(Şakir yeni bölümü sunnaaarrr)Devaaammm

13 1 2
                                    

Dikkatim dağıldığı için adam beni bıçakladı ama giren Jimin Zeynep ve Taehtung'du.
Taehyung:YN!!!
Adam onları görünce arka kapıdan kaçtı.
Zeynep:DURSANA LAN PİÇ!
Jimin ve Zeynep arkasından koşarken adamın Taehyung da benim yanıma koşarak geldi.
Tarhyung:YN(ağlayarak)
YN:Taehyung ağlama-
Ama bunu derken acıdan yüzümü buruşturdum.Taehyung daha da ağlamaya başlamıştı.
Taehyung:Sessiz ol daha çok kan kaybediyorsun.
YN:Taehyung ağlama sen ağlayınca daha da canım acıyor (olm sen bıçaklanmışsın hala romantiklik peşindesin)
Taehyung gülümsedi ve elleriyle yüzündeki yaşları sildi.
Taehyung:Tamam sevgilim bak ağlamıyorum hatta gülüyorum(olm kız az daha beyin kanamasından ölcekti amk onda jin'i yardıma koşturdun şimdi otur ağla orda),tamam mı?
Biraz da olsa güldüm.
YN:Tamam sevgilim gel sarıl bana.
Az da olsa üzerine kan bulaşmasın diye "hayır"  diyeceğini sanıyordum ama hiç beklemeden bana pat diye sarıldı.Ama o sırada pat diye sarılınca biraz canım acıdı ve fark etmeden minnacık bir inleme çıktı ağzımdan(yanlış anlamayın lan sakınnn).İşte yine ağlamaya başlamıştı...
Taehyung:Özür dilerim aşkım çok özü- hık özür dilerim..."ve daha çok ağlamaya başladı.
YN:HEY!Az önce sana be dedim şuan napıyosun!
Ama bu sefer dinlemedi ve bana sarılarak ağlamaya başladı.
Jimin:HASSİKTİR!
Zeynep:SİKEYİM BÖYLE İŞİ!
Jimin:Hoppp orda dur bakalım bi ya sen benimsin kim kimi sikiyo???
Zeynep:Tamam tamam sustum...YN İYİ MİSİN?!
YN:Ev-
Taehyung:Zeynep kız burda bıçaklanmış sen orda "iyi misin" diye soruyorsun!
Zeynep:Tamam tamam bu sefer cidden sustum.
YN:YA biriniz tartışmayıp ambulans arasın!
Jimin o sırada köşeden geldi.
Jimin:Korkma korkma aradım geliyorlar.
YN:(Türkçe)şükür tanrım şükür.
Taehyung:(Korece) bence de şükür aşkım bencede şükür.
Zeynep:(Türkçe)Aynen umarım iyileşirsin YN.
Jimin:Hey!Nece konuşuyorsunuz?!Ben bilmediğim için mi bunu konuşuyorsunuz?
YN:Hayır ya hayır, öyle düşünme.
Jimin:Şaka lan şaka, gül diye.
YN:Ha ha ha ha çok komi-AH
Dışardan siren sesi geliyordu.İşte ambulans gelmişti.Sedyeyle içeri girmişlerdi.
Ambulans görevlisi:Neden burdasınız?
Taehyung:SANANE?!
En son bunları konuştuklarını duydum.
{TAEHYUNG'DAN}
YN ambulansa geçtikten sonra uyudu galiba hem üzgün hem de kendime sinirliydim. Ambulansa girdim.biz yolun yarısındayken YN bir anda titremeye başladı sonra buna ağzından köpük çıkması da eklendi.
Ambulans görevlisi:HIZLI OL!
Araba hızlandı.Benim nefesim kesilmeye başladı.Ambulans görevlisi YN'yi yan çevirdi.
Ambulans görevlisi:Beyefendi hanımefendinin kollarını ve bacağınıtutar mısınız?
Hiçbirşey demeden YN'min,meleğimin kollarını ve bacaklarını tuttum.Adam bir iğne alıp içine bir sıvı doldurdu ve YN'nin kolundan enjekte etti.YN biraz sonra sakinleşince ambulans durdu.ve acil kapısını açıp hemen ameliyathaneye aldılar.Ben kapıda nefes almaya çalışırken nefesim kesildi ve bir anda gözlerim karardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TATLI SEVGİLİM TAEHYUNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin