Kapitola 1

48 3 0
                                    

Felix:
Zdál se mi tak krásný sen, když v tom se začal ozývat ten nejhorší zvuk na světě...Budík. Zabručel jsem a otráveně otevře svoje unavené oči a ten hnusný budík vypl. Zvedl jsem se z té krásně teplé postele a šel si udělat něco k snídani něž půjdu do školy. Rychle jsem do sebe hodil jogurt a šel na sebe něco najít ve skříni. Po nějaké době jsem se oblékl a vydal se na cestu do budovy kterou někdo nazývá školou ale já někdy preferuji psychiatrická léčebna. Před školou stála tlupa holek a mezi nimi jsem viděl nějakého kluka "Asi někdo nový" zamumlal jsem a vešel do školy. Ani jsem se nepřezouval a šel rovnou do třídy. V tuhle chvíli pro mě začala hra na s názvem "koukej pod nohy jinak hodíš držku na zem". Vešel jsem do třídy a sedl si do svojí lavice a už jen čekal než začne první hodina. Po celé škole se rozezněl zvonek a všichni ve třídě si rychle sedli do lavic. Učitelka po chvíli vešla do třídy a zavřela za sebou dveře, stoupla si k tabuli a otočila se směrem k nám "Takže třído chci vám představit vašeho nového spolužáka" dořekla a ukázala na hnědovlasého kluka co stál vedle ní.

Hyunjin:
"Ahoj jmenuje se Hwang Hyunjin ale říkejte mi Hyunjin" bože tohle vážně nenávidím...Nemám rád když jsem středem pozornosti. Koukal jsem po lidech ve třídě ale můj pohled se zastavil na černovlasém chlapci v zadní lavici... Naše pohledy se střetli a já si všiml jeho nádherných očí..."Sedni si vedle Felixe" řekla a já kývl. Došel jsem k tomu hnědovlasému klukovy který předpokládám že se jmenuje Felix.. Sedl jsem si vedle něho a přejel ho pohledem od hlavy až k patě. Teď když jsem ho viděl z ještě větší blízkosti vypadl ještě roztomileji než před tím.

Nečekaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat