Jeonghan'ın yeni evine taşınması da alışması da uzun sürmedi. Hastaneden çıktıktan sonra babasını hiç görmemişti. Sanki Prens Joshua özellikle ayarlamış gibi hissediyordu ancak bundan emin olamıyordu.
Yeni evinde derslerden sonra yorgun bitkin bir halde gelmişti ki Sofia tatlı bir şekilde gülümseyerek elindeki bardağı ona uzattı. Jeonghan yorgunluk kahvesinin kokusuyla iyice rahatladı.
"Beni şımartıyorsun."
Sofia tatlı bir şekilde kıkırdadı.
"Sadece kraliçeme hizmet ediyorum."
Jeonghan kahveden yudum alıp anın tadını çıkardı.
"Yine de daha kraliçe değilim."
Sofia ona ciddi bir şekilde baktı. Sanki çok önemli bir şeyi hatırlamış gibiydi.
"Ne olacaksa siz evlenene kadar olacaktır. Prens Joshua tahta çıkana kadar onu engellemezlerse başına gelecekleri biliyorlar. Bu yüzden tahta çıkma koşulları yerine gelsin istemiyorlar."
Kısaca tahta sahip olmasının ilk koşulu olan evlilik kuralını engellemek için her şeyi yapacaklarını ifade etmeye çalışıyordu. Jeonghan bunun zaten farkındaydı ancak şu an için elinden ne gelirdi bilmiyordu.
"Okul bitene kadar evlilik gerçekleşmeyecek. Daha birkaç ay var."
Sofia kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Bu onlar için gerçekten kısa bir süre bizim içinse çok meşakkatli geçecek bir süre."
Dediğinde haklıydı hem de sonuna kadar. Jeonghan tadının kaçtığını hissederek kahvesini bir kenara bıraktı. Oldu olası içeride darlanıyordu.
"Hava almaya çıkıyorum sen de gelmek ister misin?"
Sofia elindeki işi yarım bırakıp duraksadı.
"Hayır, bu gece Prens Joshua ile başbaşa çıkacaksınız."
Ailesinin gözünü boyamak için olan buluşmalardan biri olmalıydı ancak yine de Jeonghan şaşırmış bir şekilde baktı. Okulda hiçbir şey söylemediğinden dolayı böyle bir plandan tabiki de haberdar değildi.
"Şimdi mi söylüyorsun bunu!"
Sofia kıkırkadı.
"Hadi seni hazırlayalım."
Onun için daha önce hazırlanmış kıyafetlerden birini giyinip kendini Sofia'nın ellerine bıraktığında ayna karşısında kendisini gergin hissetti.
"Bu kadar süslenmeme gerek var mı?"
Sofia aynadaki yansımasına bakarak cevap verdi.
"Hayatının aşkıyla buluşmaya giden biri gibi gözükmen gerekiyor."
Jeonghan bu durumda haklı olduğunun farkındaydı. İtiraz etmeden sadece dalga geçti.
"Ya aşık değilsem?"
Sofia şakasını anlayarak devam ettirdi.
"Lakin bunu hiçbiri bilmiyor."
Kapı çalındığında sohbetlerine kısa bir ara verdiler. Yaver Hansol kapıda karşıladı onu.
"Prensim sizi arabasında bekliyor."
Jeonghan sözünü ikiletmeden sakince yaverin peşinden gidip arabaya bindi. Prens Joshua da her zamankine göre daha da karizmatik olmuş gibi duruyordu sanki gözüne. Gerçekten bir buluşmaya gidiyor gibiydi tüm düzen.
"İyileştin değil mi? Buluşma işini daha geç yapabilirdik aslında."
Jeonghan prensin bu yersiz endişesine son vermek için tebessüm etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Prens | Jihan
Fanfiction|Uzun bir süre ara verildi.| Günümüz kraliyet döneminde dört varis arasından kraldan sonra tahta geçmesi için seçilen Joshua, kraliçe olması için bir erkek eş getirmeye karar verir.