İstanbul'da yağmurlu sokaklarda yürümeye başlamıştım. Ne çabuk alışmıştım bura , arkadaşlarım oldu düşmanlarım bile oldu bu kadar kısa bir zamanda memleketi mi Bursa'yı çok özlüyordum. En çok ta Elif'i neden sevenler ayrılmak zorunda ki
Sabah okul yolunda iken başlamıştı yağmur daha da duracağa beklenilmiyor du zaten okula girdiğim de düz okuldu işte herzaman kinden neden bir umutsuzluk vardı ki bugün içimde.
Kimseyle konuşmadan öylece durmak istiyordum. İnsanlar konuşarak rahatlar öyle dökerler içini ben susarak susarak rahatlıyordum. İnsanlara birşey açıklamaya çalışmadan.
Şu serseri onunla bile tartışmaya niyetim yoktu artık neden tüm okul yılım boyunca sevmediğim ve istemediğim bir yerde oturmak zorundayım ne bu büyü falan mı.
Aslında manyak gibi karşılık veriyordum ona ne gerek vardı ki onunla uğraşmaya ya sınıfımı değiştirdim yada mümkünse sıramı,
Saçmaydı kavgalarımız ya ağır ergenlik yada kendini bilmezlik;Bunlar kafamda yağmur damlaları kayan pencereye bakarken uzun uzun düşünüyordum. Yağmur keşke hiç bitmese hafif hafif hep çilense keşke.
Önce o sonra hoca girmişti sınıfa bugün yüz vermiyemcektim ona zaten yağmurdan mıdır nedir onunda konuşması yoktu , sessiz di ilk defa uysal dı oda mı anlamıştı yoksa bunların boşluğunu.
Bugün benimle yer kavgası da yapmamıştı. Sıradan okul günü geçip gitmişti. Yağmur hayla devam ediyor du. Bugün antrenmanla edütlere katılmıştım . Hava karışmaya başlamıştı.
Gök yüzü lacivert ti Yağmurla birlikte bir ahenk ti. Yürüyordum yavaş yavaş taki arkadaki sesi duyana kadar.
" Miray taşkın"
Şaşkınlığım ile arkada yağmurdan dolayı ıslanmış saçları karışmış ve değişik bir havası olan serseri gelmişti. Bir dakika ilk defa bana düzgün seslenmişti.
" Efendim"
" Yürüyelim mi"
" İyimisin?"
" Evet de beden sordun."
" Olum sen benle oyun mu oynuyorsun."
" Kutu kutu pense yaşını geçtin Miray Taşkın."
" Seninde kızlarla oynama yaşın geçti Yankı Demirel ."
" Aynen, aynen."
" Ee ne oldu da geldin.
" Asfalttı sen mi döktün kardeşim yürüyorum işte."
"Ulan manyak yolda kime yakınsan onunla konuşa konuşa mı yürürsün sen."
" Aynen prensiplerim var ."
" Sana bir şey olmuş."
" Sen büyü yapmışsın dır."
" Banane be senden elimi bile kıpırdatmam."
" Bugün roller değişti demek ha Miray taşkın."
" İnsanların adının söylenmesi yeterli oluyor soy adına gerek yok ."
" Olabilir Miray taşkın."
" Ayrıca ne rolü değişmişiz."
" Bugün terleyen sensin sakin duran benim ama alışma bu güne özel."
"Bu mu sakin halin ."
" Beğenemediniz mi Miray taşkın."
" Beğenemedim Yankı Demirel!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Aşk eski Bir yalan Ademle Havva dan kalan "
Jugendliteraturtek istediği sevmekti ama kimi serseri bir çocuğumu yoksa İstanbul beyfendisinimi yada onu kim daha çok sevmişti... Kitap düzenlenecek.