" Hi... Salam berkenalan ", kata lelaki itu...
" Ooo.. Hi.. Salam perkenalan juga .. :D ", kata ku kepada lelaki itu..
Setelah beberapa minit aku chat ngan lelaki itu, tiba2......
" Oi, Iqa.. Tak nak balik ke??? " kata pemandu bas itu..
" Ehhh, dah sampai ke??? Sorry la long.. Tak pasan lak... Hehe... Sorry2..." kata ku sambil tersipu malu...
Setiba aku di rumah, " Iqa... Meh makan.. Ibu dah masak nie... " kata ibu kesayangan ku kepada ku...
" Ok Bosss... I'm comingggggg.... " aku meluru ke dapur...
" Long, tadi aku ade kawan baru... Nama dia, Akmal... Panggil Mal je... " aku kata kepada along, Abang ku...
" Ooo.. Budak Mal tu ke.. Along dah tahu dah.. Kau je yang lambat... Haha.. " kata along kepada ku sambil minum secawan air sirap...
" Aik, laju nye internet kau... Cane kau le tahu awl daripada aku... Ini tidak adil, tidak adil bagi ku.... " sambil bernyanyi lagu Yuna...
" Aku dah bayar bil... Tuk 2 bulannye.. Tu yang laju tu... Kau??? Tah dah bayar ke belum... Haha... Makan je la, banyak tanye lak kau.. Aku kebas sume ayam kang.. Haha.. Cepat makan.. " kata along...
" Ada jugak yang makan tulang ayam ni kang... " kata aku di dalam hati...
Aku terus menuju ke bilik... Aku menggapai telefon ku dan macam biase... Disebabkan homework tak de bab dah buat kat skolah tadi... Aku pun on9 ' FB' ....
" Hi, awak... Wat pe tu.." sapaan lelaki ' Senja Malam' tadi...
" Hiiii... Tengah on9 ngan dengar lagu..." kata ku...
" Oooo.. Ok " lelaki itu berkata...
Nak tahu sangat kan siapa lelaki yang aku selalu chat... Ape lagi, usah2la 'FB' die...
Tapi, tak jumpe pape pun... Haha.. Wat penat je... Hurm... Tido lagi baik...
YOU ARE READING
Pertemuan Tak Di Duga
Любовные романыbila pertemuan kali prtama telah brlalu, "kau!!!" "aku rhsiakn semua ni, sbb tk nk kau trkejut qa" pertemuan tak di duga pula kembali brsatu... 'satu ketika, benda yang tk di duga psti akn brsatu juga' BY : LITTELFUNKY