Sonraki birkaç gün nispeten normal geçmişti. Taki iki hafta sonra Lily'nin ölüm haberini alana kadar.
Phoebe ve Emmet o sırada ayrı sınıflarda derstelerdi. Yapılan anons ile okulun önünde tüm öğrenciler ile birlikte toplandılar.
Emmet ve Phoebe kalabalığın içinde birbirlerini görünce gerginlikle bakıştılar.
Bir araya geldiklerinde "Anonsun ne hakkında olacağı hakkında bir fikrin var mı?" Dedi Phoebe.
"Emin değilim ama uzun zamandır böyle toplamamışlardı bizi."
İkisi konuşurken okul müdürü geldi ve konuşmaya başladı.
"Tünaydın öğrenciler. Bildiğiniz üzere yakın zamanda okulumuzun üç öğrencisi saldırıya uğradı. İçlerinden ağır yaralar alan arkadaşınız Lily Woods dün gece hayatını kaybetti."
Emmet elini Phoebe'nin omzuna koydu. Phoebe de omzundaki elini sıkıca tuttu ama yeterli gelmedi. Phoebe Emmet'a sarılıp başını omzuna yasladı. Şuan hiç olmadığı kadar desteğe ihtiyacı vardı.
Kalabalığın aradından gelen tiz çığlığın sahibini aramak için Emmet'tan biraz ayrıldı Phoebe. Bu Tiffany idi.
Lily'yi o gece ormanda terk eden kız. Sonradan öğrendiklerine göre Bryce ile birlikte oradan ayrılmış ve Lily'yi ortada bırakmıştı.
Diğerleri beraber gitmek için Lily'yi arabalarına davet etse de Lily Tiffany sayesinde o ortama girmişti ve diğerlerini çok tanımıyordu.
Emmet ve Phoebe dışında. Onlar da saatler önce ormanda kaybolmuşlardı.
Lily onları aramak istese de diğerleri onların ormanda yalnız kalmak istediğini öne sürmüş ve teklifini görmezden gelmişti.
Lily kötü şeyler olduğunu hissetmiş ve herkes gitse de geride kalıp Phoebe ile Emmet'ı aramaya devam etmişti.
Kalabalıktan gelen ses yükselmeye başladığında müdür tekrar öğrencilere seslendi.
"Cenazesi bugün kasabanın mezarlığında olacak. Gitmek isteyen öğrencilerimiz için öğretmenleriniz size rehberlik edecek."
Biraz öksürdü ve konuşmaya devam etti. Uzak olsalarda gözleri her zamankinden daha iyi gören Emmet ve Phoebe onun ne kadar yıkılmış olduğunu görebiliyordu. Ayakta zor duruyor gibiydi.
"Günün kalanında dersleriniz iptal edildi. Biraz dinlenmek ve bu korkunç olayı sindirmek isteyenler için yarın yoklama alınmayacaktır. Sevgili arkadaşınız ve değerli öğrencimiz Lily, huzur içinde uyusun."
Kalabalığın gürültüsüyle baş etmek Emmet ve Phoebe için düşündüklerinden daha zordu.
Göz yaşlarını tutmaya çalışan ikili birbirine bakınca daha kötü hissetti. Birbirlerine destek olmak isteseler de üzüldüklerini görmek daha kötü geliyordu.
Kendini Bryce'ın kollarına atıp çığlık çığlığa ağlayan Tiffany'yi görünce Phoebe yüzünü buruşturdu. Öfkelenmek ağlamaklı ruh halini hızlıca geride bırakmasını sağladı ama acısını almadı.
"Seni sahte orospu. Onu orada bırakıp giden sendin. Onu hiçbir zaman umursamadın bile. Şimdi bide gelmiş arkasından ağlıyorsun! Hah!"
Etrafındaki iki üç kişi ona dönüp baksa da Phoebe aslında sadece kendi kendine konuşuyordu. Biraz yüksek sesle.
Emmet elini omzuna attı.
"Boşver onu. Hadi gidelim buradan."
"Hayır!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolf's Bite / After The Teen Wolf Movie
Про оборотнейPhoebe arkadaşları ile eğlenmek ve kafa dağıtmak için gittiği ormanda en yakın arkadaşı Emmet ile saldırıya uğrar. İnsan olmadığına inandığı bu adam onu ısırdığında ise onun gibi bir yaratığa dönüşmeye başlar. ••• Hikaye teen wolf filmi sonrasında g...