1. Vítej zpátky

137 5 0
                                    

Vítejte zpět!

Pro ty co si nepamatují, jsem Refe Holmes manželka Sherlocka Holmse. Před třemi lety jsem utekla s jeho sestrou abych jí pomohla najít jejich matku ( vím že ve filmu to nejsou 3 roky ale má to svůj účel takže mě za to nezabijte prosím 😭). Vím zní to šíleně. No a co jste zameškali!
Takže s Sherlockem se nám narodil chlapeček jménem Feli, kterému bylo nedávno 3 roky! Je to můj miláček. Dále, jsme teď Enoliny poručíci a ona si založila vlastní firmu jako oficiální detektiv! Nevím jak se jí teď daří dlouho jsme se neviděli, ale počítám, že se v případech přímo topí jako já a Sherlock. Ano zjistila jsem že na řešení záhad tak špatná nejsem takže po dlouhém přemlouvání jelikož je to podle něj 'nebezpečné' mu pomáhám. Dneska jsem přijela do Ferndellu (bývalého domu kde Enola bydlela) na dva týdny. Chtěla jsem si odpočinout od Londýna, Sherlock musel zůstat v Londýně máme teď velký případ a někdo musel zůstat a mylsim že bylo jasné že zůstane on. Upřímně už mi tolik nevadí, že se dlouho neuvidíme. Od minula jde vidět že se snaží a to mi stačí! Takže myslím že víte vše potřebné, můžeme začít<3

,, Hmm čerstvý vzduch mi chyběl. Užijeme si to tu spolu Feli"

Feli
Life

Paní Leinová mi pomohla s kufry do pokoje.

Dáme skip time jinak by jsme tu byli na dlouho a skoro pořád by se to opakovalo
Každý den jsme měli procházku po přírodě, učila jsem ho číst ve Ferndellské knihovně jako matka učila Enolu, hrála jsem si s ním a i přesto a taky proto že žil v Londýně a naše jméno bylo poněkud slavné, snažila jsem se mu udělat normální dětství jako mělo každé normální dítě.
Také jeden z důvodu proč jsme tam jeli, chtěla jsem aby poznal krásu světa. Snažila jsem se s ním trávit více času jelikož nejsme spolu tak často většinu ho hlídá chůva, vím že je na to malý, ale s Sherlockem jsme neměli na vybranou. Bohužel.

Vytáhla jsem kufry z kočáru a jeden z kočí mi pomohl nahoru po dlouhých úzkých schodech. Když jsem si otevřela viděla jsem Sherlocka jak drží nějakej chleba před Enolou a ten bordel proboha! Papíry, noviny všechno na zemi, nebylo si kam sednout všude jen papíry, fajfky, odpad jako by tu nikdo neuklízej snad deset let. Nemohla jsem uvěřit vlastním očím a potom ta nástěnka. Milion otazníků, spousta spojitostí. Neuvěřitelné že se tohle stane za 2 týdny!
,, Co jste tu sakra vyváděli, byla jsem pryč dva týdny DVA"

, Tak já už půjdu stejně už jsem chtěla" Enola byla na cestě pryč a než odešla tak jsem řekla ,, Zastav se na oběd" Enola přikývla a odešla.

,, Takže chci okamžité vysvětlení"
Dala jsem Feliho k Sherlockovi a ten si ho vzal do náruče a spustil.
,, Případ"
,, Případ? A Enola odešla tak rychle proč? Ty jsi ji vyhodil že ano?"-Já
,,Ne"-Sherlock
,, Ano"-já
,, Možná?"-Sherlock se zatvářil provinile, ale zároveň jako by mu to bylo jedno. Velmi mě to vytočilo, nejen jeho chování, ale i ten bordel, kdo to jako bude uklízet!?
,, Sherlocku!?"-já
,, Doufej že alespoň u Feliho je uklizeno"-já
S vraždícím pohledem jsem si vzala Feliho a pomalu šla do jeho pokoje.
Naštěstí tam bylo uklizeno jako když jsme odjížděli. Tak jsem vykoukla a propalovala ho pohledem
,, Máš štěstí"
Vybalila jsem věci a chystala se uklidit papíry, ale Sherlock mě rychle chytil za zápěstí.
,, Za prvé chyběla jsi mi, za druhé mám v tom pořádek nic se nesmí hnout z místa" ,, Fajn ale hned jak ten případ skončí uklidíš to tu! Taky jsi mi chyběl" objali jsme se ale stejně jsem měla chuť mu jednu napálit za ten bordel.
,, Ale alespoň z židlí a postele to uklidím aby jsme si vůbec mohli sednout" bylo mi jasné že mi v tom chce zabránit už otevřel pusu, aby něco řekl, ale já ho zastavila dřív než to zkusil a smetla jsem papíry z postele a později i z židlí.
Nevím co se stalo, ale Sherlock moc dobře nevypadal a očividně se snažil skrýt bolest hlavy. Choval se divně.

,, Jdu uvařit na oběd zatím se převlékni.. jo a prosím jdi za Felim, velmi jsi mu chyběl" šla jsem do kuchyně a začala jsem dělat polévku a rýži s omáčkou. Když už polévka byla hotová přišla Enola.

,, Ahoj Enolo nechtěla by jsi mi povyprávět co se dělo? Dokud tu Sherlock není" šibalsky jsem se usmála a ona mi vše převyprávěla
,, Mám nový případ hledám dívku ale neříkej to Sherlockovi, no a když jsem šla večer domů najednou přede mnou vyhodili z baru opilého Sherlocka, takže jsem ho přinesla domů a rovnou tu přestala" Zasmála jsem se
,, Tak to vysvětluje tu jeho bolest hlavy co se snažil skrýt a další divné věci. Tak to si ho dneska vychutnám" usmáli jsme se na sebe a omáčka už byla konečně hotová.

Prostřela jsem stůl a Sherlock přišel i s Felim. ,, Tak Sherlocku co jsi dělal včera za zajímavé věci?"
Tvářila jsem se dosti pobaveně a on se vražedné podíval na Enolu, bylo mi jasné že mu došlo že mi to Enola všechno vykecala, takže jsem ho chtěla donutit aby mi to řekl sám.
,, Pracoval na případu"-Sherlock
,, A kde?"-já
Usmál se na mě, ale ne normálně ale spíš jako, ty moc dobře víš, takže jsem už toho raději nechala.

Krmila jsem Feliho a zároveň si občas dala sousto.
Po obědě Feli šel spát, Enola odešla a já jsem se s Sherlockem snažila přijít co znamenají čísla na jeho nástěnce, všechno mi řekl, každou stopu kterou m, tedy alespoň doufám že každou.

,, Nechápu to a jsi si jistý že to tak je? Třeba jsi se nějak spletl?" Když jsem to dořekla začal mě vraždit pohledem.
,, Pardon já zapomněla že pan Sherlock Holmes se nikdy neplete"
Baví mě ho takhle škárlit!
Někdo zaklepal na dveře a já naznačila Sherlockovi ať jde otevřít a já tady počkám. Sedla jsme si na stůl a stále dumala nad případem.
Kousala jsem si nehty a pak přistoupila blíž k nástěnce.
Cukle jsem sebou když někdo věděl do místnosti. Rychle jsem se otočila.
,, Á, paní Holmes" ano byl to Lestrad.
Hlavou jsem kývla náznakem pozdravu.

Refe Holmes 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat