bölüm 8

67 4 1
                                    

KM:evet toplanın buraya haydi.

AS:bir şey mi oldu komutanım?

KM: Jungkook burada mı?

JK: buradayım komutanım.

KM: güzel,sana bir görev vericem.

TH:ne görevi?

KM:bu soruyu Jungkook'un sorması gerekmez mi? Ama neyse söyleyeyim hazır sorulmuşken, malları getirdiginiz yere geri gidiceksin.

JK:a-ama neden?

KM:orada ne olduğunu öğrenmemiz gerek,hem sen neden bu kadar korktun? Betin benzin attı.

JK:yok korkmadım,ne zaman gidicem?

KM:yarın sabah.

TH:tek başına mı gidicek?

KM:evet,bi sakıncası mı var?

TH:evet var. Tek başına orada ne yapabilir?

KM:Taehyung sen bu işe karışma. Başta ben ona bu işin kötü yanlarını saydım,kendisi kabul etti. şimdi ısrar etmesi hiçbir şeye yaramaz.

TH:ben sana dedim dimi Jungkook. Güvenli bir yere git,ben sana her hafta ziyarete gelirim diye. İlla kendini tehlikeye mi atmak istiyorsun?

JK:orada yalnız başıma her hafta seni bekliyceğime,burada yanı başında tehlikeye girmeyi tercih ederim.

YG: sakin olun neler yapabiliriz bı düşünelim.

JK: düşünmenize gerek yok Yoongi, gidicem ve geri gelicem.

YG:emin misin?

JK:evet.

TH:ne halt yersen ye,gidiyorum ben.

YG:nereye?

TH: mümkünse buradan uzak her yere.

YG:çok gıcıksın Kim Taehyung.

TH:teşekürler.

JK:geç oldu bende yatmaya gidiyim,iyi geceler.

YG:iyi geceler Jungkook.

Sabah olur

KM:biz seninle iltibatta olucaz Jungkook,merak etme.

JK:tamam komutanım.

YG:bir şey olursa direkt ara tamam mı?

JK:tamam ararım.

TH: komutanım bende Jungkookla gitsem? En azından işleri çözmemiz daha kolay olur.

KM:olmaz malesef Taehyung adamlar direkt anlar asker olduğunuzu.


TH:Allah kahretsin.

YG: Taehyung,Jungkook sapasağlam gelicek tamam mı? bir şey olucakmış gibi davranma.

TH:olmuycak zaten öyle de davranmıyorum,sadece birazcık endişeleniyorum.

KM:araba geldi, artık gitme vakti.

JK: hoşçakalın.

YG: hoşçakal kendine dikkat et Jungkook.

JK:ederim, sizde edin. Ve her şey için tekrardan teşekkürler Tae ve Yoongi.

YG:ne demek.

TH:neden bianda teşekür ettin?

JK: bilmiyorum,içimden geldi. Neyse ben gidiyim artık.


Jungkook herkesle vedalaşır ve arabaya binip herşeyin başladığı o yere gider.
















Çok kötü bir bölümdü bence her bölüm öyle de neyse. Taekook var diye bı tık iyi işte.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

























ESİR "Taekook"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin