Kapitola 4

31 2 0
                                    

Felix:
Tlak na rtech se začal prohlubovat a já začal víc a víc spolupracovat...Trošku jsem pootevřel oči a koukl se na Hyunjina. Když jsem ho viděl takhle z blízka vypadal ještě kouzelněji, dal jsem mu pomalu ruce kolem krku a polibky si začal užívat.

Hyunjin:
Nevím co to do mě vjelo ale nedokázal jsem se od něho odtrhnout. Myslel jsem se spí ale když se jeho ruce pomalu začali dotýkat mého krku...Usmál jsem se a polibek víc prohloubil. Pomalu jsem mu začal zajížděl rukou pod tričko a sundavat mu ho. Ani se nebránil a nadzvedl záda a já mu tričko mohl úplně sundat.

Felix:
Sundal mi tričko a já začervenal ještě před nikým jsem takhle neležel "jsi nervózní?" Řekl a já přikývl. Usmál se a pohladil mě po tváři "nemusíš se ničeho bát" řekl a políbil mě. Já mu polibek vrátil a pomalu mu přetáhla tričko přes hlavu, když jsem viděl jeho svalnatou hruď začervenal jsem se ještě víc. Rozepne mi kalhoty a já si je sundal, znovu mě políbíl a taky si je sundal...Usmál se a jeho polibky začali sjíždějí víc dolů. Když byl u mého spodního prádla zvedl hlavu a tázavě se na mě podíval, já kývl a on mi trenky sundal.

Hyunjin:
Nechtěl jsem to moc uspěchat a proto když jsem byl u jeho trenek podíval jsem se na něj jestli můžu on kývl tak jsem mu trenky sundal. Aby si nepřipadal nějak trapně taky jsem se svlékl "budu opatrný a kdyby tě to bolelo řekni a já přestanu ano?" On kývl a já do něj pomalu strčil jeden prst.

Nečekaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat