-Gege miért hazudsz nekem hallom a hangodon és miért vagy ennyire piros? Jól vagy nem vagy lázas tudsz munkába menni? Nem kell itthon maradnod?
Szólalt meg a mély de annál sexybb hangján. "Miért is gondolok én ilyenekre nem kéne ez csak biztos egy hirtelen fellángolás és össze zavarodotság a tegnapi miatt nem kell ezt komolyan vennem" ahogy ezt magába letisztázta probált nem ilyenekre gondolni. Nagy eséllyel sokáig szótlan volt mert arra figyelt csak fel hogy Hua Cheng a kezét az arca elött lengeti.
-Gege haho!
-jaj bocsánat elgondolkoztam csak de igen jól vagyok csak kicsit melegem van és szerintem elmegyek fürdeni mégegyszer hogy lehütsem magam.
Ezzel el is indult volna ha éppenséggel nem érzi meg Hua Cheng kezét a csuklóján és ugy huzza vissza és aztán honlokához érinti a homlokát amibe bele is pirult Xie Lian
-S-San Lang
Remegett a hangja zavarában
-Gege nem lázas jó.
És elengedte a csoklóját és bizseregni kezdett az ujjai helye a csoklóján mintha hiányolnák San Lang ujjait aztán inkább elment lefürdeni mégegyszer ami jól is esett a felhevült börének. "Vajon miért érzek ilyet San Lang egy fontos barátom de nem szerethetek bele hetero vagyok. De kezdek kételkedni benne hisz még egy lány se tetszet csak Hong volt az egyetlen aki tetszet de az csak a hormonjaim voltak" csak akkor hagyta abba a gondolkodást mikor végzett a fürdéssel felöltözött.
-San Lang nyugodtan menj fürdeni te is de nekem sajnos nincs meleg vizem de ha szeretnél haza mehetsz és fürödhetsz otthon nem kell itt de ha szeretnél csak nyugodtan!
Mosolyogtam rá egy kicsit kínosan
-rendben Gege akkor elmegyek én is és nem baj amúgy is hideg vizzel szoktam fürdeni!
Mosolygot rá amitől egy nagyot dobbant a szive. "Jaj istenem megint túl reagálom az egészet és igyis van valaki aki fontos neki szóvak esélyem sincs de hogy lehet ilyen vak az a hölgy? " ezek a gondolatok kavarogtak az agyában aztán elindult inkább hozni egy tiszta törölközöt Hua Chengnek "szerencse hogy van még egy törölközöm" és vissza is ért egy piros törölközővel ami egy kissé kissebb volt mint egy átlag törölköző de pont jó használathoz és oda és adta azt a barátjának aki el is indult a fürdője felé. Amig Hua Cheng fürdött addig ő össze dobott magának és San Langqk egy szendvicset ami ahogy várható volt nem teljesen sikerült jól. Lett egy kevésbé rossz amitbarátja tányérjára rakott és a rosszabbat a sajátjára és két pohár vizet is kikészitett és amikor teljesen kész lett lépett ki. Kicsit vizes haját egybe fogta össze és ugyan azt a ruhát viselte mint eddig de mintha nem lenne ez igaz. Lenyűgöző volt ez a férfi.
-San Lang készitettem reggelit!
Mosolygott rá egy kicsit kinosan de attól még kedvesen
-Köszönöm szépen!
Helyet foglaltak elkezdtek enni de most figyelve az órát mikor végeztek felvettek egy kabátot mivel ősz végén jártak igy hideg volt már. Hua Cheng kocsijával mentek de mielött beszáltak volna Hua Chenget hivták.
Ahogy Xie Lian hallotta egy dolgozójával beszélt.
-Yin Yu kérlek vidd be az irodámba azokat a papirokat bemegyek majd érte!
Mikor meghallotta a nevet Xie Liannak tágra nyilt a szeme volt osztákytársa neve hallatán. Yin Yu sikolát váltott igy nem tudta hol lehet milyen az élete ő és Hong az egyetlen barátai kicsiként szóval gondolkozott hogy egyszer megkérdezi Hua Chenget hogy mehet e vele. "Emlékszem Fülig szerelmes volt Quan Yizhenbe" a gondolatán kuncogott egyet és sok szép emlék jutott eszébe ami megmosolyogtatta. Letette a telefont és felé fordult Hua Cheng.
-mi az Gege min mosolyogsz?
-Ja srmmi különösen csak régi emlékek jutottak eszembe Yin Yuval és Honggal kapcsolatba.
-mi? Ismered Yin Yut?
-igen osztálytársam volt csak iskolát váltott igy nem tudom mi történt vele. Tudsz egy kicsit mesélni róla? Hogy van most van valakije? Emlékszem suliba szerelmes volt egyel alattunk lévő srácba Quanba! És akkoriba együtt áradoztunk azokról az emberekről akit szerettünk akkor de én betuttam annak hogy csak a hormonjaim miatt kedvelem azt az embert mondjuk igy felnőtt szemmel vissza tekintve nem csak egy fellángolás volt mint akkoriba gondoltam de az már egy másik téma amit inkább elfelejtek de szivesen viszont látnám azt az ember az életembe! Jaj bicsánat túl sokat beszéltem!
Hajolt meg bocsánat kérésült
-nem baj Gege én csak örülök hogy mesélsz nekem és amúgy érdekes Yin Yu éppenséggel egy Quan nevű fiúval készül össze házasodni és mondta nekem hogy meg akar téged hivni ha megtalál. Szóval mit szólsz ma munka után bejösz hozzám ha szeretnél és beszélgethetsz vele?
-ennek nagyon örülnék San Lang!
Mosolyogtam rá és örültem hogy tudok vele találkozni "talán tudja mi történt Honggal vagy tudja hol van mert vele is szeretnék találkozni" amikor beértem egész jól telt a napom azon kivül hogy kettőször boritották rám a forró kávét mert elvileg nem volt elég jó a minta amit furcsáltam is mert nem mondtak semmit milyen mintát szeretnének. Egy kissebb égési sérüléssel meguszta az egészet és mehetett a dokihoz mert a főnőke Shi Qingxuan elkükdte őt viszont furcsa volt kicsit hogy a főnőke csak 3 évvel idősebb volt csak és elvileg ahogy egy beszélgetésükből kiderült Hua Cheng volt felesége ami csak érdek házasság lett volna és eleinte csak ezért kezdett ide járni Hua Cheng de mikir meghalt az apja akkor egyből felbontották a házasságot de Hua Cheng azóta is ebbe a kávézóba jár megszokásból
-Szerintem már csak miattad jön!
-miért is jönne csak miattam ide? Szinte alig ismerjük egymást néha találkoztunk de azon kivül semmu barátok vagyunk de nem túl közeli szerintem csak tényleg megszokotságból jön ide vagy mert ez van neki közel!
-szerintem meg tetszel neki!
Szinte kijelentette a főnőke aminek nem nagyon örült.
-biztos hogy nem alig láttuk egymást hogy lenne szerelmes belém? Vagy egyáltalán mi tetszene bennem?
-Nem gondolkodtál el azon hogy lehet régebbről ismered? Vagy talán egy általánis iskolás vagy gimnáziumba megismert barátod?
-de sokszor gondolkoztam ezen mivel nagyon hasonlit egy régi barátomra de biztos hogy nem ő az nem lehet ő az mert ha igen akkor annyira leégtem hogy szinte lehetne tűzoltot hivni.
Ez volt a beszélgetésük a főnőkével mielött elmondta hogy házasok voltak. Ekkor jóba is lettek nagyon szinte barátok lettek de ugyan olyan keményen dolgozott ettől függetlenül Xie Lian. Igy ezért engedte el dokihoh aki azt mondta csak jegeljem és elmulik de helye marad aztán kaotam egy jégzselét mig értem nem jött valaki mert nem akartak igy elengedni igy a főnököm jött értem aki vissza vitt a kávézóhoz ahol Hua Cheng várta hogy jöjjön ki Xie Lian kávézóbol de amikor meglátta kiszálni az autoból a volt feleségével kikerekedett a szeme.
-hát ti?
-San Lang ez egy hosszú történet lényegébe annyi hogy korházba kellett mennem égési sérüléssel és a főnőkőm értem jött!
-jaj Gege vigyázhatnál jobban magadra. Shi kösz hogy elmentél érte de legközelebb hívj engem ha történik vele valami!
-Rendben legközelebb téged hivlak aztán játszd a hőst hogy megvéded Xie-t
És ekkor ránk kacsintott én meg elpirultam ezàltal de San Langnak egy izma se mozdult erre a mozdulatra és csak idegesen nézett a volt feleségére.
-Viszonf nekünk mennünk kéne Gege még a végén nem vár meg Yu!
Nézett bele a szemembe és nem tudtam nem elveszni benne.
-Rendben akkor mi megyünk is Szia Qingxuan!
-Sziasztok ti gerlepár
-nem vagyunk gerlepár tchh idióta!
-San Lang lehetne ezt egy kicsit kedvesebben is mondani!
Mondta Xie Lian még mindig pirulva Shi Qingxuan megjegyzésétől. Ezután még elköszöntek és elindultak ketten Yu-ékhoz. Kocsiba beülve elindultunk és kb 5 perc múlva San Langéknál áltunk meg.
-huh? Miért ide jöttünk?
-azért mert most szépen mindent elmesélsz Gege!
-hát csak annyi volt hogy leöntöttek de nem komoly elvileg csak jegelnem kell és jobb lesz.
-tényleg csak ennyi volt? Nem bántott téged senki? Nem kell valakit teljesen nincstelenné tegyek?
-San Lang köszönöm hogy aggodsz értem de tényleg csak véletlen volt.
-oké akkor szálljunk ki mert van még egy óránk a találkozóig.
-nem azt mondtad Qingxuannak hogy mennünk kell mert a végén nem várnak meg?
-nem voltam rá kiváncsi... És sejtettem higy fog valami megjegyzést füzni a barátságunkhoz...
"Barátjaként tekint rám" miután ezt meghallotta meg ilyenek csillogot a szemem
-Gege ne nézz ilyen szemekkel rám!
-Milyen szemekkel?
-csillog a szemed mintha a világ legjobb dolgát mondtam volna! De nem lehet hogy csak beteg vagy? Jól érzed magad? Ha kell le tudjuk mondani és pihenhetsz itt nálam is ha akarsz!
-nyugi San Lang nem vagyok beteg meg ilyenek csak örülök higy barátként tekintesz rám!
Mosolyogtam rá mert tényleg örülök hogy barátok vagyunk és nagyon jó érzés hogy valaki foglalkozik velem ugy mint réges régen mielött végeztünk az iskolával Hong-gal és nem tudtuk tartani a kapcsolatot de nagyon hiányzik föleg mivel San Lang személyisége nagyon hasonlit az ővére és reménykedem Yin Yu tudja hogy hol van mivel akkor az első dolga az lenne hogy találkozzon vele talán San Langot megkérném hogy vigyen el de lehet mégse lenne jó ötlet igyis nagyon sok mindent tett értem még ugyis hogy alig ismerjük egymást! Lassan itt a karácsony is és nem tudom mit adhatnék karácsonyra San Langnak de valami személyre szólót szeretnék neki venni amilye még nincsen de ugy látszik mindene megvan már. De remélem attól még tudok neki venni neki valamit mégha drágább is mint amit ételre szoktam költeni.Jővöhéten folytatás...
hello egy ideig most nem lesznek nagy eséllyel részek mivel nem tudok irni a sok dolgozat és ötlet hiány miatt szóval nagy eséllyel késni fognak a részek
~~Bella
ESTÁS LEYENDO
A Végzetünk
FanficXie Lian egy nagyon balszerencsés fiú bármi megtörténhetett vele akár a villamos kereke is kilyukadhatot ha ott volt,nincs fix állása ezért is csak egy kis lakásban él... Sziasztok ez az első storym remélem tetszeni fog és bármilyen véleményt szives...