vagy mi!!! - mondta Dabi a keletnél agy kicsit hangósabban mire mindenki rögtön be fogta a száját hogy maradjon már kussba mert még lebuknak. De sajnos túl későn cselekedtek így a két bentlévő személy meghalota őket ezzel elrontva a tökéletes pillanatot.
- Dabi hogy bélféreg jönne ki a hasadon mint az élien!!!!- kiabálta ki Shigaraki ami valljuk be egy elégé vicces szituációt teremtve a csapatnak ,így miután mindenki szétröhögte magát úgy, hogy Toga valahogy le gurult a lépcsőröl.
Viszont csak ezután jöttek az izgi részek mivel elkezdtek kérdezősködni hogy Deku miért nem halt még meg és Shigaraki melette miért ilyen nyugodt és kedves.
- Szóval???-kérdezte Dabi mintha tudnánk mire gondol és hogy mit akar kérdezni
- Szóval mi kedves Dabi- Mondta Tomura egy kisebb mosolyt varázsolva arcára
- Ne most viccelődj velem te Shigaraki vagy kezeskedni fogok a nem létező jővödröl- Háborodott fel az égett husi mire Tomurán kívül mindenkiből kitőrt a nevetés
- Na de tényleg Dabinak most kívételesen igaza van mi folyik köztetek mert az biztos hogy nem ma találkoztatok előzszőr?
- Ááá igen... hát a mi közös történetünk eléggé, hogy is mondjam egyedi talán igen ez a megfelelő szó egyedi. Ugye AFO?- kérdezte Deku egy sejtelmes fél mosollyal az arcán.Deku szemszöge:
Miután új társaim szíveskedtek elrontani a beszélgetésemet a bátyámmal szóval most muszáj elmesélnem nekik az egész eddigi élettörténetét
Fél óra hosszadalmas mesélés után:
-Szóval bárkinek bármi kérdése az elhangzotakkal kapcsolatban? - kérdeztem mire a csapat összes tagjának a keze a magasba reppent
-Senki hát jó, akkor nekem még dolgom van szóval én mentem. Csáá- mentem ki a bár ajtaján ignorálva a kicsit sem felböszült társaságot
De annyiban jogosan léptem le, hogy tényleg volt dolgom mégpedig igen fontos. Mégpedig ugyebár ha én gonosz akarok lenni akkor én nem akarok foglalkozni azzal hogy megjátszam ilyedös kis strébert szóval holnap meg fogok halni. De ne ilyedjetek meg nem igazából akarok meghalni csak el szeretném játszani.
Nem lesz nehéz dolgom mivel AFO-t már felkerestem ebben az ügyben és felajánlott nekem egy holttestet amivel helyetesíthetünk engem. A terv többi része egyszerű álcázuk a hullát, ledobjuk a suli tetejéről hogy azért Bakugo is boldog legyen.
Most éppen hazafelé tartok és amint hazaérek be fogom pakolni az összes fontos holmim egy táskába persze úgy, hogy ne legyen feltűnő, hogy ez tervezett volt. Eközben már haza is értem és az ablakon keresztül be is jutottam a szobámba ahol rögtön neki is kezdtem a pakolásnak. Bapakoltam a laptomom a jegyzet füzetem amikben hösökről vannak információk és néhány lapnál még aláírás is van az adott személytől, amugy érdekességéként az megjegyezném, hogy mindenki azt hiszi hogy én mennyire nagy hős fan vagyok meg stb. pedig igazából csak már nagyon régen várok arra hogy csatlakozhasak AFOhoz így egy kis előmunkát végeztem. Na de visszatérve még bepakoltam egy adag kést meg egy kis pénzt is hogy legyen miből új dolgokat vennem. Miután kész lettem a pakolással már csak egy jó alvás maradt hátra mielőtt beteljesülne a tervem.Hellosztok innen is szeretnék bocsánatot kérni, hogy ilyen sokáig tart egy rész megírása de nekem még tanulnom kell az iskola miatt ezért kevés időm van kigondolni az új részt.
Szóval tényleg bocsánat a sok késésért de azért remélem tetszett ez a rész is😘
YOU ARE READING
Így árulj el egy hőst
RandomEz a story nem követi az animét (Mha) de néha lesznek közös történések. (Lehetnek az animéből/mangából nagyobb utalások/spoilerek pl.: egy karakter háttér sztorija) Itt Deku meg Tenko(shigaraki) gyermekkori barátok később viszont mostoha tesókká vál...