Bugün bu işi bitireceğim için gerçekten mutluydum. Şerefsiz heriflerden kurtulacağıma hiç bu kadar sevineceğimi hissetmemiştim. İşimin bu olduğunun bende farkındaydım ama bu şerefsizler ile aynı ortamda bulunmaktan midem bulanıyordu artık.Size kendimi tanıtmayı unuttum ben Bige karahan. Kıdemli üsteğmen Bige karahan.
Yaklaşık iki aydır bu şerefsizlerin içlerine girmek için uğraşıyordum , sonundan bana güvenmelerini sağlamıştım. Bugün de son dosyaları alıp işi bitirecektim.
Komutandan haber beklerken üzerimdeki şalvarı değiştirip pantolonumu giydim. sonuçta Bugün bu işi bitireceğim için dağda terörist kıyafetleri ile gezmek istemezdim.
Kıyafetlerimi değiştirip çadırdan çıktım sıkılmıştım artık burdan. midemi bulandırıyordu hepsi. Yavaş yavaş yürüyerek sülo itinin çadırın önüne gelmiştim.
Kapıdaki sülonun iti Behrama "müsait'mi" ? Diye sordum "yok hewi" dedi yüzündeki sırıtışla.
Alışmıştım artık şerefsizin bu hallerine "ne işi var sülonun"
Yüzündeki sırıtış büyüdü "anlatmamı istermisin güzellik. Hatta direk uygulayadabiliriz "Sülo iti her geceyi farklı kadın ile geçiriyordu. Anlamadığım bu kadınların o şerefsizle nasıl yattığıydı. midesiz olunur da bu kadar fazla midesiz olmaları beni şaşırtıyordu.
Behram itine cevap vermediğimi farkedince "seninle mi uygulayacağım? Yok şerefsiz , sana kadar düşmedim "
"Hadi ama hewi 1 aydır peşindeyim ne zamana kadar görmezden geleceksin beni " diyerek rahatsızlığını dile getirdi.
"seni yok etme gibi imkanım olsa yok ederim. ne görmesinden bahsediyorsun sen." Diyerek ondan ne kadar nefret ettiğimi gösterdim.
Hayır yani ben bugün bu şerefsizi öldürmeyi düşünüyorum. bu gelmiş beni gör diyor.
"Sülo'nun işi bitince haber ver. Onunla konuşmam gereken konular var." diyerek yanından ayrıldım. Daha fazla onunla konuşmayı midem kaldırmıyordu.
Çadıra dönerek yarım saat boyunca Behramdan haber bekledim. Bu sülonun işi ne kadar uzun sürüyormuş anasını satayım diyerek kendi kendime sinirlendim . Hayır yaptıkları herşey beni sinirlendirmeye yetiyordu.
Yarım saatin sonunda Behramdan haber gelmişti. "Sülo müsait gidebilirsin yanına ."
Kalkıp behram ile birlikte yürümeye başladık. Behramın konuşması ile dikkatimi ona verdim. " Bugün yapılan sevkiyattan haberin var mıydı ? "
"Yoktu. Ne sevkiyatı ? " diyerek şaşkınlığımı belli etmiştim kimse neden bana bunu söylememişti.
"Uyuşturucu sevkiyatı. Bizimkiler gitti gelirler birazdan."
"Niye bana kimse söylemedi bunu " diyerek sinirlenmemeye çalıştım. benden gizli iş yapmalarını sevmediğimi biliyorlardı o yüzden sinirlenlenmem pek dikkat cekmezdi.
"Sülo sever seni biliyosun. sen uyuşturucu işine karşı olduğun için sana söylememiştir. kavga etmeyin diye."
Benden şüphelenmeye başlamışlar. diye düşündüm Çünkü sevmesemde söylerlerdi bana
"Behramın cevap beklediğini farkedince "neyse olan olmuş " diyerek geçiştirdim.
Sülonun çadırına gelmiştik ."ben içeriye giriyorum" diyerek behramdan ayrıldım. Gergindim biraz, içimde kötü bir his oluşmuştu.
Sülonun çadırına girerek sülonun yanına ilerledim . Sülo kısa boylu uzun sakallı çirkin bir herifti . Beni görünce gülümseyip " gel hewi sana güzel bir sürprizim var "diyerek yanına çağırdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bige
Action"arkamdaki patlamaya bakarak gülümsedim , bu işi de bitirmiştim . kitaplarda bu an çok havalı olmuyo'muydu ben niye yanık kokusundan kusma isteği ile dolmuştum ki."