kargaşa

164 109 11
                                    

Bugün bir sürü ses ve kargaşayla uyandım. Abim bı bağırıyor boks Torbam nerde diye babam iş evraklarım nerede. Diye sonra yataktan kalktım ve salona doğru ilerledim ...

"Anne ne bu gürültü ne oluyor."

"Heh uyandınmı kızım."

"Yok daha uyuyorum anne ."

"Mirayyy."

"Tm tm özür dilerim ama ne bu kargaşa."

" Bak aşkım bu senin için zor biliyorum amma lütfen sende bizi anla küçük çocuklar gibi olma sen akıllı bir kızsın."

" Ne oluyor anne ?"

"Miray taşınıyoruz...

"Nee???

"Nereye yaa apartmanımız güzel di hem Elifle de yanyanayız anne ne gerek var."

" Kızım öyle ev taşımak değil...
Biz artık İstanbul'a taşınıyoruz.."

" Nee ?

Evet bunu öğrendiğinde şok olmuştum ama küçük bir. Çocuk gibi mızmız lanamazdım sonuçta keyfimizden tasinmiyorduk babamın tahlili oraya çıkmıştı evet babam bı öğretmendi . Ve. Bugüne kadar da hiç tahili çıkmamıştı ben doğma büyüme buralıdım Bursalı ydım...

"Kızım biliyoruz senin içinde zor okula alışman arkadaşlarından ayrılman doğup büyüdüğün şehir den ayrılmak zor biliyoruz .. "

"Ama sende bizi anla lütfen yıllardır burada yaşıyoruz ve burası senin yaşamına hiç uygun Bir yer değil buranın okulu çok küçük demi ama orada kocaman bir okulda okuyacaksın. Ve basketbol, voleybol,tenis vb. Gibi büsürü kurs var . Farklı diller öğrenebilecek sın..".

"Oraya büsürü burslu öğrencisinden tut başka ülkelerden bile öğrenci geliyor. Özel okul orası orada deresine daha iyi adapte olacağını biliyoruz. Ve sen. Hep isterdin orada kocaman bir kütüphane var.ve büyük bir spor salonu da var yüzme vb. İçin yüzme havuzu var . Anlayacağın okulda yok yok burda küçük okul gibi değil hem babanda o okulda Türkçe öğretmeni olacak.. "

" Ama Bir şey eksik anne."

".ne eksik kızım."

"Elif, Elif olmayacak.".

Onu söylediğimde annem sadece yüzüme baktı birşey diyememedi..
İnternet ten konuşursunuz sürekli arasınız birbirinizi dedi . Ama bu onun yerini tutar mıydı bana sürekli tatlılar yapmasını tutarmıydı...

Odama gelmiştim. Evet bu benim için zor du ama bu olay tüm aileyi atkiledigi için birtek benim konuşmam biraz saçma olurdu. hem okul mükemmel,di hayyalerimin okuludu . Evet ama bunu nasıl yapıcaktım.

Odamı genel olarak topladıktan sonra ELİF lere gitmiştim

ELİF
Hoş geldin canım.

Miray
Hoş buldum...

ELİF
Ne oldu bir suratın asık

Miray
Off knk direk lafa giriyorum biz taşınıyoruz hemde büyük bir şehire İstanbul,a. Okulum değişecek seni göremeyeceğim..

ELİF
Nee? İyide neden knk ?

MİRAY
Babamın tahlili çıkmış yanii anlayacağın gitmek zorunda yız özür dilerim senin yanında durmadığım için...

Elif
Hişşt ağlama o güzel gözyaşlarına yazık . Güzel gözlerine hiç yakışmıyor. Ağlamak.

                                                       Miray.
              eliyle gözyaşlarım mı silerken

Ne yani bana küs medin mı ?

Elif
Ben sana hiç kusebilirmiyim senin suçun yok birşeyin yok babanın tahili çıkmış ne yapacaksın mecbursun gitmeye hem okulda çok güzel miş tam senin istediğin gibi daha ne istiyorsun...

MİRAY
Seni istiyorum sen yoksun..

Elif
Yağğ bebeğim benim ..
Seni çok seviyorum...

Miray
Bende seni çok seviyorum.

Sımsıkı sarıldıktan sonra Elif bana bir hediye vericekti

Elif
Knk arkanı dön

Miray
Neden

Elif
Kaplumbağa deden nedenimi var dön işte .

MİRAY
Tm ve al döndüm arkamı.

Elif
Miray bana bak .bunu sana hediye ediyorum bu bizim arkadaşlarımızı simgeliyor bundan sonra orda sarıl sarıl beni hatırla tamamı.

MİRAY
Eliff o elinde tutugun ben sana bana ver diye yalvardığım peluş mu ?

ELİF
Evet ne kadar sert bir kişiliğin Asi bir karakterin olsa bile peluş oyuncaklara bayılıyorsun ..

Sen çok asil bilirisin her erkeğin isteyeceği bir kızsın görünüşünün karakterin zevklerin renklerin ve tatlılığın sen hep sert karanlık kabuğunu kırıp dışarı çıkmasan bile ben senin iccindeki benimgibi aşkokuşkolyğu gördüm ..

Miray
😌.

Elif
Sen hem harbi kızsın hem Barbie kızsın ama daha çok hata sürekli harbii kız oluyosun sadece bana Barbie ligini gösteriyorsun aslında göster miyorsun bile ama ben görüyorum senin güven problemin var ve buna rağmen bana çok güveniyorsun. O yüzden bu benim için çok çok yani nasıl anlatıyım mükemmel birşey o yüzden seni çok seviyorum gittiğin yerde asla beni unutma rüyalarına falan girerim bak saten de kurtulmasın her dakika görüntülü ariyacagim bunu unutma kendine iyi bak ....

Miray
Yağ bak biliyorsun Vedaları sevmediğimi yapma ağlıyorum..

Elif
Biliyorum o yüzden erken yaptım veda mı giderken o yüzden sen giderken sadece sarılıcam söz

Miray
Söz mü izci sözü

Elif
Söz izci sözü

Miray
Tm knk ben evdekinleri bıraktım geldim hepsi odasını toplamıştır bı benimki kalmıştır ve şu an annem odama girip söylene söylene toplamaya başlamıştır o yüzden babay bebem öptüm.

ELİF
Tm askom baybay mucuk muck muck..

"Aşk eski Bir yalan Ademle  Havva dan kalan "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin