Rosszkor rossz helyen

10 2 0
                                    


"Néhány autó ment ezen az úton, semmi több. Ekkor vettem csak észre valamit." 

Egy fa dől elég gyorsan elém, telibe az úton keresztbe. A kormányt félre rántottam, elég szerencsétlenül bele egy kisebb gödörbe, amiből belecsapódtam egy másik fába. Eközben lerepültem a motorról, és a földnek csapódtam. Zúgott körülöttem minden. Mintha a hangok egyre távolodnának. Megpróbáltam a motoroskabátom zsebéből kiszedni a telefonom.

-Baszki, hol lehet? Tuti a zsebemben volt.-hát persze. Ott volt, mielőtt hatalmasat estem. Kirepült, és ebben a sötétben nem fogom tudni megtalálni. Megpróbáltam felállni, de mindenem kegyetlenül fájt. Abban a kis fényben amit a távoli város és a hold adott, láttam a vért a kezemen, és biztos voltam benne, hogy a térdem sem lehet túl jó állapotban. Nem tudtam felállni, de még csak négykézláb kúszni sem. Kétségbeesetten sírni kezdtem. Már a szemem is alig tudtam kinyitni, és a hangok egyre jobban távolodtak, egyre jobban és jobban zúgott a fülem. Kezdtem feladni, hogy én innen ma feltápászkodok és hazamegyek. Eddig egy fatörzsnek támasztottam a hátam, és úgy próbáltam feltornázni magam, hogy talán mégis van remény, de összeestem, és éreztem hogy nincs tovább. Minden mintha egyre távolabb lenne, és én egyre kisebb lennék. Még éppen hallottam egy motor hangját, távolról, de mégis mintha itt lenne közel. Majd ahogy megpróbáltam kinyitni a szemem, ami ugyan csak résnyire sikerült, mintha fényeket is láttam volna, és a hang abbamaradt. Minden bizsergett körülöttem, a testemben fájdalmat éreztem, de ekkor lépteket éreztem, és valaki érintését. 

-Jól vagy? Úristen, gyere segítek. Kérlek tarts ki még egy kicsit, segítek, rendben?-erre válaszolni nem tudtam, de éreztem, hogy a férfi, akihez a hang tartozott, felemelt.

-Itt vagyok, nem lesz baj. Minden rendben lesz, csak meg kell küzdened a fájdalommal. Tarts ki még egy kicsit kérlek, itt vagyok, vigyázok rád!-éreztem azt is, hogy visz valamerre, majd mintha egy motorra ültetne.

 Innentől képszakadás. Azt hittem hallucinálok, és mindjárt meg fogok halni, itt a semmi közepén, de azért reméltem hogy valaki tényleg megment, örökre hálás lennék érte.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Mar 14, 2023 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Szerelem két kerékenWo Geschichten leben. Entdecke jetzt