Okuldan yeni geldim.O annemin güZel yemeklerini yedim sonra televizyonun başına geçip UMUT diye bir film izledim.film bittikten sonra annem akşam yemeği hazırlamış beni bekliyordu.Yemeği yedikten sonra annem benle konuşmak istedi.Annem bir tasarımcıydı ve güzel şeyler tasarlıyordu.Sonra annem karşıma geçip "ÇOK ÜZGÜNÜM"dedi.ne olduğunu anlayamamıştım ki "sözümü kesme Elif "dedi."biliyorsun benim işim tasarlamak ama Ankara'dan İstanbul'a taşınmayı patronum önerdi ve yardımcımda biz taşınmaya karar verdik"dedi tam ağızımı açıyordum ki"Hem Esenlerde güzel evler varmış patron evini bize sattı NASIL AMA SÜPER HABER "dedi.Ağzım açık annemi dinliyordum.Bunca yıl yaşadığım şehri bırakıp gitmek arkadaşalarım ne olucak?Ağlayarak "SEN ZATEN HEP BÖYLE YAPIYORSUN"diyerek odamın kapısını çarptım ve Ağlayarak uyyakalmıştım.Gece uyandığımda annemin lambası yanıyordu demekki yatmamıştı.Delikten baktım yatıyordu.Sabah bu konuyu konuşmaya karar verdim.Yattım.Sabah olmuştu.Annem beni çağırdı okul için kalktım ve"Gitmek zorundamıyız "dedim.Annem ise "artık patron istanbulda büyük bir şirket kuracakmış orada maaşımızda yüksek olacak "dedi .Aneme kırılmıştım.Ama tabi koskoca evi o geçindiriyor.Acaba dünkü söylediğime kırılmışmıydı.Hemen annemin yanına gidip özür diledim ama ben sana iyi bakamadım dedi olurmu dedim sen benim canım annemsin diyerek teklifini kabul etmek zorunda kaldım!
ARKADAŞLAR GECİKMEYECEK 😇
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYOM