⭐6⭐

113 5 0
                                    

Felix

Jak mówiłem, grę aktorską miałem w małym paluszku. Nie chciałem się przespać z Hyunjinem bo znamy się niecałe 3 dni, ale mam ochotę poznać się z nim bliżej. Tak oto tej nocy leżeliśmy razem w lozku. Wytrzeźwialem, bo piłem, ale mam mocna głowę, więc mogę pozwolić sobie na udawanie słabego.

Zaczem się kręcić, gdy obudził mnie budzik. Zapomniałem że zawsze rano wczorajszego dnia ustawiam sobie budzik, by się obudzić. Nie stety albo stety, obudził też Hyunjina.

- Hej. - powiedział jeszcze z zamkniętymi oczami.

- Cześć. - odpowiedziałem.

- Ej kurwa co ty tu robisz!? - zaczął się drżeć, i aż tak odskoczył że prawie się wyjebał z tego łóżka. To taką ma mocną głowe, że ma świadomość co robi ale gdy się obudzi musi mu ktoś przypomnieć co się wydarzyło.

- Hyunjin debilu.. Skąd ja mam wiedziec.. Przecież to ty mnie tu przytachczyles, bo to na stowe nie jest mój dom. Zresztą miałem taką samą reakcje gdy się obudziłem. - kłamstwo. Przecież dobrze wiedziałem co ja tu robię.

- Aaa dobra już wiem. Nie ważne. Która godzina bo do tej szkoły trzeba iść? - zapytał.

- Emm jest 7:20. Trzeba się zbierać. Zresztą ja muszę bo ty to nie wiem na którą masz.

- Kurwa Felix ja mam na 7 dziś! Japierdole, przecież ja mam jakiś debilny sprawdzian z matmy. - powiedział, a raczej wykrzyczał.

- No cóż.. Zdarza się i najlepszym. Nie panikuj tylko rusz dupę i zacznij się zbierać. Na druga lekcje jeszcze zdążysz. - odpowiedziałem.

- Jezus co ty taki agresywny. Przecież już lecę. Albo wsumie to nie chce mi się iść. Nie idę dziś. Ty też zostań. Proszeee. Poznamy się lepiej i wogule.

- nie wiem czy to dobry pomysl. Babka od historii dziś będzie pytać a ja się przygowywalem tydzień do tego.

- Proszeee.. Zapyta cię na następnej.

- No dobra. - uległem tej błagającej mince.

nie jest to długie bo po prostu chciałem coś wstawić. Już mylę się w tych wsyzlich książkach, a że pisałam tą bez czytania poprzednich rozdziałów to możliwe że coś pokickalam. Chcę ich szybko spiknąć i zrobić 5lat poniżej. A zresztą dowiecie się później.

<33

you my painter || hyunlix Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz