"Galiba başaramaya biliriz"

54 3 26
                                    

(Geçmiş 2007)
Merhaba! Ben Lee Minho ama bana okulda Lee know derler. Takma ismimi sevmiyorum ve bugün o isminden kurtulucam. Polislik bölümünde okuyorum yani okuyordum artık bende bir polisim. Abim Chan benden gurur duyuyor çünkü oda bir başkomiser. Bende her şeyi abimden öğrendim. Abim ile benim ne annemiz var ne babamız. Abim lise ye giderken bizi bırakmışlar. Ben o zaman bebek olduğum için çok bir şey hatırlamıyorum. Abim 10. Sınıfta iken hem okumuş hemde bana bakmak için bir işe girmişti. Yani bana baba ile anne olmuştu. Ama artık o eski günlere dönmeye gerek yok. Artık ben de bir polisim! Bugün en mutlu günüm hiç bir şey beni üzemez.

°°°
Mezuniyet günü için bir kaç kıyafet denedim. Sonunda bir smokin e karar verdim. Güzel duruyordu ve şıktı. Abim de yanımda bana gururla bakıyordu. Gözündeki o gururu görebiliyordum. Artık gitme zamanı gelmişti taa ki Chan'nın telefonu çalana kadar. Bana "gitmem lazım sen burada bekle" demişti. Ona kafa salladım ve koltuğa oturup onun gitmesini bekledim. Gitmesinin üzerinden iki saat geçmişti. Daha da geçicek gibi duruyordu. Mezuniyeti şimdiden kaçırmıştık ama ben Chan'nın geliceğini bildiğim için üzerimi çıkarmamıştım.

°°°
Aradan dört saat geçmişti hala Chan yoktu... Ve ben artık pes etmiştim. Gözlerim dolmuştu. Kim mezuniyetine gitme istemez ki? Üzerimi çıkarttım ve kendime yemek hazırladım bir yandan ağlıyor diğer yandan Chan'a söyleniyordum. Yemeği aldım ve televizyonu açtım. Sonra bilmediğim bir numaranın beni aradığını gördüm. Ağlamamı sakinleştirip konuştum.

M: alo?
?: Siz BangChan'ın neyi oluyorsunuz?
M: kardeşiyim.
?: Başınız sağ olsun...
M: n-ne?
?: BangChan'ı kaybettik
M: ...

Telefonu elimden düştü ve gözlerim kararmaya başladı. Kadının alo seslerini boğuk bir şekilde duyabiliyordum ama artık göz kapaklarım bu ağırlığı taşıyamadı ve bayıldım.

(Günümüz 2023)

"Tık tık"
M: gir

İçeriden Felix ile bir erkek girdi hatta civciv ile sincap girdi. Felix her zamanki gibi gülüyordu dünyaya enerji saçıyordu ama yanındaki çocuk endişeden nefes alamıyordu.

F: yeni çaylak bu baş komiserim.
M: iyi
?: Benim odam nere-
M: senin odan yok. Bir de odan olacağını mı zannediyorsun? Komiksin.
F: ama komiserim onun özel bir durumu var.
M: neyi var? İnsan görünce kendini mi bıçaklıyor. Ha? HAHAHAHA
F: Hayır anksiyete bozukluğu var...
M: off o zaman Felix senin yanına gelsin. Neyse kendini tanıt.
HJ: adım Jisung soy adım Han boyum 1.75
M: tamam hadi şimdi gidin.
F: tamam eğer yardıma ihtiyacın olursa ben hep burdayım.
M: gitmeden şu masayı da alın.
HJ: sen yardım etmeyecek misin?
M: off ya da boş verin gidin.

Felix gülerek gitti ama yanındaki çocuk benden nefret etmiş gibiydi. Ay çok da umrum.

°°°
-Jisung anlatım-

°°°
F: Hey! Jisung senin için masa aldık.
HJ: teşekkür ederim ama ben nerede oturucam?
F: şu cam hava alıyor yani orda rahat şekilde oturabilirsin.
HJ: tamam teşekkür ederim.
?: Felix! Rose yine Lokantadan bir şey çaldı.
F: Pardon ama Gariyan ne yapıyordu o sırada? Bu gardiyan kimse onun işten atılması lazım.
??: Felix haklısın. Fakat kızın yemeğini diğer suçlular yiyor. Kıza açıyorum. Ben olsam ben kaçamaya çalışırdım.
F: Hyunjin kendine gel sen polissin.
H: evet.

Adı Hyunjin olan kişi üzgünce surat asmıştı. Diğer ismini bilmediğim çocuk ise korkudan hem titriyor hemde terliyordu. Felix yavaşça terleyen çocuğun üzerine gitti ve omuzunu tuttu.

F: Seungmin sakin ol zaten yakalamaya gitmişlerdir.
H: yeni çaylak sen misin?
HJ: evet.
F: Ah! Bu arada sana yeni davayı veriyim. Dosyalar hemen yanında.
HJ: teşekkür ederim o zaman ben incelenmeye başlıyorum.
F: tamam. Hyunjin ve Seungmin sizde dışarıya çıkın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sil Baştan | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin