Son dakika adımızı akie yapmaya karar verdim.
Leu: bu gün grup gelicek hazırlıklı ol birazdan çok kalabalık olur.
Akie: tamam tamam şimdiden ben fazladan bardak çıkartayım sonra sıra oluyo sorun çıkıyo bide kafayı bulmasınlar
Leu: yanlız son güvenlik kafasına yediği bardaktan dolayı hastanede bir tane de güvenlik bulmamız gerek akşama.
Akie: tamam ama bulmak zor olucak, aslında başka barmaid bulsak ben yaparım da barmaid lazım
Leu: tamam ya ben bulurum güvenlik sen işini yap senden iyisini bulamam.
Akie: hay hayy
Akşama kadar biraz vakit vardı barda bu saatlerde çok az kişi olur genelde onlarada içeceklerini verdikten sonra extra 2 koli bardak almaya gittim. Geldiğimde bistroda oturan birini gördüm( yüksek masa sandalye) yanına gidip sordum ne istersiniz diye.
" Bir tane vermut alayım duble olsun"
Akie: tamammmBardağı ona verdim kaderin acısını düşünüyormuş gibi yaparak vermutunu yudumladı.
Bitirincede parasını verip kalktı adam biraz garipti
Leu: yeni üniformalar gelmiş ben onları almaya gidiyorum akşama onları giyeriz;)
Akie: tamamm
#Forma#
Akşamki grubun gelmesine 30 dk kalmıştı. Elim ayağıma dolandı ilk defa bu kadar kalabalık grup geliyordu + olarak normalde de kalabalıktı ki zaten.
Bir kaç şişeyi de açıp hazıra beklettim
Bir kaç dakika sonra gruptan bazıları gelmeye başladı.
Yeni bilgi
Bonten çetesi geliyo koskoca çete yanii ve bonten çetesinin üst üyeleri bistroda oturcak üyelerden kastığım
Mıkey
Sanzu
Koko
Krokowama( yanlış yazdım nasıl yazılıyo hatırlamıyorum bide birkaç önemli kişi daha) onlar falan işteGelen kişilerden bazıları masaya bazıları benim yanıma bistroya geçiyordu. Sanırım benim yanıma geçenler üst düzey olanlardı diğerleri ise alt kademeydi. Yavaş yavaş herkes toplandıktan sonra bar a biri girdi o girer girmez herkes ayağa kalktı herkes hazır olda bekliyordu. O gelip tam karşıma oturunca herkes yine normale döndü. Ben müşterilerin yaptıklarından çok istedikleri ile ilgilendiğim için çok odaklanmıyordum. Odaklanmadan da anlayamam zaten çok yüksek sesli müzik var çünkü.
Sürekli içiyorlardı hesabı tutmakta bile zorlanıyordum leu yu düşünemiyorum o tarafa doğru baktığımda izinli olan lau yu da gördüm yardıma gelmiş
Leu ve lua ikiz bu arada
Leu lua o bölgeyi hallediyordu biraz daha dikkatli baktığımda bir adam gördüm herkesin ne içtiğini kaç kez içtiğini not alıyordu. Biraz olsun rahatlayıp önümde ki müşterilerle ilgilenmeye başladım biri sürekli hap atıyodu
Ya baş ağrısı veya alkol dokunmasın diye yada uyuşturucu ama bu beni ilgilendirmez sonuçta.
Önğmdekiler içiyor içiyor hiç durmuyorlardı ama kafaları yerindeydi.
Nasıl bu kadar dayanıklılar bilmiyorum. Gece 1.45 civarında çok kişi kalmamıştı sadece benim önümdekiler vardı onlarda bana kaldılar. Onlar çıkınca barı kapatacaktım ama ne uykuları nede kalkasıları gelmiyordu.
Mecburen onları bekleyecektim. Biri bana bakıyordu ona döndüm gülümsedim o da gülümsedi bu erkek yakışıklıydı o keskin bakışları ile beni süzüyordu sonra geri gözlerime bakmaya döndü bakışıyorduk bir birimize çok benziyorduk ama hiç bir akrabalık ilişkimiz yoktu eminim yani bundan sonra ....
Bi dk bişey açıklicam
Şimdi biz @1 ile bakışıyoruz sonra @2, @1 e kızıyor
@1 ile bakışırken @2, @1'e kaş göz yaptı oda gözlerini gözlerimden çekti anlaşılan birileri kıskanmış. Ooooo
AY BU GÜNLÜK BU KADAR YETO ÇOK YAZDIM DİĞER HİKAYELEREDE YAZIYORUM YANİ ÇOK BECERİKLİYİM ELLİ TANE HİKAYEYİ AYNI ANDA YAZIYORUM NEYSE İYİ OKUMALAR BİR OY VERİN ELİNİZ FALAN ÇARPSIN YAPIN BİR ŞEYLER NEYSEE GÜZEL OLMUŞ MUU????
516 KELİME HAYIRLI OLSUN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sanzu haruchiyo ve okuyucu aşkı
Ficção AdolescenteMangayı okumayanlar için küçük bir özet kısmı var bide spoi var mangayı okumadıysanız bu kitaptan neler olduğunu öğrenebilirsiniz.