ne bagrion yarram

238 30 86
                                    

COK ANİ OLDU BİLİYORUM AMA BU FİKİR AKLIMDAN CIKMIODU YAZAYIM DEDİM WİWİWİW 🦍🦍😁👽😮🤯😘😘

Tenefüs zamanı kai lerin tayfa ve yabancı jojukla başlayan bir hikaye zırt

Kai"OFF ŞEKERİMM BENİMMM! SİZİ KITLARIM YERİMMM! OF OF YARİM YARİM DAYANAMAM YANDIM BİTTİM!"

Uu gizli kisi"NE BAGRİON YARRRAM! "

Kai"SANANE LAN! HEM SEN KİMSİN DE İSMAİL ABİMİN SARKISINI SÖYLEYEN İNSANIN SÖZÜNĞ KESİON"

Bombagyu"AYHHH YETTOOOH"

Taehyun "Ne bagrionuz amik beyinliler?15 dk gecti hoca sizi beklio olm"

Kai "Ne dion laaann"

"HAAASSSİKTİRR"

Bombagyu "HAAASSSİKTİRR"
oA AYNI ANDA 😮🤯🦍

Uu gizli kişi " Bu arkadas salak? "

Taehyun " Evet canim salak. Ama simdi hocw bekliyor amk bide bana güvendi yolladı hala konusma seyindrsiniz ya"

Kai " Seyinde mi🧐?"

Taehyun "Bi siktir ol kai"

Kai "Tamam abi kizma 😁"

İste fiti fiti bunlar sınıfa girerler azar yerler iste simdi oraya geliorum sikilma ablasinin gülüü

Kai " off hocqm ayakta tutuosunuz ama bari tuvalete gideyim vallahi altıma edicem"

Coğrafyaci " Banane işe "

Kai " YA HOCAAM NOOOLURRR "

Coğrafyaci "tenefüste gidersib canim bisi olmaz. Hem 5 dk kalmıs gidersin. "

Kai "E ben gideyim o zmn hocam"

Coğrafyaci "Gidebilirsin demedim. Gidersin dedim huening kai"

Kai "PÜFFFP"
" Ne gülüon be tarhana corbası.Kafaya bak boya badana. Horoz önğne dön lan"

Minho "Tenefüste agzina tuvalet pecetesi sokmayan oruspudur."

Kai sıctım diye gecirdi icinden. Minho ağzinw sicacakti. Bunu bile bile nasıl olurda bunu derdi. Siktir. Horoz, tarhana corbası bide boya badana demişti. İşte simdi öldün kai.

Sonunda zil calar. Kai bacı kosarak tuvalete gider. Ve bir güzel cisini yapar. Ama sorun sudur ki. Minho elinde tuvalet pecetesi ile kapının önünde kai'nin disari cikmasini bekliyordur. Ve BAM! minho kapıya vurdu. "AC LAN KAPİYİ OC. SOKUCAM BUNH SANA BEKLE SEN. AYRİCW HOROZ NE LNW BEN SEN MİYİM??!

Kai en sonunda kapiyi acar. Ama sorun su ki bu seferde korkudan altına etmiştir.

ZZORTT HYUKW BU KADAR KORKUCAĞINI BİLMİODUM AGA BE YAZIK OLDJ COCUĞA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ZZORTT HYUKW BU KADAR KORKUCAĞINI BİLMİODUM AGA BE YAZIK OLDJ COCUĞA. NEYSE NEYSE İĞRENC AMA YÜZÜNİZ GÜLSÜN MİNİK UMPALUMPALARKM SALIOM AHANDA SALLLDIM.

Arkadas olak mi zirto? | SooKai | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin