Nazlı'nın ağzından
Sonunda lise 2 tüm zorluklarıyla bitmiş lise 3 başlamıştı.Okulun ilk günü olduğu için karnıma sancılar girmeye daha otobüsteyken başlamıştı.Acaba eve geri dönsem mi diye düşündüm ama Pelin canıma okurdu tabi birde annem.Düşüncelerimden sıyrılıp keyfimi yerine getirebilecek ve karın ağrımı bana unutturması isteğiyle hareketli bir şarkı açtım.
10 dk sonra
Okulun bahçesinden adımımı attığım anda ne üzerime atlayan bir Pelin ne de rahatsız edici bakışlı kardeşleri göremedim.Eminim ders başlamıştı ve ders saatleri değişmişti.Şu an son derste değillerdir değil mi?
Nazlı şüpheyle saatine baktı ve saatin 08.00 oldugunu gördü ve oyalanmadan sınıfına doğru hızlı adımlarla yürüdü.Sınıfını çabucak bulabilmişti.İçeri girdiğinde herhangi bir öğretmen yoktu ve bu demektir ki okulu yine klasik toplantılarında klasik okul kurallarına uyulması gerektiğini konuşuyordu.Ne klasik ama?Nazlı gördükleriyle şok oldu ve kafasında şu kelimeler yankılandı
YENİ KIZ!SINIFTA!PELİN'İN YANINDA HEMDE!
Ş
Kıskançlığın onda uyandırdığı yeni kız ve onu öldürme amaçlı düşüncelerini kafasından uzaklaştırarak PELİN'İN önüne oturdu.-Merhaba Pelin!
Nazlı şu an Pelin'e gözlerini öyle kısarak bakıyorduki ne PELİN'i görebiliyor ne de yeni kızı korkutmadığına emin olabiliyordu.
-Selam!Bak bu Yağmur,bizim sınıfa yeni gelmiş.Yağmur,Nazlı.Nazlı,Yağmur..
-AAA öyle mi?Tanıştığımıza memnun oldum.
-Bende
Yağmur o kadar dostça gülümsemiştiki Nazlı'ya,Nazlı bir an Yağmur'a ısındı ve yüzüne minik bir gülümseme yerleşti.
Kızlar tatillerinin nasıl geçtiğini konuşurken zaman hızla akıp gitti ve zil çaldı.Kızlar yemekhaneye doğru ilerlerken ellerinde kitaplar vardı.Sonuçta konuşacak birşeyleri kalmamıştı.Bir ellerinde yemek tepsisi bir ellerinde kitap dikkatlice masalarına oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN
Science FictionBirbirinden nefret eden insanları bir araya getirmek ne kadar kolay olabilir?5 kız düşünün birbirinden acımasızca nefret edip ölene kadar rekabet içinde olan ama düşmanları sadece birbirleri değilse?Bu düşman kızları bir araya getirebilecek mi?En kö...