yehuuuu yeni bölüm

73 1 2
                                    

-YN'DEN-

Sabah uyandığımda bizimkiler uyuyordu, sessizce aşağı indim.Direk kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdim ama bi anda karşımda bişi belirdi.

YN:AAAAAAAAAAAA!

-yazardan:bunu çok tiz bir şekilde bağırıyor.-

Beliren şey:AAAAAAAAA!

Meğersem Ji-an'mış.Ben çığlık atınca oda attı tabi.Bizim çığlığımıza herkes uyanıp aşağı indi.Biz bu sırada gülme krizine girmiştik artık gülmekten karnım ağrımaya başlamıştı
.
Tae:NELER OLUYOR YN, Jİ-AN İYİ MİSİNİZ?

YN:Kork-kor-kork-ma Tae i-iyiyiz.

Tam o sırada aşağı RM indi ve mutfağa girdi.

RM:Jİ-AN!İYİ MİSİN SEVGİLİM?!

Hepimiz onlara bakakalmış bi şekilde duruyorduk.

Ji-an  utanmış gibi kıpkırmızıydı, RM'e yanlış bişi söylemiş gibi hatta öldürcekmiş gibi bakıodu.

RM:EYVAHHHH!BEN GİDİYORUM.

Jİ-AN:RM!!GEL BURAYA ÖLDÜRÜCEM SENİ!!!!

Tae:Siz bunu bizden mi sakladınız ya neyse JK bir shipimiz daha dünyaya geldi.

Ji-an:Tae?!

Tae:Efendim Ji-an?

Ji-an:İnsanbiraz akıllı olur ve ben kızgınken bunu söylemez.

Tae:BENİM NE SUÇUM VAR?!

Ji-an:Neyse senle uğraşamam.RM GEL BURAYA BAK BEN BULURSAM SEN BİTERSİN!!!!

YN:Tamam bu kadar kızma Ji-an.Hem neden bunu sakladın ki??

Ji-an:bak sen diyince akıllıca geldi, neden sakladım ya RM çık bişi yapmıcam hadi zaten söylemenin zamanı gelmişti.Hadi çık artık.

RM:ÇIKIORUM BİŞİ YAPMA SAKIN!!!!

Ji-an:Tamam hadi çık.

Tam o sırada RM mutfağın yanındaki banyonun kilidini açıp dışarı çıktı.

Herkes gülme krizine girdi.Ji-an bile gülmesini bastırıp zar zor konuştu.

Ji-an:Bide üstüne kapıyı mı kilitledin?
Alemsin RM.

Sonra gülmeye devam etti.O sıradakapı çaldı.Sakinleşen tek kişi ben olduğum için gidip kapıyı açtım.Karşımda tanımadığım bir kız vardı.

Tanımadığım kız:Merhaba, bana Tae'yi çağırır mısınız acaba.

Biraz kıskanmış olmalıyım ki bağırarak şöyle dedim.

YN:TAEE,AŞKIMMM BİRİ SENİ ÇAĞIRIYOR.
 
Herkes sakinleşmiş koltuklara geçmişti.

Taekoşarak kapıya geldi kızı görür görmez sarıldı, tabi ben kıskançlıktan ve sinirden deliriyorum.Sonra Tae kızdan ayrılıp bana döndü.

Tae:YN tanıştırıyım bu benim kız kardeşim Soo-ah.

Soo-ah:Merhaba.

Sonra Tae'ye döndü.

Soo-ah:Abi sevgilin olduğunu söylememiştin ne zaman yaptın?DUR Bİ DK, SEN BİZİM ŞİRKETİMİZLE ANLAŞMA YAPAN ŞİRKETİN CEO'SU DEĞİL MİSİN?!

YN:Evet,merhaba tekrardan.

Soo-ah:Merhaba, abi demek o kadar düşündüğün kız bu ha.Vayyy YN biliyor muydun, çok güzelsin.

YN:Teşekkürler Soo-ah, sende çok güzelsin...

Soo-ah:Teşekkür ederim.Abi ne zaman alcaksın beni içeri acaba?

TATLI SEVGİLİM TAEHYUNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin